Dit kun je prima zo denken als je nul verantwoordelijkheid hebt, ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En als de geneesmiddelenautoriteit aangeeft dat stoppen niet nodig is. Dat moet je altijd negeren want die lui hebben geen idee waar ze het over hebben.
Lijkt me vrij logisch. Behoorlijk van de pot gerukt als die er nog als sausje eroverheen zouden komen. Waar tuig je anders dat circus nog voor op?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
En in 1 keer zijn er geen maatregelen zoals 1.5 meter afstand houden en mondkapjes meer nodig
Altijd als de fabrikant het zelf aangeeft. Dat het volk zit te wachten is gelukkig geen argument, zou wat zijn.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet met die cijfers.
Je hebt 80.000 dosis' voor volk wat er al een tijd op zit te wachten.
Rammen maar.
De EMA heeft verantwoordelijkheid want die bepaalt wanneer een vaccin toegelaten wordt. Volgens jou kunnen we hun expertise volledig naast ons neer leggen.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit kun je prima zo denken als je nul verantwoordelijkheid hebt, ja.
Ik vind het behoorlijk pervers dat hoe meer de pandemie uit de hand gelopen is door matig beleid, hoe lager de eisen zijn die we aan het vaccin stellen.quote:
Dat is correct, die vraag kreeg ik vanmiddag ook voor welke test ik kwamquote:Op woensdag 14 april 2021 16:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Fieldslabs zijn toch andere teststraten dan de gewone GGD teststraten?
Ik hoor graag dan hoe het wel isquote:
Onzin, niemand stelt lagere eisen. Sowieso is slaat die vergelijking nergens op.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk pervers dat hoe meer de pandemie uit de hand gelopen is door matig beleid, hoe lager de eisen zijn die we aan het vaccin stellen.
Als de fabrikant het zelf afraadt, denk ik niet dat een rechter hierin meegaat.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De EMA heeft verantwoordelijkheid want die bepaalt wanneer een vaccin toegelaten wordt.
De Belgen denken ook "Laat die ollanders maar belgenmoppen maken, de grootste grap is dat zij in dat zaadland wonen."quote:Op woensdag 14 april 2021 17:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het moment wanneer er meer intelligentie in belgie is dan in NL.
En wij maar doorgaan met onze belgenmoppen...
Een rechter heeft hier niets mee te maken.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de fabrikant het zelf afraadt, denk ik niet dat een rechter hierin meegaat.
Waar zeg ik dat we hun expertise volledig naast ons neer leggen?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De EMA heeft verantwoordelijkheid want die bepaalt wanneer een vaccin toegelaten wordt. Volgens jou kunnen we hun expertise volledig naast ons neer leggen.
Omdat jij claimt dat wat de fabrikant zegt altijd geloofwaardiger is.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat we hun expertise volledig naast ons neer leggen?
Nogmaals:quote:Op woensdag 14 april 2021 17:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk pervers dat hoe meer de pandemie uit de hand gelopen is door matig beleid, hoe lager de eisen zijn die we aan het vaccin stellen.
Wanneer er schadeclaims komen door de families van mensen die zijn overleden door de bijwerkingen van het vaccin? Natuurlijk heeft de rechter daar iets mee te maken.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:14 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Een rechter heeft hier niets mee te maken.
Ik zeg dat het altijd logisch is om te stoppen als de fabrikant dat zelf aangeeft.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:14 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Omdat jij claimt dat wat de fabrikant zegt altijd geloofwaardiger is.
Dan mag je naar GSK voor Shringrix.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:14 schreef OProg het volgende:
Mijn oma van 91 heeft gordelroos gekregen na de vaccinatie met Pfizer.
Dat heeft er vermoedelijk mee te maken dat ze zo gestrest van voor de vaccinatie - waarom, geen idee maar goed, zo gaat dat bij oude mensen - dat ze er onder andere vooraf drie nachten van wakker heeft gelegen. Dat noemde de huisarts die kwam kijken en de zalf voorschreef ook als oorzaak. Vermoeidheid, stres en een toch al lager immuunsysteem.
Maar dat kan ook weer mooi gebruikt worden als 'zie je wel met die vaccins!!!!'.
Google eens op 'maatschappelijk belang'.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoor graag dan hoe het wel is![]()
Nee ik vraag het aan jou, niet aan Google.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Google eens op 'maatschappelijk belang'.
En dus om het advies van de onafhankelijke geneesmiddelenautoriteit te negeren.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zeg dat het altijd logisch is om te stoppen als de fabrikant dat zelf aangeeft.
Het onderzoek loopt. Als de conclusies zijn dat het inderdaad zo zeldzaam is, ga ik ervan uit dat de uitrol weer wordt opgestart.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nogmaals:
Hier is een bijwerking van 1/1,17mln en stergeval van 1/7mln officieel nog lager dan zeer zeldzaam.
Bron? Waar zijn die schadeclaims?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wanneer er schadeclaims komen door de families van mensen die zijn overleden door de bijwerkingen van het vaccin? Natuurlijk heeft de rechter daar iets mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |