Flauwekul. Maar goed laat maarquote:Op dinsdag 27 april 2021 10:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Eenheid betekend per definitie dat ze niet hun eigen identiteit kunnen uitdragen, wat belangerijk is op deze leeftijd.
Ze had een instagram account waarop duidelijk te zien was dat ze echt geen moeite heeft met een "eigen stijl".quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:56 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ze kan toch prima eigenzinnig zijn én haar smaak nog een beetje moeten ontwikkelen? Dat ze dit zelf een prima idee vond voor de gelegenheid?
Dat.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze had een instagram account waarop duidelijk te zien was dat ze echt geen moeite heeft met een "eigen stijl".
Ze heeft een wat vrouwelijker lichaam gekregen. Haar gezicht vind ik eigenlijk wel hetzelfde gebleven.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:15 schreef Poppejans het volgende:
Huh Ariane lijkt ineens wel járen ouder, wat is zij veranderd!
Ik vind dat wel jammer. Ze staat altijd zo verveelt op foto's. Het kan misschien een hartstikke leuke meid zijn, maar zo doet ze zichzelf geen eer aan zeg maar.quote:
Laat ze toch een beetje puberenquote:Op dinsdag 27 april 2021 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel jammer. Ze staat altijd zo verveelt op foto's. Het kan misschien een hartstikke leuke meid zijn, maar zo doet ze zichzelf geen eer aan zeg maar.
Is dat niet de instagram modellen look???quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel jammer. Ze staat altijd zo verveelt op foto's. Het kan misschien een hartstikke leuke meid zijn, maar zo doet ze zichzelf geen eer aan zeg maar.
Yep echt een papasnuitjequote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:58 schreef Straadthont het volgende:
Hebben mensen geen spiegel thuis? Als ik zie hoe sommigen zich tegenover de koning durven te vertonen krijg ik plaatsvervangende schaamte.
Ik zie vooral veel afgetrapte gympies onder een pak. Serieus?![]()
En ik zag zwerver Guus Meeuwis voorbij komen die er nog net op tijd bij kon zijn nadat het Leger des Heils hem vanmorgen naarbuiten had gekieperd.
Ik hou wel van combinaties die iets wringen. Nee, niet clownesk, maar dat het net niet helemaal klopt.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:58 schreef Straadthont het volgende:
Hebben mensen geen spiegel thuis? Als ik zie hoe sommigen zich tegenover de koning durven te vertonen krijg ik plaatsvervangende schaamte.
Ik zie vooral veel afgetrapte gympies onder een pak. Serieus?![]()
Oh, ik hou ook zeker van net een tikkeltje anders. Maar idd, kies dan voor een paar schone toffe sneakers en niet de exemplaren die bij de achterdeur staan omdat ze makkelijk aan te schuiven zijn als je de kliko buiten gaat zetten.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik hou wel van combinaties die iets wringen. Nee, niet clownesk, maar dat het net niet helemaal klopt.
Maar o.k., voor deze gelegenheid zijn die gympies inderdaad wat twijfelachtig. Laat ze dan op z'n minst schoon en heel zijn.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:51 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Oh, ik hou ook zeker van net een tikkeltje anders. Maar idd, kies dan voor een paar schone toffe sneakers en niet de exemplaren die bij de achterdeur staan omdat ze makkelijk aan te schuiven zijn als je de kliko buiten gaat zetten.
Die vrouw in de studio met al die groene gezwellen op d'r schouder, wtf!
Leukere kleren, ook.quote:Op dinsdag 27 april 2021 17:44 schreef Irri-tante het volgende:
Wat ziet iedereen er ontspannen uit bij het bezoek aan de repetitie van The Streamers.
Volgens mij is ze Alexia voorbij qua lengte, die zou nog wel eens langer dan Amalia kunnen worden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 17:25 schreef Mrmime het volgende:
Ariane droogt echt wel leuk op, mooi om te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |