Dank Friedelquote:Op donderdag 15 april 2021 19:32 schreef girlnextdoor. het volgende:
In haar spelletje met de media, hoe kun je daar nu trots op zijn of het goedkeuren dat iemand naar buiten brengt dat je op je 13e al iemand aan het pijpen was? Ze heeft mensen het leven zuur gemaakt voor minder..
Ik heb zijn boek gelezenquote:Op donderdag 15 april 2021 19:42 schreef Leandra het volgende:
Het is idd wel bijzonder dat Jos van Zoelen in de docu zit, die heeft nogal gezeik met Rachel gezien:
https://www.nu.nl/weekend(...)van-andre-hazes.html
Past goed bij de rest toch? En dan ook nog met je zakelijk account😂quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)it&utm_content=story
Of dit nu echt slim is.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)it&utm_content=story
Of dit nu echt slim is.
Rosanna is sowieso ook al een dubieus typje.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:07 schreef Leandra het volgende:
Die reactie van Rossana Kluivert daaronder is minstens net zo vreemd...
Dat is de BFF van Rachel hè.
Die heeft blijkbaar ook niets beters te doen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:07 schreef Leandra het volgende:
Maar los van het feit dat het de BFF van Rachel is, is het ook een rare post, ze lijkt die post van chicas juist goed te keuren en te zeggen dat chicas die ander moet blokkeren wegens schelden. Terwijl die ander helemaal niet scheldt, dat doet alleen chicas, met haar "azijnpissers"quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Rosanna is sowieso ook al een dubieus typje.
Ja dat zijn 2 handen op 1 buik zag je wel in hoge bomen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:07 schreef Leandra het volgende:
Dit ja, blijkbaar kan Rossana niet lezen of is ze retedom.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar los van het feit dat het de BFF van Rachel is, is het ook een rare post, ze lijkt die post van chicas juist goed te keuren en te zeggen dat chicas die ander moet blokkeren wegens schelden. Terwijl die ander helemaal niet scheldt, dat doet alleen chicas, met haar "azijnpissers"
Ben trouwens wel benieuwd of Sarah toegang heeft tot het chicas account, dan zou het zomaar Sarah kunnen zijn die die reactie heeft geplaatst.
Dat heet niet nadenken of goed lezen want wat jij zegt klopt. Die winkel (sarah) scheld . Ook mooi naar Roxeanne toe. Wel vreemd dat Antwee niets meer liked bij Rox. Hij heeft nu zijn moeder weer dus heeft hij haar niet nodig. Hij is precies als Raggel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar los van het feit dat het de BFF van Rachel is, is het ook een rare post, ze lijkt die post van chicas juist goed te keuren en te zeggen dat chicas die ander moet blokkeren wegens schelden. Terwijl die ander helemaal niet scheldt, dat doet alleen chicas, met haar "azijnpissers"
Ben trouwens wel benieuwd of Sarah toegang heeft tot het chicas account, dan zou het zomaar Sarah kunnen zijn die die reactie heeft geplaatst.
Ik ga voor sensatie dus zeg het laatstequote:Op vrijdag 16 april 2021 10:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, blijkbaar kan Rossana niet lezen of is ze retedom.
Ik snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:16 schreef Phoebster het volgende:
Zou Ros niet bedoelen dat ze chica geblokkeerd heeft?
Die zit over een paar maanden gewoon weer met dr gansje met de gouden eieren op de bank...quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat zal Monique over een x aantal maanden blij zijn dat ze dat wespennest uitgeschopt is.
Hij gaat nu écht hélémaal voor ons!quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die zit over een paar maanden gewoon weer met dr gansje met de gouden eieren op de bank...
En dan direct trouwen als bewijs.quote:
Paar maanden tussen gemeentehuis en ceremonie, dan kan er nog een escapade tussen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan direct trouwen als bewijs.
Al is het alleen maar op het gemeentehuis, en dat er later dan nog een groot ceremonieel gebeuren komt.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar dat kan dan wel een duur grapje worden....quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Paar maanden tussen gemeentehuis en ceremonie, dan kan er nog een escapade tussen.
Arme Mo, hoopt op een JimBakkumtje, krijgt een Dreetje
De wijze filosofe O.P. Rah leerde ons echter al dat je zelf mensen leert hoe ze je kunnen behandelen
Dat brengt ons bij het volgende hoofdstuk van de presentatie: waarom blijft Moniek vergevingsgezind?quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar dat kan dan wel een duur grapje worden....
Nee joh, dan moet ze ook de website up to date houden, daar zit gewoon een studentje op het “hoofdkantoor”. (zo noemen ze hun Chinese kleding winkel) tussen de dozen te werken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe snel verdien jij een villa?quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat brengt ons bij het volgende hoofdstuk van de presentatie: waarom blijft Moniek vergevingsgezind?
Gezin gok ik, ze wil dat haar kind met zijn vader opgroeit, in een gezin zoals een gezin hoort te zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat brengt ons bij het volgende hoofdstuk van de presentatie: waarom blijft Moniek vergevingsgezind?
Ik zeg niet dat ze die instagram beheert, ik stel alleen dat ze er wellicht ook toegang toe heeft.....quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee joh, dan moet ze ook de website up to date houden, daar zit gewoon een studentje op het “hoofdkantoor”. (zo noemen ze hun Chinese kleding winkel) tussen de dozen te werken.
Als die zelf een foto plaatsen loopt meteen de hele site plat en idem met Instagram. Hooguit Alice of Winny zelf.
Die twee viswijven zijn waarschijnlijk haar tantes,quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze die instagram beheert, ik stel alleen dat ze er wellicht ook toegang toe heeft.....
Hoe treffend!quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.99woorden.nl/benenwijdmeisje/
Omgquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die twee viswijven zijn waarschijnlijk haar tantes,![]()
https://www.ditjesendatje(...)euwe-vriendin-andre/
Afschuwelijk. Voor dat geld is er toch wel iets anders.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)eissenbruchlaan-114/
Dit zou het liefdesnest moeten gaan worden van André en Sarah, kan het me persoonlijk niet voorstellen.
Ja dichtbij cafe van Eijk... maar de hele dag verkeer voor de deur.
Omdat deze vrouw een ruggengraat heeft van flexibel staalquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij hem nog terug gaat nemen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat deze vrouw een ruggengraat heeft van flexibel staal
Zo mee eens!!quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Hoe treffend!![]()
En eindelijk eens iemand die zich hier openlijk over uitspreekt
Ze verteld het en is er ook trots op ook.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:56 schreef Lief17 het volgende:
Ik heb die tweede docu al op NPO Plus gezien.
Rachel doet daar uitgebreid uit de doeken hoe ze Hazes heeft leren kennen en dat ze toen zij 15 jaar was voor het eerst sex hadden..
Ook Jos van Zoelen doet uitgebreid zijn verhaal en is niet positief over Rachel.
En zegt Antwee dat hij heel lang niet naar het nummer Kleine Jongen kon luisteren omdat dat niet voor hem was geschreven maar voor zijn halfbroer.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:14 schreef praadje het volgende:
Roggel krijgt een bak stront over haar heen op de Hazes Insta. Mooi zo
https://www.instagram.com/andrehazesofficieel/?hl=nl
Jawel hoor maar dan wel direct trouwen zodat ze zeker isquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij hem nog terug gaat nemen.
WTF, hoe arrogant ben je dan? Melvin werd al vakkundig weggevaagd door Rachel en nu beweert hij dit ook nog eens? Arrogant k**jong dat het is. Appel valt niet ver van de boom...quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:56 schreef Lief17 het volgende:
Rachel doet daar uitgebreid uit de doeken hoe ze Hazes heeft leren kennen en dat ze toen zij 15 jaar was voor het eerst sex hadden..
Ook Jos van Zoelen doet uitgebreid zijn verhaal en is niet positief over Rachel.
En zegt Antwee dat hij heel lang niet naar het nummer Kleine Jongen kon luisteren omdat dat niet voor hem was geschreven maar voor zijn halfbroer.
Oh geweldig dit👍🏻quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Hoe treffend!![]()
En eindelijk eens iemand die zich hier openlijk over uitspreekt
Vanmiddag nog langs gereden huizen zijn behoorlijk in prijs gestegen zou wel wat anders kopen voor die prijs zegquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)eissenbruchlaan-114/
Dit zou het liefdesnest moeten gaan worden van André en Sarah, kan het me persoonlijk niet voorstellen.
Ja dichtbij cafe van Eijk... maar de hele dag verkeer voor de deur.
Oh wow! Ik denk dat Roggel hiermee zich in haar eigen voet schiet. Zij denkt waarschijnlijk dat mensen deze eerlijkheid zullen waarderen. Het grote publiek krijgt eindelijk steeds meer door hoe ziek die relatie wel niet was. Dit bevestigt het alleen maar nog meer. Ze heeft gewoon niet eens door!quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:56 schreef Lief17 het volgende:
Het verrast mij nu, dat Rachel al 15 jaar was toen ze voor de eerste keer sex hadden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:56 schreef Lief17 het volgende:
Misschien verschilt haar definitie van seks met de juiste. Volgens Jos van Soelen waren ze op haar 13e al aan het rommelenquote:Op zaterdag 17 april 2021 07:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het verrast mij nu, dat Rachel al 15 jaar was toen ze voor de eerste keer sex hadden.
Of dacht zij op dat moment al 15 jaar te zijn.
Die ouwe Hazes heeft nog steeds een flinke bak fans. Die lopen niet meer over naar bijvoorbeeld Frans Bauer.quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Doordat Raggel maar doorgaat met het uitmelken van Hazes sr kan ze wel eens van een koude kermis thuiskomen als men zich tegen haar gaan keren.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die ouwe Hazes heeft nog steeds een flinke bak fans. Die lopen niet meer over naar bijvoorbeeld Frans Bauer.
Over 10 jaar zal die groep wel een flink stuk kleiner zijn, misschien wil ze nog ff cashen nu het nog kan.
Soms worden halve waarheden ook gewoon gerespecteerd.quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Misschien verschilt haar definitie van seks met de juiste. Volgens Jos van Soelen waren ze op haar 13e al aan het rommelen
Denk dat dat tegen gaat vallen. Ze laat wel íets weten, maar niet de echte dirt.quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Doordat Raggel maar doorgaat met het uitmelken van Hazes sr kan ze wel eens van een koude kermis thuiskomen als men zich tegen haar gaan keren.
Er komt toch meer in de media haar ruzies met dochter, zoon, vriendin. Dat ze zo jong was met Hazes sr. De fans zijn fan van Hazes dat zal blijven maar ik bedoel dat ze haar misschien wel zat gaan worden. Zo positief zijn de reacties niet allemaal bij haar.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms worden halve waarheden ook gewoon gerespecteerd.
[..]
Denk dat dat tegen gaat vallen. Ze laat wel íets weten, maar niet de echte dirt.
En die Hazes is al zo geliefd, dat houdt niet zomaar op. Of er moet een échte beerput open gaan.
Daar draait het ook om bij haar. Pieken vangen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:16 schreef LC01 het volgende:
Ik denk dat het haar geen bal uitmaakt of de reacties negatief of positief zijn, zolang er maar reacties zijn.
Reacties = aandacht = mogelijkheid tot cashen
Ik ben benieuwd wat A2 nu doet, staat hij achter zijn zus of de trash tantes van zijn wc-eend.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die twee viswijven zijn waarschijnlijk haar tantes,![]()
https://www.ditjesendatje(...)euwe-vriendin-andre/
Hij staat ook achter zijn moeder met haar docu... Die kiest voor zijn allergrootste liefde, Sarah natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat A2 nu doet, staat hij achter zijn zus of de trash tantes van zijn wc-eend.
Denk je dat echt ? Zou hij zo zijn zuster weer laten vallen?quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij staat ook achter zijn moeder met haar docu... Die kiest voor zijn allergrootste liefde, Sarah natuurlijk.
Ja, keihard, net als Monique.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Denk je dat echt ? Zou hij zo zijn zuster weer laten vallen?
Hij liet Bridget toch ook met het grootste gemak vallen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, keihard, net als Monique.
WTF?!quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:58 schreef ootjekatootje het volgende:
https://instagram.com/sto(...)1?igshid=t5u0h814tj5
Schoonpa...
![]()
Hé, maar ik lieg niet...quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?!
"Gefeliciteerd schoonpa ❤"
Damn
Die gaat gewoon zijn pa achterna.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hé, maar ik lieg niet...![]()
Die gozer leeft in een ander universum, kan niet anders.
Die leeft gewoon voor de aandacht straks is de nieuwigheid er af en dan met hangende pootjes terugquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hé, maar ik lieg niet...![]()
Die gozer leeft in een ander universum, kan niet anders.
Strakke broeken ook.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Omdat foto's in een topic meer zeggen dan linkjes
[ link | afbeelding ]
Ik vind dit vooral heel gênantquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Na 1 week al schoonpa.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:58 schreef ootjekatootje het volgende:
https://instagram.com/sto(...)1?igshid=t5u0h814tj5
Schoonpa...
![]()
Ja inderdaad wat is die gozer tegen gevallen .quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:54 schreef -river- het volgende:
Iemand als Andre laat uiteindelijk altijd een slagveld achter en kijkt nooit om, tenzij...er een spiegel achter hem staat.
En hij komt er iedere keer mee weg, net als zijn ouwe.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja inderdaad wat is die gozer tegen gevallen .
Dat was ook precies wat ik dacht ja.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:30 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
WTF, hoe arrogant ben je dan? Melvin werd al vakkundig weggevaagd door Rachel en nu beweert hij dit ook nog eens? Arrogant k**jong dat het is. Appel valt niet ver van de boom...
En ook iedere keer weer een compleet nieuwe look bij een nieuwe liefde.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Na 1 week al schoonpa.
Dit is toch dezelfde foto voor Pasen? Alleen dan met tekst er onderquote:Op zaterdag 17 april 2021 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 18 april 2021 00:10 schreef Inca het volgende:
[..]
Dit is toch dezelfde foto voor Pasen? Alleen dan met tekst er onder
quote:Op zondag 18 april 2021 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In de parkeergarage bij de Plus...
quote:Op zondag 18 april 2021 09:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh kak, zie nu pas dat dit Monique is en niet Sarah en de datum idd.
Het is nog vroeg
Dat heb ik meer gelezen ...quote:
Zijn moeder, Monique , zijn zus ,Bridget , Monique enz enz hij liegt als de pest. Walgelijk jong.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij liet Bridget toch ook met het grootste gemak vallen.
Hier ook mybestfriend hartje. Wat een zielig figuur is het.quote:
Facelift, Botox, fillers, nog grotere lippen, nieuwe extensions, nieuwe tieten en kont.quote:Op zondag 18 april 2021 11:13 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.instagram.com/p/CNwtxf0DaAA/?igshid=1lb47byok2lx7
O jee, er staan grote dingen te gebeuren,![]()
Dat label van Gucci,
Een kind, een huwelijksaanzoek...quote:Op zondag 18 april 2021 11:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Facelift, Botox, fillers, nog grotere lippen, nieuwe extensions, nieuwe tieten en kont.
Oh nee vast een nieuwe sponsor....
Is het al kerst?quote:Op zondag 18 april 2021 11:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een kind, een huwelijksaanzoek...
Kind was 14 toen, bizar dat ze al een tattoo had, ongeacht het feit dat het met de as van haar vader was.quote:Op zondag 18 april 2021 14:05 schreef Eightyone het volgende:
Ik vond nog iets geinigs in het grote plaatjesarchief (uit de Elle van januari 2007). Niks schokkends verder, wel leuk om te zien.
Eigenlijk was ik aan het zoeken naar een of andere Revu-stuk van vlak na Sr's dood, maar deze kwam ook opeens bovendrijven.
[ link | afbeelding ]
Zulke mensen leven toch in iets andere invloedssferen dan de meeste anderen.quote:Op zondag 18 april 2021 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kind was 14 toen, bizar dat ze al een tattoo had, ongeacht het feit dat het met de as van haar vader was.
Ja, maar dit is dus niet bij een dubieuze tattooshop gedaan en zonder toestemming van haar moeder, maar bij Schiffmacher en met toestemming van haar moeder.quote:Op zondag 18 april 2021 14:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zulke mensen leven toch in iets andere invloedssferen dan de meeste anderen.
https://beaumonde.nl/arti(...)toeages-van-roxeannequote:Ik ben 24 en volwassen, maar ik heb het zetten van mijn nieuwste tattoo natuurlijk - we zijn heel close, mijn moeder woont boven mij - met haar besproken. Ze liet de beslissing bij mij, wetende dat ik de goede keuze maak. Ze moedigt me altijd aan om mijn hart te volgen en is blij dat ik zo gelukkig ben."
De humor van een 15 jarige.quote:Op zondag 18 april 2021 13:28 schreef Leandra het volgende:
Nou, als er al een babyhint was dan heeft An2 dat zojuist ranzig gemaakt:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/CNzXNZ_j5r0/?igshid=1naml4s3lp00l
Ben benieuwd of ie Andrie ook zo makkelijk aan de kant schuift. Het is en blijft toch zijn kind.quote:Op zondag 18 april 2021 10:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zijn moeder, Monique , zijn zus ,Bridget , Monique enz enz hij liegt als de pest. Walgelijk jong.
BLM ofzo?quote:Op zondag 18 april 2021 13:28 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Is inderdaad het armpje van Antwee volgens de tekst naast de foto.quote:Op zondag 18 april 2021 14:54 schreef Leandra het volgende:
Rachel Hazes wil voorlopig rust
2006 dus al....
En links lijkt me het armpje van An2
https://www.fotosmulders.nl/preview.php?id=127739
Wat ziet hij er verdrietig en slecht uit daar zeg.quote:Op zondag 18 april 2021 14:54 schreef Eightyone het volgende:
Het Revu-stuk dat ik in eerste instantie zocht (wat een jaar nieuwer bleek dan ik dacht), trouwens, mochten de Hazes Sr.-geïnteresseerden onder ons dat leuk vinden:
https://i.ibb.co/mcpbzks/Revu-Hazessept05.jpg
Ik vind haar helemaal geen moederlijk type zal zij met kleine dre naar de kinderboerderij gaan enzo?quote:Op zondag 18 april 2021 13:28 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker piemels kleien.quote:Op zondag 18 april 2021 19:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal geen moederlijk type zal zij met kleine dre naar de kinderboerderij gaan enzo?
Welnee, die kleine Dre is een lastige factor op dit moment voor haar. Nog even, en kleine Dre is uit de serie geschreven daar hoor. Dan moet ze zelf werpen, en dat kind is dat nr 1 is vaker gebeurd bij de familie Hazes. ( Melvin)quote:Op zondag 18 april 2021 19:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal geen moederlijk type zal zij met kleine dre naar de kinderboerderij gaan enzo?
Nathalie was kind nr. 1, Melvin was kind nr. 2.... maar het is hen beiden gebeurd.quote:Op zondag 18 april 2021 19:53 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Welnee, die kleine Dre is een lastige factor op dit moment voor haar. Nog even, en kleine Dre is uit de serie geschreven daar hoor. Dan moet ze zelf werpen, en dat kind is dat nr 1 is vaker gebeurd bij de familie Hazes. ( Melvin)
Ik zie het nog wel gebeuren dat hij zijn eventuele tweede zoontje ook André zou noemenquote:Op zondag 18 april 2021 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nathalie was kind nr. 1, Melvin was kind nr. 2.... maar het is hen beiden gebeurd.
Het geluk van An3 is waarschijnlijk dat hij de juiste voornaam heeft, maar ook dat zou zomaar genegeerd kunnen worden.
Nathalie Hazes is maar 3 jaar jonger dan Rachel trouwens, die hebben gewoon tegelijk op school gezeten
Ik zat er al aan te denken toen ik die post typte..... Vroeger had je er ook gewoon soms 2 of 3 in hetzelfde gezin met dezelfde doopnamen.quote:Op zondag 18 april 2021 21:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat hij zijn eventuele tweede zoontje ook André zou noemen
Heel verstandig en nu nieuwe sloten op de villa.quote:Op zondag 18 april 2021 21:37 schreef Michellee het volgende:
Las net dat Monique hem na de best friend post heeft ontvolgd op insta.
Eh, bedoel je op zijn villa?quote:Op zondag 18 april 2021 21:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heel verstandig en nu nieuwe sloten op de villa.
Daarom zei ik al dat ze een eigen huis moest regelen, ze heeft immers eigen inkomsten en zorgen op papier dat ze geld krijgt voor A3.quote:Op maandag 19 april 2021 05:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Eh, bedoel je op zijn villa?
Ja, daar heeft hij toch onverwachts niks te zoeken?quote:Op maandag 19 april 2021 05:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Eh, bedoel je op zijn villa?
Ja dat is waar, dat meisje is er ook nog.quote:Op zondag 18 april 2021 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nathalie was kind nr. 1, Melvin was kind nr. 2.... maar het is hen beiden gebeurd.
Het geluk van An3 is waarschijnlijk dat hij de juiste voornaam heeft, maar ook dat zou zomaar genegeerd kunnen worden.
Nathalie Hazes is maar 3 jaar jonger dan Rachel trouwens, die hebben gewoon tegelijk op school gezeten
Als An2 niet uitkijkt eindigt hij ook zo.quote:Op zondag 18 april 2021 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat ziet hij er verdrietig en slecht uit daar zeg.
Hij denkt enkel aan zichzelf.quote:Op maandag 19 april 2021 10:52 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.ad.nl/show/br(...)QcaWw9hDp5uaiEEF3VKQ
Deze is ook veelzeggend over de denkwijze van A2, Britt betaald dus die transparantie. Wat zegt André vervolgens, waar ga je dat van betalen dan?
Empathie van een broodzakje.
Het is zijn huis.quote:Op maandag 19 april 2021 07:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, daar heeft hij toch onverwachts niks te zoeken?
Is dat zo? Het kan zomaar zijn dat zij ook mede-eigenaar is van het huis. Ik ken de papieren niet.quote:
Ja dat! Het zou mijn eer te na zijn om nog op zijn zak te teren. Hij wil natuurlijk nog voor zijn zoontje zorgen (of voor zijn imago..) maar zou persoonlijk dan liever gewoon wat bescheidener gaan wonen en de financiële banden zoveel mogelijk breken, behalve het deel voor André junior dus.quote:Op maandag 19 april 2021 07:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Daarom zei ik al dat ze een eigen huis moest regelen, ze heeft immers eigen inkomsten en zorgen op papier dat ze geld krijgt voor A3.
Nee dat is ze niet.quote:Op maandag 19 april 2021 11:35 schreef Taiga het volgende:
[..]
Is dat zo? Het kan zomaar zijn dat zij ook mede-eigenaar is van het huis. Ik ken de papieren niet.
Ah oke! Dat wist ik nietquote:Op maandag 19 april 2021 11:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nee dat is ze niet.
https://hollywoodhuizen.nl/huis-berkel-hazes/
Dat geeft een man geen rechten daar te pas en onpas binnen te lopen. Zeker zo’n type als kleuter André niet.quote:
Uhm, jawel? En wat boeit het dat het 'een man' is? Het is zijn huis.quote:Op maandag 19 april 2021 12:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat geeft een man geen rechten daar te pas en onpas binnen te lopen. Zeker zo’n type als kleuter André niet.
Privacy?quote:Op maandag 19 april 2021 12:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Uhm, jawel? En wat boeit het dat het 'een man' is? Het is zijn huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |