Weet ikquote:Op woensdag 14 april 2021 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik bedoel van het bericht, de sensatie "na vaccinatie" was enorm
De fabrikant is alleen maar bang voor imagoschade. De EMA is een onafhankelijk orgaan. Kies maar wie je geloofwaardiger vindt.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stel je nou voor dat NL er gewoon aan begonnen was. En het blijkt achteraf foute boel. Denk je dat De Jonge cs weg komen met 'ja maar de EMA...' als de fabrikant zélf aangeeft nog niet te prikken?
ja dat is het probleemquote:Op woensdag 14 april 2021 16:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar nee, het is nu een van de vele berichten.
Ik zou het niet echt een probleem noemen, wel een tegenvaller.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:51 schreef popje het volgende:
[..]
Ja 80.000... er komen er in Q2 nog 2,9 mln oid. Als die wegblijven, hebben we echt wel een probleem...
Medewerkers een testplicht opleggen is wel op het randje. Zeker omdat dit volgens de kamerbrief geen eis zou zijn.quote:
Precies. Het is jammer, maar we hebben ook een heleboel andere vaccins ingekocht.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt een probleem noemen, wel een tegenvaller.
Ik kan me aan de ene kant wel heel goed voorstellen dat een fabrikant het zekere voor het onzekere wil nemen. In "normale" tijden zou ik hun beslissing om de verspreiding van J&J te staken wel heel goed snappen. Echter leven we nu in een bijzondere tijd, een crisis, waarbij je een bepaalde risicoafweging moet maken. En dan kan dóórgaan met iets dat een klein risico oplevert een betere keuze zijn dan 100% zekerheid hebben.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stel je nou voor dat NL er gewoon aan begonnen was. En het blijkt achteraf foute boel. Denk je dat De Jonge cs weg komen met 'ja maar de EMA...' als de fabrikant zélf aangeeft nog niet te prikken?
Dat betekent geen fase 5 deze zomer, want dan is 60+ nog niet ingeent... en dat moet toch echt volgens Gommers, anders kan er niks open...quote:Op woensdag 14 april 2021 16:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt een probleem noemen, wel een tegenvaller.
Ik zou 'Man (77) overlijdt kort na coronaprik' niet per sé als sensatie willen classificeren.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik bedoel van het bericht, de sensatie "na vaccinatie" was enorm
De fabrikant.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De fabrikant is alleen maar bang voor imagoschade. De EMA is een onafhankelijk orgaan. Kies maar wie je geloofwaardiger vindt.
Maar alsnog te weinig.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Het is jammer, maar we hebben ook een heleboel andere vaccins ingekocht.
Er geld ook in andere sectoren al een testplicht voor andere zaken, bijvoorbeeld drugsgebruik of alcohol.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:53 schreef maan_man het volgende:
[..]
Medewerkers een testplicht opleggen is wel op het randje. Zeker omdat dit volgens de kamerbrief geen eis zou zijn.
Ja wat doet J & J eigenlijk zelf?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:54 schreef Ronald het volgende:
Weet iemand wat de VS nu gaat doen met die Johnson en Johnson vaccins? Is men daar ook op een her-oordeel aan het wachten? Of stoppen ze er daar gewoon definitief mee?
Waarom is het nieuws als men nog niet weet waar hij aan overleden is?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat dit nieuws is? En dat wanneer het niet gelieerd is dat het minder groot nieuws is?
quote:
Jawel, dit zijn de cohorten:quote:Op woensdag 14 april 2021 16:54 schreef popje het volgende:
[..]
Dat betekent geen fase 5 deze zomer, want dan is 60+ nog niet ingeent... en dat moet toch echt volgens Gommers, anders kan er niks open...
| 1 2 3 4 5 6 7 | 60-64 1.118.000 65-69 996.000 70-74 941.000 75-79 634.000 80-84 435.000 85-90 257.000 90+ 130.000 |
Frankrijk schijnt gewoon door te gaan voor 55+.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat de man op de parkeerplaats van de priklocatie onwel is geworden, vlak na zijn prik.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom is het nieuws als men nog niet weet waar hij aan overleden is?
En waarom is dat nieuws?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat de man op de parkeerplaats van de priklocatie onwel is geworden, vlak na zijn prik.
Nee hoor, je wilt immers dat iedereen veilig is. Veel personeel zit natuurlijk wel of in de risicogroepen of in de leeftijd waar ze veel besmettingen opdoen. Ik verwacht dat personeel vrijwillig opgeroepen wordt.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:53 schreef maan_man het volgende:
[..]
Medewerkers een testplicht opleggen is wel op het randje. Zeker omdat dit volgens de kamerbrief geen eis zou zijn.
Die krijgen AstraZeneca/Moderna/Pfizer zoals gepland. Je zit nu te panikeren om niets.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:54 schreef popje het volgende:
[..]
Dat betekent geen fase 5 deze zomer, want dan is 60+ nog niet ingeent... en dat moet toch echt volgens Gommers, anders kan er niks open...
Dus als we 800k per week prikken zijn we over 4 a 5 weken klaar?quote:Op woensdag 14 april 2021 16:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jawel, dit zijn de cohorten:
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |