Zooo wat gaat ze hard! Benieuwd hoelang het nog duurt voordat ze kruipt inderdaad!quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:44 schreef PKM het volgende:
Fijn dat je reis goed ging @:Smart_ass ! Hoe lang ben je ook alweer in Nederland?
Toen mijn oudste dit oefende kon hij met een week kruipen. Dit gaat toch nog even duren hoop ik. Mijn laatste baby moet toch langer baby blijven dan dit.
Ik vond het niet heel anders dan anders, behalve natuurlijk de negatieve tests die je moet laten zien en het feit dat je overal een mondkapje op moet. In het vliegtuig waar 300 mensen in kunnen zaten maar 64 passagiers dus dat was super fijn! Moet inderdaad 10 dagen in quarantaine of 5 als ik negatief test bij de GGD geloof ik.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat fijn dat de reis goed is gegaan en dat je op Nederlandse bodem bent! Hoe was reizen in coronatijd? Moet je je ook laten testen en in quarantaine?
We gaan het inderdaad zien qua voeding, in het begin blijft de fles ook wel het belangrijkste natuurlijk.
[..]
Hopelijk knapt hij snel opquote:Op zaterdag 17 april 2021 08:34 schreef SQ het volgende:
Overigens zit de onze alweer aan de antibiotica... na de vorige kuur leek het beter, maar een paar dagen na het einde van de kuur kwam er toch weer pus uit zijn oordus nu weer een kuur, nu twee dagen langer.
21 keer mijn tegenstribbelende baby in de houdgreep houdend het medicijn in het keelgat spuiten![]()
dat moet toch anders kunnen?
er bestaan vast geen antibiotica zetpillen
Nou ja die vliegtuigstoelen zijn natuurlijk vrij smal dus met voeden zit je dan al snel met een arm/elleboog over de leuning tegen iemand anders aan.. of nja ik dan, er zijn vast mensen die ‘t wel kunnenquote:Op zaterdag 17 april 2021 16:35 schreef Hilmo het volgende:
Smart, fijn dat je er bent en genieten maar
Waarom had je anders niet kunnen voeden, ben ik wel benieuwd naar?
quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou ja die vliegtuigstoelen zijn natuurlijk vrij smal dus met voeden zit je dan al snel met een arm/elleboog over de leuning tegen iemand anders aan.. of nja ik dan, er zijn vast mensen die ‘t wel kunnen.
Ahhh wat sneu! Snel beter worden!quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:34 schreef SQ het volgende:
Overigens zit de onze alweer aan de antibiotica... na de vorige kuur leek het beter, maar een paar dagen na het einde van de kuur kwam er toch weer pus uit zijn oordus nu weer een kuur, nu twee dagen langer.
21 keer mijn tegenstribbelende baby in de houdgreep houdend het medicijn in het keelgat spuiten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Alle slaap die hij kan krijgen heeft hij natuurlijk ook hard nodig. Ik zou me daar absoluut niet schuldig over voelen hoor! Je doet wat je voor hem als beste achtquote:Op zondag 18 april 2021 18:39 schreef kwakz0r het volgende:
Ah wat sneu Monsterd
Zou kunnen dat de darmen s ochtends t meest actief zijn. Hij gaat einde van de middag ook al makkelijker slapen en poept s ochtends ook veel meer/vaker dan s middags en s nachts.
Ik moet zo wennen aan een uberhaupt slapend kind. Hij doet t t beste op echt na elke voeding weer naar boven en in bed. Voel me bijna schuldig dat ik m bijna de hele dag in een schemerig kamertje heb liggen slapenalsof ik m tekort doe. Weet dat t gaat veranderen als zijn wakkertijd langer wordt over een paar weekjes hoor!
Volgens mij gaat de richtlijn meer om het aantal schepjes (dus een liter “normale” voeding) en niet t vocht an sich.quote:Op zondag 18 april 2021 18:43 schreef monsterd. het volgende:
De arts denkt dat het de johannesbroodpitmeel heeft veroorzaakt. Het gekke is dat hij daardoor juist betere ontlasting had. Wat eruit kwam waren echt harde (bijna steen) keutels die een volwassene niet zouden misstaan. Echt heel bizar. We hebben nu de jbpm gehalveerd en voegen iedere voeding 20cc extra water toe. Daarmee zitten we aan een flesvoeding van 6x150cc (bereid is dat 190cc). Hij komt dan wel op meer dan een liter vocht per dag. Weten jullie of dat kwaad kan?
quote:Op zondag 18 april 2021 18:15 schreef monsterd. het volgende:
Ik had gelezen dat snachts de darmen meer rust hebben en daardoor beter kunnen werken? Misschien gaat het met Pep daarom snachts beter?
Wat minder actief geweest hier.. smerig verhaal in spoilerDie van mij had dat op een gegeven moment ook, toen hij tussen 10 en 20 weken oud was. Op een gegeven moment poepte hij 1x in de drie wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van alles geprobeerd, lactulose, macrogol, thermometer, vaseline smeren, extra vocht, niks hielp. Met vaste hapjes (5 maanden) werd het vanzelf beter.
Wat sneu zeg.. ik had echt goede hoop dat het iets eenmaligs is. An sich niet dagelijks ontlasten is prima zolang het de weg maar niet blokkeert, maar de last die hij ervan krijgt is zo sneu.quote:Op zondag 18 april 2021 19:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die van mij had dat op een gegeven moment ook, toen hij tussen 10 en 20 weken oud was. Op een gegeven moment poepte hij 1x in de drie wekenvan alles geprobeerd, lactulose, macrogol, thermometer, vaseline smeren, extra vocht, niks hielp. Met vaste hapjes (5 maanden) werd het vanzelf beter.
Dit had spruit ook heel erg pas toen duidelijk werd dat die KMA heeft werd het beter..quote:Op zondag 18 april 2021 18:43 schreef monsterd. het volgende:
De arts denkt dat het de johannesbroodpitmeel heeft veroorzaakt. Het gekke is dat hij daardoor juist betere ontlasting had. Wat eruit kwam waren echt harde (bijna steen) keutels die een volwassene niet zouden misstaan. Echt heel bizar. We hebben nu de jbpm gehalveerd en voegen iedere voeding 20cc extra water toe. Daarmee zitten we aan een flesvoeding van 6x150cc (bereid is dat 190cc). Hij komt dan wel op meer dan een liter vocht per dag. Weten jullie of dat kwaad kan?
Ik ben benieuwd wat de huisarts morgen voorschrijft. Het viel me op dat de smetplek in zijn nek ook weer erger is geworden, ook meteen maar even naar laten kijkenquote:Op zaterdag 17 april 2021 06:33 schreef Nolita het volgende:
Wat fijn smart ass dat de reis goed gegaan is en jullie nu kunnen gaan genieten van het weerzien en kennismaken!
1inamelon fijn dat jullie ook familie weer hebben kunnen zien!
@:MaJo de huisarts heeft op basis van de foto’s aangegeven dat het idd eczeem is en heeft een Ureum 5% in vaselinelanettecrème voorgeschreven. (Ook zonder recept verkrijgbaar volgens mij). 3x daags smeren, hopelijk gaan we verschil zien. Volgens de bijsluiter binnen een paar dagen. Wordt het niet beter, moet ik opnieuw contact opnemen.
Verder kon ik op thuisarts.nl kijken, maar dat had ik al gedaan.
Dat is wel heel sneuquote:Op zaterdag 17 april 2021 06:50 schreef Peejtur het volgende:
Hier heeft de kleine nu bijna een week last van de darmen. Elke luier is een poepluier en der billetjes zijn helemaal kapot. Daarvoor had ze eens per 2/3 dagen een poepluier. Dokter geeft aan tandje maar daar zien we verder helemaal niks van.
Maandag weer bellen.
Ach gut, doet dat niet enorm veel pijn? Kan me voorstellen dat AB geven erg lastig is, ik vind het al moeilijk om crème te smeren op Aapie's eczeemplekken als hij weer eens tekeer gaat als een spartelende vis (lees: altijd)quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:34 schreef SQ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |