abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199109236
quote:
7s.gif Op woensdag 21 april 2021 23:01 schreef Seven. het volgende:
Ik vermoed dat dit niet lang meer gaat duren trouwens:

aaah, die geluidjes ook! :D Die kruipt over een paar dagen, hoor! O+
Protège moi de mes désirs.
pi_199109263
Mooi stel, @Aure! 🤗

Kijk ‘m smullen, @SQ O+

Zielie heeft stiekem al wat komkommer gehad. Ze had zo’n last van haar tandje en niets hield. De koude komkommer wel.
Ik merk dat ze wel toe is aan eten, maar ik wil toch wat langer wachten.

Voor nu houden we het dus bij voetjes. O+
https://i.imgur.com/LrztCsg.mp4
  Moderator donderdag 22 april 2021 @ 12:44:35 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199109581
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:40 schreef SQ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees voorzichtig met ijsjes eten als je een baby op schoot hebt, want voor je het weet is alles op.
Goud bidt niet voor bruine bonen _O- Lekker aan het smullen O+

quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Is Colin er niet heel vroeg bij? Ik kan me niet voorstellen dat Aapie al over een maand gaat kruipen :o

Aapie duwt nu steeds vanuit zijn rug zijn billen omhoog en kan op die manier met de klok meedraaien. Slimmerd :D

quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:06 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mooi stel, @:aure! 🤗

Kijk ‘m smullen, @:sq O+

Zielie heeft stiekem al wat komkommer gehad. Ze had zo’n last van haar tandje en niets hield. De koude komkommer wel.
Ik merk dat ze wel toe is aan eten, maar ik wil toch wat langer wachten.

Voor nu houden we het dus bij voetjes. O+
https://i.imgur.com/LrztCsg.mp4
Wat schattig O+ Aapie heeft zijn voetjes nog steeds niet ontdekt. Maar hij heeft eigenlijk ook bijna altijd sokjes aan, misschien die eens uitlaten?
5 - 28 februari Thailand O+
pi_199109604
Nou ja hij slaapt niet altijd lang overdag hoor, maar ik stop hem wel in bed als hij moe lijkt en dat is toch vaak al 45 min na het wakker worden.

Als hij niet in slaap komt of om een of andere reden na een korte slaap wakker is dan haal ik m er ook gewoon uit. Vaak is er dan poep of honger.

Bij melba was ik minder van rust, ritme en regelmaat in t begin maar het blijkt dat beide baby’s (en ik) het er beter op doen. Maar ik volg hem nog steeds, t gaat niet op de klok
Kwak
pi_199109697
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Goud bidt niet voor bruine bonen _O- Lekker aan het smullen O+
[..]

Is Colin er niet heel vroeg bij? Ik kan me niet voorstellen dat Aapie al over een maand gaat kruipen :o

Aapie duwt nu steeds vanuit zijn rug zijn billen omhoog en kan op die manier met de klok meedraaien. Slimmerd :D
[..]

Wat schattig O+ Aapie heeft zijn voetjes nog steeds niet ontdekt. Maar hij heeft eigenlijk ook bijna altijd sokjes aan, misschien die eens uitlaten?
Kan prima, want ieder kindje ontwikkelt zich op zijn eigen tempo! Ik het even opgezocht en U. kroop 1 dag voordat hij 8 maanden werd.
Ik denk dat Zielie sneller gaat zijn, omdat ze met alles mee wil doen met U.

En ja, sokjes uit doen! Zo hebben ze meer grip waardoor ze zich beter vooruit kunnen duwen etc. En ook voor het ontdekken is het belangrijk. :)
  donderdag 22 april 2021 @ 16:26:00 #156
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_199112021
@Seven O+ wat een schatje zeg

Zijn er hier moeders die ervaring hebben met verborgen Reflux? en met het geven van JohannesBroodpapmeel?
T. heeft echt ontzettend veel last van het zuur wat omhoog komt steeds, hij slaapt heel slecht en onrustig en word vaak krijsend wakker en dan zit hij maar te slikken en te kokhalzen... echt super zielig. :'(

Maar aangezien hij problemen had met poepen (maar 1x in de week) ben ik over gegaan op Nutrilon Omneo en voor nu werkt dat heel goed voor hem, hij poept nu zo 1x in de 3 dagen en zijn krampjes zijn nagenoeg verdwenen. maar van wat ik hoorde kan het wel van invloed zijn op zijn poepgedrag... dus vroeg me af of er iemand is die hier wel eens mee te maken heeft gehad :)
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  donderdag 22 april 2021 @ 17:29:05 #157
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_199112785
Ja wij hebben er veel problemen mee momenteel. Hier krijgt hij jbpm, maar zijn ontlasting wordt er te hard van. Huisarts heeft al lactulose voorgeschreven maar zijn ontlasting is nog niet zoals ik het graag zie. Dus sorry niet een overtuigend bericht.

Ik lees wel dat ieder kindje echt anders is en verschillend erop reageert. Je zou het kunnen proberen, maar zou het goed monitoren om te bepalen of het toegevoegde waarde biedt.

Let op, foto van de opbrengst van vandaag :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 22 april 2021 @ 17:39:45 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_199112899
Oh wauw dat is wel serieuze kak ja! Arme baby ;(
disclaimer
pi_199112984
Ahw wat sneu monsterd. Dat lijkt me ook echt niet fijn voor hem zelf ;( hopelijk gaat het snel beter :*
  donderdag 22 april 2021 @ 18:37:45 #160
244451 Carooltje79
pi_199113523
@monsterd Ach wat sneu zeg, gelukkig heeft T niet zulke dikke poep maar het blijft te lang in de darmen zitten dus is helemaal groen van kleur door de gal, ik doe ook de voeding wat extra verdunnen om het soepel te houden. Daarom twijfel ik ook zo erg, anders ga je van het ene naar het andere probleem. cb gaf ook aan om echt met een half schepje te beginnen, want hij spuugt niet veel hij slikt alles weer door... maar daardoor gaat zijn slokdarm irriteren en vandaar dat hij steeds zo gillend wakker word, dat doet zeer natuurlijk. Hij zit ook echt vaak te "herkauwen" lijkt het wel.. lijkt wel een koetje met die tong er zo bij :D
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_199116673
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:28 schreef tpopml het volgende:

[..]

Het is ook niet echt een drol hoor, maar wel een vaste... Tsja... Brij :')

Ja ik ga ook vaak maar ergens anders zitten, nu ook al te vaak gehad dat hij aanzuigt en dan z'n hoofd omgooit om te checken wat er gebeurt... Alles zit gelijk onder :9

Echt mooi om te zien he als ze het zo lekker vinden! Hoe acclimatiseert Bubbles in NL?
Haha ja hier precies hetzelfde.

Bubbles doet het super goed, ze vindt iedereen leuk en iedereen vindt haar leuk O+. Ze slaapt ook goed, ze is alleen 1 extra keer wakker ‘s nachts in vergelijking met thuis. Maargoed met elke dag zoveel nieuws is dat niet gek.
  Moderator donderdag 22 april 2021 @ 21:54:28 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199117336
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:47 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ja hij slaapt niet altijd lang overdag hoor, maar ik stop hem wel in bed als hij moe lijkt en dat is toch vaak al 45 min na het wakker worden.

Als hij niet in slaap komt of om een of andere reden na een korte slaap wakker is dan haal ik m er ook gewoon uit. Vaak is er dan poep of honger.

Bij melba was ik minder van rust, ritme en regelmaat in t begin maar het blijkt dat beide baby’s (en ik) het er beter op doen. Maar ik volg hem nog steeds, t gaat niet op de klok
Ik wilde in het begin Aapie ook laten slapen waar en hoe lang hij maar wilde maar heb ontdekt dat hij echt veel meer baat heeft bij de 3 r'en. In het begin was hij vaak huilerig maar nu weet ik dat hij na 1,5/2 uur wakker gewoon even moet slapen. En dan ook echt op bed met de gordijnen dicht. Als hij in de woonkamer in slaap valt dan slaapt hij standaard 25 minuten, op bed is dat al gauw 3 kwartier tot 1,5 uur.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Kan prima, want ieder kindje ontwikkelt zich op zijn eigen tempo! Ik het even opgezocht en U. kroop 1 dag voordat hij 8 maanden werd.
Ik denk dat Zielie sneller gaat zijn, omdat ze met alles mee wil doen met U.

En ja, sokjes uit doen! Zo hebben ze meer grip waardoor ze zich beter vooruit kunnen duwen etc. En ook voor het ontdekken is het belangrijk. :)
Zielie is sowieso een snelle! Voor mijn gevoel gaat zij gelijk op met Aapie terwijl ze wel een paar weken schelen.

Ik heb vandaag de sokjes verder uitgelaten. Ik was bang dat hij daar koude voeten van zou krijgen maar ze waren heerlijk warm. Zelf ben ik een ontzettende koukleum :@

quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 16:26 schreef Carooltje79 het volgende:
@:Seven O+ wat een schatje zeg

Zijn er hier moeders die ervaring hebben met verborgen Reflux? en met het geven van JohannesBroodpapmeel?
T. heeft echt ontzettend veel last van het zuur wat omhoog komt steeds, hij slaapt heel slecht en onrustig en word vaak krijsend wakker en dan zit hij maar te slikken en te kokhalzen... echt super zielig. :'(

Maar aangezien hij problemen had met poepen (maar 1x in de week) ben ik over gegaan op Nutrilon Omneo en voor nu werkt dat heel goed voor hem, hij poept nu zo 1x in de 3 dagen en zijn krampjes zijn nagenoeg verdwenen. maar van wat ik hoorde kan het wel van invloed zijn op zijn poepgedrag... dus vroeg me af of er iemand is die hier wel eens mee te maken heeft gehad :)
Aapie krijgt JBPM en dat gaat heel goed ^O^ De poep is er iets dikker van geworden maar hij poept gelukkig regelmatig. Hij spuugt helemaal niet meer dus dat is ook fijn. Laatst was mijn man vergeten de JBPM toe te voegen en toen kwam de hele fles er meteen weer uit. Dan merk je opeens weer het verschil! Ik zou sowieso het langzaam opbouwen, het duurt vaak best even voordat je de juiste verhouding vindt.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 21:16 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Haha ja hier precies hetzelfde.

Bubbles doet het super goed, ze vindt iedereen leuk en iedereen vindt haar leuk O+. Ze slaapt ook goed, ze is alleen 1 extra keer wakker ‘s nachts in vergelijking met thuis. Maargoed met elke dag zoveel nieuws is dat niet gek.
Ik kan me voorstellen dat haar ritme wat in de war is, dat valt dan nog best wel mee! Geniet jij zelf ook nog zo?

Vandaag heeft Aapie weer een nieuw fruit ontdekt: peer. Dat nomde hij lekker naar binnen :9 Hij doet nu echt groooote hap met z'n mondje O+

Verder deed hij vandaag te korte tukkies waardoor hij bij de laatste fles al in slaap viel van de vermoeidheid. Helaas moest ik nog het eczeemritueel uitvoeren dus hij was zwaar over de zeik door uitkleden/insmeren/weer aankleden. Hij gilde het echt uit. Sinds vandaag maakt hij ook echt klanken tijdens het huilen: dadadadaaaaawawawaaaaabababaaaa ofzo :D Toen hij op bed lag sliep hij binnen een minuut :Z :')
  donderdag 22 april 2021 @ 22:33:25 #163
244451 Carooltje79
pi_199117990
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 21:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik wilde in het begin Aapie ook laten slapen waar en hoe lang hij maar wilde maar heb ontdekt dat hij echt veel meer baat heeft bij de 3 r'en. In het begin was hij vaak huilerig maar nu weet ik dat hij na 1,5/2 uur wakker gewoon even moet slapen. En dan ook echt op bed met de gordijnen dicht. Als hij in de woonkamer in slaap valt dan slaapt hij standaard 25 minuten, op bed is dat al gauw 3 kwartier tot 1,5 uur.
[..]

Zielie is sowieso een snelle! Voor mijn gevoel gaat zij gelijk op met Aapie terwijl ze wel een paar weken schelen.

Ik heb vandaag de sokjes verder uitgelaten. Ik was bang dat hij daar koude voeten van zou krijgen maar ze waren heerlijk warm. Zelf ben ik een ontzettende koukleum :@
[..]

Aapie krijgt JBPM en dat gaat heel goed ^O^ De poep is er iets dikker van geworden maar hij poept gelukkig regelmatig. Hij spuugt helemaal niet meer dus dat is ook fijn. Laatst was mijn man vergeten de JBPM toe te voegen en toen kwam de hele fles er meteen weer uit. Dan merk je opeens weer het verschil! Ik zou sowieso het langzaam opbouwen, het duurt vaak best even voordat je de juiste verhouding vindt.
[..]

Ik kan me voorstellen dat haar ritme wat in de war is, dat valt dan nog best wel mee! Geniet jij zelf ook nog zo?

Vandaag heeft Aapie weer een nieuw fruit ontdekt: peer. Dat nomde hij lekker naar binnen :9 Hij doet nu echt groooote hap met z'n mondje O+

Verder deed hij vandaag te korte tukkies waardoor hij bij de laatste fles al in slaap viel van de vermoeidheid. Helaas moest ik nog het eczeemritueel uitvoeren dus hij was zwaar over de zeik door uitkleden/insmeren/weer aankleden. Hij gilde het echt uit. Sinds vandaag maakt hij ook echt klanken tijdens het huilen: dadadadaaaaawawawaaaaabababaaaa ofzo :D Toen hij op bed lag sliep hij binnen een minuut :Z :')
Wat fijn om te lezen :) wat apart dat het al bij 1x vergeten gelijk mis ging. Fingers crossed.. we gaan het morgen toch maar eens proberen en goed de ontlasting in de gaten houden.
  Moderator vrijdag 23 april 2021 @ 00:23:38 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199119244
quote:
17s.gif Op donderdag 22 april 2021 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Wat fijn om te lezen :) wat apart dat het al bij 1x vergeten gelijk mis ging. Fingers crossed.. we gaan het morgen toch maar eens proberen en goed de ontlasting in de gaten houden.
Dat is helemaal niet apart toch? Dat is juist reflux, dat het er zo weer uitkomt :D
  vrijdag 23 april 2021 @ 00:30:36 #165
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199119276
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Mijn zus zei 'kiek 'um strijden' :D
Resistance is futile.
  vrijdag 23 april 2021 @ 00:34:18 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199119287
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 17:29 schreef monsterd. het volgende:
Ja wij hebben er veel problemen mee momenteel. Hier krijgt hij jbpm, maar zijn ontlasting wordt er te hard van. Huisarts heeft al lactulose voorgeschreven maar zijn ontlasting is nog niet zoals ik het graag zie. Dus sorry niet een overtuigend bericht.

Ik lees wel dat ieder kindje echt anders is en verschillend erop reageert. Je zou het kunnen proberen, maar zou het goed monitoren om te bepalen of het toegevoegde waarde biedt.

Let op, foto van de opbrengst van vandaag :')
SPOILER
Die luiers hadden wij ook toen we begonnen met Johannesbroodpitmeel! Is daarna ook weer voorbij gegaan trouwens. We doen nog maar de helft van de jbpm.
Resistance is futile.
  vrijdag 23 april 2021 @ 07:10:04 #167
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_199119819
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 april 2021 00:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Die luiers hadden wij ook toen we begonnen met Johannesbroodpitmeel! Is daarna ook weer voorbij gegaan trouwens. We doen nog maar de helft van de jbpm.
Hmm ik hoop het dan. We hebben ook de helft geprobeerd maar dan lijkt het niet voldoende te helpen. De volle dosis sinds gisteren ook niet overigens, hele zielige nacht achter de rug waarin hij alleen maar aan het opslikken was..
Gisteren bij het cb advies gekregen andere flesvoeding te proberen. Dus we gaan nu van Ah bio naar Hero comfort. Daar zit ook al jbpm in, cb-arts geeft aan dat ik dat kan blijven combineren met onze eigen dosering jbpm. Maar dat lijkt mij beetje gek, ik heb meerdere malen om bevestiging gevraagd en lijk nog niet overtuigd :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_199120498
Ik zou met heftige reflux niet zelf dingen uit proberen. Misschien een verwijzing vragen voor een kinderarts in het ziekenhuis?

Elke baby heeft reflux, maar sommige baby's hebben het nou eenmaal heftiger dan de ander. Vaak gaat reflux ook samen met KMA.
pi_199120808
@MaJo Ik geniet ook zeker ja! Het is wel druk, we zijn er 3 weken en hebben letterlijk elke dag iets te doen. En ik had expres weinig gepland van tevoren :') .

Voor degenen die zijn begonnen met vast voedsel bij baby: smaakt dat letterlijk naar meer? :P ik heb het idee dat Bubbles de laatste tijd constant honger heeft! Nu heb ik online ook even gekeken naar voorbeeldmenu’s en volgens mij geef ik haar ook eigenlijk niet genoeg, dus ik ga haar maar wat meer aanbieden. Tot nu toe gaat alles ook echt wel op.

@Seven. de 7 maanden is in zicht! Gaat snel he! Heb jij al zicht op tandjes?

Wanneer kregen de rest van de baby’s tandjes? @D.U.M.A.N. Zielie is wel lekker snel met àlles, of niet? :D

Lastig dat jbpm en de hoeveelheden ja.. hopelijk gaat dat snel beter @monsterd. ! Die grote kakjes lijken me alles behalve fijn voor zo’n kleintje!

Oh en kwak wat betreft licht/donker overdag, je leest inderdaad overal verschillende dingen. Bubbles heeft alleen luxaflex op haar kamer dus het blijft overdag vrij licht. Geloof niet dat ze er last van heeft. Wij doen overdag ook expres niet extra stil in huis ofzo. ‘s Avonds houden we daar iets meer rekening mee wel.
pi_199121376
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 07:10 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Hmm ik hoop het dan. We hebben ook de helft geprobeerd maar dan lijkt het niet voldoende te helpen. De volle dosis sinds gisteren ook niet overigens, hele zielige nacht achter de rug waarin hij alleen maar aan het opslikken was..
Gisteren bij het cb advies gekregen andere flesvoeding te proberen. Dus we gaan nu van Ah bio naar Hero comfort. Daar zit ook al jbpm in, cb-arts geeft aan dat ik dat kan blijven combineren met onze eigen dosering jbpm. Maar dat lijkt mij beetje gek, ik heb meerdere malen om bevestiging gevraagd en lijk nog niet overtuigd :+
Best lastig dat advies wat tegen je gevoel in gaat, en dan ook nog eens een terugval als ik het zo lees :( Wat zijn jullie van plan? Met die luiers in het achterhoofd zou ik toch geneigd zijn om op je instinct af te gaan...

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:22 schreef Smart_ass het volgende:
@:MaJo Ik geniet ook zeker ja! Het is wel druk, we zijn er 3 weken en hebben letterlijk elke dag iets te doen. En ik had expres weinig gepland van tevoren :') .

Voor degenen die zijn begonnen met vast voedsel bij baby: smaakt dat letterlijk naar meer? :P ik heb het idee dat Bubbles de laatste tijd constant honger heeft! Nu heb ik online ook even gekeken naar voorbeeldmenu’s en volgens mij geef ik haar ook eigenlijk niet genoeg, dus ik ga haar maar wat meer aanbieden. Tot nu toe gaat alles ook echt wel op.

@:Seven. de 7 maanden is in zicht! Gaat snel he! Heb jij al zicht op tandjes?

Wanneer kregen de rest van de baby’s tandjes? @:D.U.M.A.N. Zielie is wel lekker snel met àlles, of niet? :D

Lastig dat jbpm en de hoeveelheden ja.. hopelijk gaat dat snel beter @:monsterd. ! Die grote kakjes lijken me alles behalve fijn voor zo’n kleintje!

Oh en kwak wat betreft licht/donker overdag, je leest inderdaad overal verschillende dingen. Bubbles heeft alleen luxaflex op haar kamer dus het blijft overdag vrij licht. Geloof niet dat ze er last van heeft. Wij doen overdag ook expres niet extra stil in huis ofzo. ‘s Avonds houden we daar iets meer rekening mee wel.
Zweet erop! En dat ook nog eens ondanks COVID. Heb je een grote familie-vriendenkring dat je het zo druk hebt, of zijn het ook allerlei zaken als 'bij dit typisch Nederlandse' wil ik nog even geweest zijn voordat ik weer terug ga!
Mis je eigenlijk specifiek Nederlandse dingen? En krijg je als je hier bent juist heimwee naar hier?
Vragen, vragen!

Niet gelijk smaakt naar meer qua eten hier, maar inmiddels (7,5mnd) wel. Als ik thee drink begint hij te smakken, als ik yoghurt eet zou hij het ook wel lusten, gisteren aten we een stukje gebak tsja... een hapje slagroom was natuurlijk ook heeeeerlijk! Dus merk wel echt dat dat heel erg gaat veranderen nu. Dat in combinatie met te veel afgeleid zijn om rustig aan de borst te drinken, dan denk ik nog wel eens drinkt hij nog wel genoeg bv... Heb niet het idee dat hij te weinig krijgt (nog steeds Hollands welvaren, al moet ik zeggen dat de verhoudingen veranderen - de babyvetjes gaan al een beetje verdwijnen) dus daar vertrouw ik dan maar op.

Hier eerste tandje rond papa's verjaardag :D, toen was hij 6,5 mnd. Tweede tandje voel ik nu sinds een week, dus tussen 7-7,5 maand. Ben benieuwd of het met dit tempo door blijft zetten :O als het goed is niet...

Merk je bij Bubbles al iets?

@Seven zie ik op jouw filmpje Colin op het boxkleed op de grond liggen? Heeft hij dan meer grip?
  vrijdag 23 april 2021 @ 11:29:04 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_199122329
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:22 schreef Smart_ass het volgende:

Ja hier gaat het ook in versnelling hoor. Van voorzichtig aan de paprika likken in het begin, naar nu bijna uit zijn tripptrapp wippen van enthousiasme (hij weet dat kinderstoel = eten) en dan als een uitgehongerde wolf zijn boterham aanvallen, om na een kwartier weer totaal oververmoeid en overprikkeld te gaan zitten janken en zich in een hoekje willen oprollen :')

Hij kreeg vanmorgen 3 aardbeien bij zijn boterham, omg dat was een hit :D O+
disclaimer
  Moderator / Colorchick vrijdag 23 april 2021 @ 11:46:49 #172
382129 crew  Donna
pi_199122549
A krijgt inmiddels ook hapjes en die begint met haar 5 maanden gewoon te bouncen als ze het bakje met lepeltje aan ziet komen. O+
  vrijdag 23 april 2021 @ 11:50:17 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_199122608
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 11:46 schreef Donna het volgende:
A krijgt inmiddels ook hapjes en die begint met haar 5 maanden gewoon te bouncen als ze het bakje met lepeltje aan ziet komen. O+
haha ja leuk is dat om te zien he O+
disclaimer
  vrijdag 23 april 2021 @ 12:20:50 #174
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_199123001
Zusje vindt er nog niks aan. In ieder geval niet aan wortels. Misschien dat pompoen beter bevalt en anders broccoli of bloemkool.
  vrijdag 23 april 2021 @ 13:31:13 #175
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_199123893
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:20 schreef tpopml het volgende:

[..]

Best lastig dat advies wat tegen je gevoel in gaat, en dan ook nog eens een terugval als ik het zo lees :( Wat zijn jullie van plan? Met die luiers in het achterhoofd zou ik toch geneigd zijn om op je instinct af te gaan...
[..]

Vanmorgen bij osteopaat geweest, ben benieuwd of het helpt. Hij had wel wat spanning in zijn nek bemerkt en daar iets aan gedaan.

Voor nu blijven we een aantal dagen doen wat we al deden om te weten of de bijdrage van de osteopaat heeft gewerkt. Daarna proberen we andere voeding. Ik volg nog niet het advies op voor weer een ander medicijn tegen de ontlasting. Dat houden we voor nu vooral goed in de gaten en we gebruiken eerst maar een paar dagen de lactulose zoals we aanvankelijk voorgeschreven hebben gekregen.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')