quote:Op woensdag 14 april 2021 17:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt stom dat dat niet bij je woonplaats in de buurt mag, er is ook een fieldlab teststraat in Enschede, amper 10 minuten van mijn huis.
Dus dan zou ik naar Breda moeten (stuk omrijden), dan testen en hopen dat ik negatief ben en dan door naar de Efteling?
Wat ik heb begrepen, is het sowieso voor een beperkte groep mogelijk, namelijk mensen die ook overnachten in een van de hotels of huisjes van de Efteling of mensen met een abonnement. Vanuit Enschede zul je niet snel een abonnement hebben, en als je er al in een huisje zit, ben je al dichtbij de beoogde teststraat.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:05 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat expres, zodat het wel openbaar is, maar alleen aantrekkelijk is voor een beperkte groep mensen.
Ik ga er vooralsnog ook niet vanuit dat er compleet met J&J wordt gestopt.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:23 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ze daarna besluiten helemaal te stoppen. Ik denk dat er nu met name moeite gaat worden gestopt in het zich juridisch indekken. Dat de baten ontelbaar maal opwegen tegen de kosten mag duidelijk zijn.
Doe je best zou ik zeggenquote:Op woensdag 14 april 2021 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet ik je nu ook nog gaan uitleggen hoe het werkt als een bedrijf zijn product aanprijst of als een bedrijf zijn product uit de markt haalt of denk je mwah Da_Sandman, dat kan ik zelf nog wel bedenken?
Wel als jij verantwoordelijk bent.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet gezien de verwachte bijwerkingen van 1/1,17mln terwijl het er 80.000 zijn.
Daarom is niets doen dus altijd beter. Lockdown gewoon verlengen dus en stoppen met vaccinerenquote:Op woensdag 14 april 2021 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel als jij verantwoordelijk bent.
Ik wacht eerst zeer geduldig op het antwoord op mijn eerdere vraag.quote:
Jammer. Ik had graag gezien hoe je het negeren van een instantie als de EMA ten faveure van de fabrikant zou verdedigen.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wacht eerst zeer geduldig op het antwoord op mijn eerdere vraag.
Hangende het onderzoek hoef je geen lockdown te verlengen hoor. En er zijn nog andere vaccins. Heb je al gezien dat er 50 miljoen Pfizerdoses eerder naar de EU komen? Vast niet, veel te positief nieuwsquote:Op woensdag 14 april 2021 17:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daarom is niets doen dus altijd beter. Lockdown gewoon verlengen dus en stoppen met vaccineren
Wat is dan de waarde van het stoppen nu?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga er vooralsnog ook niet vanuit dat er compleet met J&J wordt gestopt.
Ja vind ik ook wel jammer. Je kunt er iets aan doen though.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Jammer. Ik had graag gezien hoe je het negeren van een instantie als de EMA ten faveure van de fabrikant zou verdedigen.
Veel te gevaarlijk, daar wil je geen verantwoordelijkheid over hebben. Niet doen dus.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hangende het onderzoek hoef je geen lockdown te verlengen hoor. En er zijn nog andere vaccins. Heb je al gezien dat er 50 miljoen Pfizerdoses eerder naar de EU komen? Vast niet, veel te positief nieuws.
Je argumenten zijn op merk ik.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel als jij verantwoordelijk bent.
Wederom leuk geprobeerd maar dat trucje trap ik niet in natuurlijk. Als je geen antwoord kunt geven is het geen schande om dat gewoon toe te geven hoor.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel jammer. Je kunt er iets aan doen though.
Wat beter is, is om tijdens een pandemie goed beleid te voeren om het aantal besmettingen laag te houden, zodat je niet in de wanhopige situatie belandt dat je een vaccin wil gaan toedienen terwijl de fabrikant het zelf afraadt.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daarom is niets doen dus altijd beter. Lockdown gewoon verlengen dus en stoppen met vaccineren
Zoals ik al zei: juridische aansprakelijkheid is een ding.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat is dan de waarde van het stoppen nu?
Die twee dingen zijn compleet onafhankelijk van elkaar. Of er maar 200 mensen in het ziekenhuis liggen met corona of 2000 staat compleet los van de risico-analyse van het vaccin.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat beter is, is om tijdens een pandemie goed beleid te voeren om het aantal besmettingen laag te houden, zodat je niet in de wanhopige situatie belandt dat je een vaccin wil gaan toedienen terwijl de fabrikant het zelf afraadt.
Het vertrouwen in de vaccins neemt ook niet bepaald toe wanneer probleemsignalen genegeerd worden, dus wat dat betreft kun je het misschien nooit goed doen wanneer de situatie zo penibel is en alles onder een vergrootglas ligt.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:29 schreef D_A het volgende:
Denk dat het grootste probleem straks wordt (en deels al is) dat de prikbereidheid hierdoor alleen maar verder afneemt. En zo blijven we zelf rondjes lopen in ons eigen probleem.
Van wie?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: juridische aansprakelijkheid is een ding.
Vluchten? Ik ga helemaal nergens heen hoorquote:Op woensdag 14 april 2021 17:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wederom leuk geprobeerd maar dat trucje trap ik niet in natuurlijk. Als je geen antwoord kunt geven is het geen schande om dat gewoon toe te geven hoor.Dan hoef je niet te vluchten en net te doen alsof een compleet andere discussie ineens relevant is.
En dat gebeurt ook niet. Ook niet als men wel door gaat met vaccineren.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het vertrouwen in de vaccins neemt ook niet bepaald toe wanneer probleemsignalen genegeerd worden
En wie is dat?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Van degene die besluit het middel toe te dienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |