abonnement Unibet Coolblue
pi_198993453
https://www.nu.nl/cultuur(...)j-538-oranjedag.html

Haha, "test".

Die fieldlabs kunnen in de kliko als de basismaatregelen tussen augustus en oktober in de prullenbak kunnen, ze zijn met "stap 6" in het vooruitzicht offcieël tot nutloos verklaard, maar we gaan wel nog even 350 tot 500 "testen" houden... voor iets wat we plannen dat in augustus of september niet meer nodig is.

En ik moet nog steeds geloven dat dit écht niet is omdat ze het volk gewoon weer een festival willen bieden ipv het vondelpark? XDDD
#WeesGeenWhales
pi_198993466
Damnit, in titel moet "evenementen" natuurlijk "mensen" zijn...
#WeesGeenWhales
pi_198993478
Ik weet het niet. Na 2 routekaarten kan denk ik ook dit stappenplan al weer snel de prullenbak in.
pi_198993495
Soberso, mensen die naar 'evenementen' gaan :')
Ik ben toch geen tokkie? Blijf lekker thuis.
pindazakje
pi_198993521
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso, mensen die naar 'evenementen' gaan :')
Ik ben toch geen tokkie? Blijf lekker thuis.
Vooral die kansloze 538 e.d. evenementen :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198993536
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:23 schreef eragon2890 het volgende:
Damnit, in titel moet "evenementen" natuurlijk "mensen" zijn...
Als ze 10.000 evenementen op 1 dag houden kan ik me opzich wel voorstellen dat je de drukte goed spreidt.
pi_198993592
Stap 6 komt pas op 1 juno 2022
pi_198993736
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:23 schreef eragon2890 het volgende:
Damnit, in titel moet "evenementen" natuurlijk "mensen" zijn...
Je kunt de TT zelf binnen 15 minuten na het openen van een topic nog wijzigen. 14.gif
pi_198994666
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso, mensen die naar 'evenementen' gaan :')
Ik ben toch geen tokkie? Blijf lekker thuis.
Maar André Rieu mag nog wel gewoon toch?
pi_198994792
oke nou dan noem ik ook alles voortaan een test prima joh
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198994863
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:30 schreef Aesthetics_ het volgende:
Stap 6 komt pas op 1 juno 2022
Nou vast wel wat eerder hoor. Augustus moet het wel erg meezitten, maar september/oktober lijkt me reël.
#WeesGeenWhales
pi_198994883
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso, mensen die naar 'evenementen' gaan :')
Ik ben toch geen tokkie? Blijf lekker thuis.
Los van of ik een tokkie ben, als tomofair een fieldlab zou worden zou ik gaan XD maar die hossense bierzuip teringheriefestijnen hoef ik zowieso niet XD

But hey to each their own!
#WeesGeenWhales
  dinsdag 13 april 2021 @ 23:21:53 #13
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_198995571
Waarom heet zoiets nou weer 'fieldlab'? Hoe spreekt dat in godsnaam iemand aan?
pi_198995603
Aanwezig! Ik moet er werken. We moesten vandaag ook maar afwachten wat de uitkomst zou zijn.
pi_198995742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 23:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Aanwezig! Ik moet er werken. We moesten vandaag ook maar afwachten wat de uitkomst zou zijn.
ooooohh wat zijn precies de regels? Afstand houden zowieso niet right, dat is het idee van fieldlab toch dat dat allemaal niet hoeft? Mondvodjes wel? Of ook niet zoals bij sommigen?

In hoeverre lijkt het op een gewoon evenement zoals voor corona (en hopelijk na augustus weer LOL)?
#WeesGeenWhales
pi_198996018
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 23:48 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

ooooohh wat zijn precies de regels? Afstand houden zowieso niet right, dat is het idee van fieldlab toch dat dat allemaal niet hoeft? Mondvodjes wel? Of ook niet zoals bij sommigen?

In hoeverre lijkt het op een gewoon evenement zoals voor corona (en hopelijk na augustus weer LOL)?
Dat weet ik dus ook nog niet. Ik ben ook geen bezoeker maar leverancier. Wij zijn vorige week op de hoogte gesteld dat dit zou plaats vinden. Maar na de gelekte berichten van gister was er flink vrees dat de overheid dit zou intrekken. Dit weekend begint de opbouw al dus ik zie wel wat wel of niet mag.

Er zit dus amper voorbereiding in. Ook voor ons als leverancier niet.
  woensdag 14 april 2021 @ 01:15:08 #17
53290 laurenzo85
Surfing on the waves of sound
pi_198996108
Waarom ga je allemaal ingewikkelde testevents uitvoeren als ze over twee of drie maanden niet meer nodig zijn?
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 14 april 2021 @ 01:21:01 #18
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198996125
Lekker hypocriet ook. Halve land nog plat maar dan wel volstrekt onnodige experimenten doen

Wel fijn voor die clubjes die dit organiseren dat ze 960 miljoen te verdelen hebben
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 14 april 2021 @ 01:32:28 #19
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198996163
En elk kaartje kun je zo als VIP verkopen. Typisch weer.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198996366
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 01:15 schreef laurenzo85 het volgende:
Waarom ga je allemaal ingewikkelde testevents uitvoeren als ze over twee of drie maanden niet meer nodig zijn?
Dit ja. Wat een onzin; straks zijn alle restricties opgeheven.
pi_198997875
Aparte timing wel. 21 april mag nog steeds niks open, maar drie dagen later wel een evenement voor 10.000 man. Valt ook moeilijk uit te leggen aan de Bredase horeca die een paar meter verderop ligt.

Overigens wel aangemeld.
pi_198999582
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 10:00 schreef Bananenpap het volgende:
Aparte timing wel. 21 april mag nog steeds niks open, maar drie dagen later wel een evenement voor 10.000 man. Valt ook moeilijk uit te leggen aan de Bredase horeca die een paar meter verderop ligt.

Overigens wel aangemeld.
Ik mis misschien iets, maar wat heeft iedereen tegen die test-evenementen? Bij De Efteling was er ook al een storm aan kritiek. We horen al sinds de eerste golf dat dat een manier is om terug naar normaal te gaan. Ik juich zo'n event alleen maar toe. Nou gebeurt er weer een keer iets 'in het oude normaal', is het weer niet goed. Het is misschien mijn naïeve, rotsvaste vertrouwen in de overheid, maar ik geloof echt dat zodra er voldoende vaccinatiegraad/groepsimmuniteit is, we gewoon weer kunnen leven zoals pré-corona. Omarm liever deze kans om al wat eerder van het oude/nieuwe leven te kunnen genieten.

Zoals burgemeester Depla ook zegt; de Bredase horeca was er ook niet mee geholpen als deze pilot in Groningen was gehouden. Het is een test voor festivals, geen test voor terrassen. Dat zijn nu eenmaal 2 verschillende dingen.
't Echte en 't ware!
pi_198999604
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 12:30 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik mis misschien iets, maar wat heeft iedereen tegen die test-evenementen? We horen al sinds de eerste golf dat dat een manier is om terug naar normaal te gaan. Ik juich zo'n event alleen maar toe. Nou gebeurt er weer een keer iets 'in het oude normaal', is het weer niet goed. En zoals burgemeester Depla ook zegt; de Bredase horeca was er ook niet mee geholpen als deze pilot in Groningen was gehouden.

Het is een test voor festivals, geen test voor terrassen. Dat zijn nu eenmaal 2 verschillende dingen.
Aangezien ze een miljard willen uittrekken betaald met belastinggeld.

Geld dat je beter kan besteden aan vaccins, en voorheen aan de zorg.
pi_198999740
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 12:32 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Aangezien ze een miljard willen uittrekken betaald met belastinggeld.

Geld dat je beter kan besteden aan vaccins, en voorheen aan de zorg.
Dat zijn verschillende potjes. De discussie gaat al net zo lang over het belang van zorg/gezondheid versus economie.
't Echte en 't ware!
pi_198999764
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 12:30 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik mis misschien iets, maar wat heeft iedereen tegen die test-evenementen? Bij De Efteling was er ook al een storm aan kritiek. We horen al sinds de eerste golf dat dat een manier is om terug naar normaal te gaan. Ik juich zo'n event alleen maar toe. Nou gebeurt er weer een keer iets 'in het oude normaal', is het weer niet goed. Het is misschien mijn naïeve, rotsvaste vertrouwen in de overheid, maar ik geloof echt dat zodra er voldoende vaccinatiegraad/groepsimmuniteit is, we gewoon weer kunnen leven zoals pré-corona. Omarm liever deze kans om al wat eerder van het oude/nieuwe leven te kunnen genieten.

Zoals burgemeester Depla ook zegt; de Bredase horeca was er ook niet mee geholpen als deze pilot in Groningen was gehouden. Het is een test voor festivals, geen test voor terrassen. Dat zijn nu eenmaal 2 verschillende dingen.
Mensen voelen zich altijd benadeeld en gekrenkt. 'Waarom zij wel al en wij niet?' Iedereen ziet zichzelf het liefste als de uitzonderingspositie. Moet wel zeggen dat ik begrijp dat de timing van dit grootschalige evenement ontzettend slecht valt. Eerst de boodschap krijgen dat op 21 april de terrassen nog steeds niet open mogen en een paar uur later komt de boodschap dat er 24 april een evenement met 10.000 wordt georganiseerd. Dat werkt enorm op de emoties van al die ondernemers die al maanden niks mogen.

Ik lees veel reacties van mensen die bang zijn dat we jaren lang in een testsamenleving blijven leven, maar dat begrijp ik ook niet helemaal. Zal wel met al die complotten te maken hebben. Mensen worden bang gemaakt en zien deeltjes van hun complotten bevestigd worden.
pi_198999774
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 12:43 schreef Japepk het volgende:

[..]

Dat zijn verschillende potjes. De discussie gaat al net zo lang over het belang van zorg/gezondheid versus economie.
Komt allemaal uiteindelijk hetzelfde potje genaamd belastingen
pi_199000015
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 12:30 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik mis misschien iets, maar wat heeft iedereen tegen die test-evenementen? Bij De Efteling was er ook al een storm aan kritiek. We horen al sinds de eerste golf dat dat een manier is om terug naar normaal te gaan. Ik juich zo'n event alleen maar toe. Nou gebeurt er weer een keer iets 'in het oude normaal', is het weer niet goed. Het is misschien mijn naïeve, rotsvaste vertrouwen in de overheid, maar ik geloof echt dat zodra er voldoende vaccinatiegraad/groepsimmuniteit is, we gewoon weer kunnen leven zoals pré-corona. Omarm liever deze kans om al wat eerder van het oude/nieuwe leven te kunnen genieten.

Zoals burgemeester Depla ook zegt; de Bredase horeca was er ook niet mee geholpen als deze pilot in Groningen was gehouden. Het is een test voor festivals, geen test voor terrassen. Dat zijn nu eenmaal 2 verschillende dingen.
Het is natuurlijk helemaal geen "test" het is gewoon een zoethoudertje voor de branches. Wat gaan ze bv doen met de uitkomsten? een app bouwen o.i.d.? Dat kost maanden en tegen die tijd is de lockdown wel voorbij.
pi_199032159
Nou, ik ben erbij hoor :D
't Echte en 't ware!
pi_199034477
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 12:43 schreef Japepk het volgende:

[..]

Dat zijn verschillende potjes. De discussie gaat al net zo lang over het belang van zorg/gezondheid versus economie.
Het gaat om veel meer dan economie vs zorg, de testevenementen zijn slechts het begin gelet er een wetsvoorstel is gemaakt die het mogelijk moet maken om binnen onze maatschappij toegang te ontzeggen tot bepaalde gebouwen/evenementen etc. als je geen testbewijs hebt.
pi_199034492
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 13:02 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Het is natuurlijk helemaal geen "test" het is gewoon een zoethoudertje voor de branches. Wat gaan ze bv doen met de uitkomsten? een app bouwen o.i.d.? Dat kost maanden en tegen die tijd is de lockdown wel voorbij.
Inderdaad een app..... die is er ook al: CoronaCheck genaamd.
Zie eerder geposte link en daar open je de pdf genaamd "Memorie van toelichting".

Fijne toekomst!
pi_199034693
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:47 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Inderdaad een app..... die is er ook al: CoronaCheck genaamd.
Zie eerder geposte link en daar open je de pdf genaamd "Memorie van toelichting".

Fijne toekomst!
Mijn reactie was niet bedoeld om wappies los te laten gaan.
pi_199034750
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:00 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Mijn reactie was niet bedoeld om wappies los te laten gaan.
Soms zit het mee....
pi_199034758
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:03 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Soms zit het mee....
Groeten aan Coby op feesboek
pi_199034897
10.000 bij elkaar is gwn onverantwoord. Sowieso waar slaat het op? Voor een dom feestje?
Man :')

Stel sneupieten die daar zo nodig heen moeten. Het is toch veel belangrijker en ook gwn beter om horeca open te doen?

Maar nee eerst dit belachelijke gedoe en een miljoen wappies die zich opgeven :') Het is droevig gesteld met NL.
  vrijdag 16 april 2021 @ 23:38:43 #36
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_199035162
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:17 schreef bianconeri het volgende:
10.000 bij elkaar is gwn onverantwoord. Sowieso waar slaat het op? Voor een dom feestje?
Man :')

Stel sneupieten die daar zo nodig heen moeten. Het is toch veel belangrijker en ook gwn beter om horeca open te doen?

Maar nee eerst dit belachelijke gedoe en een miljoen wappies die zich opgeven :') Het is droevig gesteld met NL.
Neenee, die mensen zijn sociale wezens en willen er graag op uit want dat hoort zo _O-
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_199037507
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:37 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Nou vast wel wat eerder hoor. Augustus moet het wel erg meezitten, maar september/oktober lijkt me reël.
Drie dagen na het aankondigen van het 3e stappenplan (met de 2 eerste zijn nooit wat gedaan) stelt Rutte de eerste versoepeling al uit. De kans dat er op normale wijze een festival in Nederland gehouden kan worden is stukken groter in augustus 2022 dan in augustus 2021.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199037533
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 01:15 schreef laurenzo85 het volgende:
Waarom ga je allemaal ingewikkelde testevents uitvoeren als ze over twee of drie maanden niet meer nodig zijn?
Geef het volk brood en spelen. Daarom. Anders ontstaat er nog meer tegenstand.
pi_199037561
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:38 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Neenee, die mensen zijn sociale wezens en willen er graag op uit want dat hoort zo _O-
Dat kan nog steeds _O- _O-
Dat hoeft niet zo kansloos als dit.
pi_199037636
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 09:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Drie dagen na het aankondigen van het 3e stappenplan (met de 2 eerste zijn nooit wat gedaan) stelt Rutte de eerste versoepeling al uit. De kans dat er op normale wijze een festival in Nederland gehouden kan worden is stukken groter in augustus 2022 dan in augustus 2021.
Dat klopt, niet omdat het tot augustus 2022 zal duren maar omdat deze augustus idd... "onwaarschijnlijk" is en dat ongeveer einde is van het seizoen.

Maar vergeet niet dat afname ook exponentieel gaat, en vanaf nu de enige maatstaf nog de ziekenhuisbedden zijn. Niet meer besmettingen of r, en dus ook niet die ene kwetsbare die niet gevaccineerd kan worden en doodgaat (is een ic bed) of long coughvid of wat dan ook. De andere signaalwaardes zijn losgelaten, vanaf nu kijkt men alleen nog naar bezette bedden.

Het rivm verwacht in elk scenario dat begin augustus er zowat geen coronapatient meer in het ziekenhuis ligt.

Kijk het nog twee maanden aan -zou zelfs ik doen!- et foila, oktober.

Kijk, als ze het in augustus doen omdat de zh leeg zijn ga ik naar tomo en direct gezellig helemaal los hoor, maar oktober lijkt me waarschijnlijker.

En dan in februari lekker naar abunai als eerste event weer, die hebben het uitgesteld naar februari omdat ze (net als ik) in de verklaring 1.5m en touch starvation omschreven als onmogelijk en "scathing torture". Uitgesteld naar februari expliciet om het zonder corona regels als vanouds te kunnen doen. Dus dat komt wel goed.

En een ding. Wanneer de overheid de heilige stap 6 ook neemt, ik stop daarna direct met lezen van corona nieuws, voor mij bestaat het daarna niet meer, en als ik per ongeluk nog een expert zie huilen ergens daarna toch dat we voorzichtig moeten blijven ofzo wordt het echt héérlijk om heel hard naar het scherm te kunnen roepen "YUCK FOU DIPSHIT! JE BENT MN MOEDER NIET!!" en direct aansluitend een hele avond te gaan hossen ergens 😂
#WeesGeenWhales
pi_199037672
quote:
Het zijn gewoon een club leugenachtige zakkenwassers bij elkaar in de regering. Ze bakken er geen kut van.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199037680
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:17 schreef bianconeri het volgende:
10.000 bij elkaar is gwn onverantwoord. Sowieso waar slaat het op? Voor een dom feestje?
Man :')

Stel sneupieten die daar zo nodig heen moeten. Het is toch veel belangrijker en ook gwn beter om horeca open te doen?

Maar nee eerst dit belachelijke gedoe en een miljoen wappies die zich opgeven :') Het is droevig gesteld met NL.
Ja en de lui die dit soort festivals trekt hebben nog het iq van een doodgereden eekhoorn ook.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 17 april 2021 @ 10:45:32 #43
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_199038017
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 09:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat kan nog steeds _O- _O-
Dat hoeft niet zo kansloos als dit.
Staat waarschijnlijk ook goed op FB enzo, beetje likes pakken :')
Ik sla ook liever over ja.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_199039465
Mensen zijn zo blij dat ze met zijn allen buiten een leuke activiteit kunnen doen, vooral kinderen. Je hoeft ook geen mondkapje op dus het voelt als vanouds, kinderen kunnen met elkaar spelen etc.
Eenvandaag was heel negatief gisteren, geen een opmerking over hoe mensen hiervan genieten.
Als de testcapaciteit te weinig is, zou ik het bij buitenactiviteiten houden, want die zijn het populairst.
pi_199039507
De horeca lobbyt niet goed genoeg in Den Haag. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan KLM, die gewoon doorvliegt op landen als Brazilië en Zuid-Afrika en daar ook nog miljarden susbidie voor krijgt.

Het regeringsbeleid is niet gericht op bestrijding van het virus, maar op het bedienen van belangengroepen.
pi_199047403
Dus tegenwoordig mag je van alles organiseren als je t maar een 'test' of zo noemt :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 17 april 2021 @ 22:57:49 #48
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199047580
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 22:47 schreef TLC het volgende:
Dus tegenwoordig mag je van alles organiseren als je t maar een 'test' of zo noemt :')
En het organiseert in samenwerking met stichting en bedrijven met banden met het partijkartel. De vriendjes van Mark en Hugo moeten er natuurlijk wel aan verdienen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator zondag 18 april 2021 @ 08:13:27 #49
446930 crew  ESF1Gamer
pi_199049993
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:46 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Het gaat om veel meer dan economie vs zorg, de testevenementen zijn slechts het begin gelet er een wetsvoorstel is gemaakt die het mogelijk moet maken om binnen onze maatschappij toegang te ontzeggen tot bepaalde gebouwen/evenementen etc. als je geen testbewijs hebt.
Ik hoop dat een vaccinatiebewijs ook volstaat, want ik heb echt geen zin om elke keer een test te doen om een uurtje te kunnen zwemmen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 18 april 2021 @ 08:17:06 #50
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199050007
quote:
Zo hee, een “slag in het gezicht” zelfs! :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')