abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198996645
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 03:02 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Mannen mogen ook eisen, dat is niet een privilege dat enkel van toepassing voor vrouwen. Als een man dat belangrijk vind, dan vind die man dat belangrijk. Dat bedoel ik dus, met dat seksistische dubbele standaard.
En hoe werken die eisen voor je tot nu toe, in je leven?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 14 april 2021 @ 07:32:51 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198996695
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 02:57 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Jawel, aangezien zij zelf ook wel weten dat hun kans op een relatie daardoor wordt verlaagd.
Je bent niet de laatste man op aarde voor ze
  woensdag 14 april 2021 @ 07:37:00 #103
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198996713
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 03:02 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Mannen mogen ook eisen, dat is niet een privilege dat enkel van toepassing voor vrouwen. Als een man dat belangrijk vind, dan vind die man dat belangrijk. Dat bedoel ik dus, met dat seksistische dubbele standaard.
Maar waarom maak je je er zo druk om.

Is een lieve, grappige en charmante vrouw ineens minder leuk als ze met meer mannen seks had dan jouw eis?
pi_198996735
Weet je, @DeVragensteller, al die frustratie die je met je meedraagt én dus uitstraalt maakt je enorm onaantrekkelijk. Niet alleen voor vrouwen, maar voor mensen in t algemeen. Daarom ben je hier op dit forum niet echt populair en worden je topics gesloten. Niemand heeft zin in ongefundeerde frustratietopics en -reacties. Je bent zó zuur.

Mijn tip: werk daar eens aan, want dat staat jezelf pas echt in de weg.
pi_198996752
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 02:56 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Interesseert mij het nou of jij het gelooft.

Volgens mij kan de staat of dergelijke niet eens iemand dwingen om chemisch gecastreerd te worden. Het is de jaren 50 niet meer.
‘De staat’ niet. Maar in de forensische psychiatrie gebeurt het wel als onderdeel van een behandeling.

https://www.nu.nl/algemee(...)ische-castratie.html
  woensdag 14 april 2021 @ 07:54:55 #106
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198996796
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 02:56 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Interesseert mij het nou of jij het gelooft.

Volgens mij kan de staat of dergelijke niet eens iemand dwingen om chemisch gecastreerd te worden. Het is de jaren 50 niet meer.
Chemische castratie is een nogal zwaar middel met stevige bijwerkingen, dat wordt niet zomaar even gegeven als je bij de arts binnen loopt en zegt dat je toch niets te neuken hebt.
Sterker nog, naar mijn weten wordt het amper tot niet toegepast bij mensen, buiten ernstige zedendelinquenten om die in tbs zitten (ivm evt verlof). Maar zelfs daar is men terughoudend.

Je lult uit je nek dus. Je verzint het of hebt zulke zware psychische problemen dat je een gevaar voor jezelf en anderen bent.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198996861
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 07:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Chemische castratie is een nogal zwaar middel met stevige bijwerkingen, dat wordt niet zomaar even gegeven als je bij de arts binnen loopt en zegt dat je toch niets te neuken hebt.
Sterker nog, naar mijn weten wordt het amper tot niet toegepast bij mensen, buiten ernstige zedendelinquenten om die in tbs zitten (ivm evt verlof). Maar zelfs daar is men terughoudend.

Je lult uit je nek dus. Je verzint het of hebt zulke zware psychische problemen dat je een gevaar voor jezelf en anderen bent.
Het word ook vaak ingezet in geval van teelbal of prostaatkanker. Mannen krijgen er trouwens vaak wel vrouwelijke vormen van.
  woensdag 14 april 2021 @ 08:30:00 #108
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198997036
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:05 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Het word ook vaak ingezet in geval van teelbal of prostaatkanker. Mannen krijgen er trouwens vaak wel vrouwelijke vormen van.
Enkel bij zeer ernstige zaken idd. En heeft wel meer bijwerkingen dan vrouwelijke vormen krijgen.
Het wordt iig niet door de huisarts verstrekt als je zegt toch niets te neuken te hebben. Het gaat gepaard met een serieus behandelingstraject.

Ik heb de ts niet gehoord over terminale teelbal of prostaat kanker, waarbij dit middel ingezet wordt om levensverlengend te kunnen werken (niet zeker, wordt dan ook enkel toegepast als laatste middel om het leven misschien te verlengen).
Elke andere reden om dat middel in te zetten gaat over een ernstig gevaar voor zichzelf en anderen zijn.

Als het echt waar is dat hij chemisch gecastreerd is is elke normale inhoudelijke reactie op zijn topics twijfelachtig tot risicovol.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 14 april 2021 @ 08:34:38 #109
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198997081
Ik vermoed iig dat de ts uit zijn nek lult hierover.
Hoop echt dat iemand die in tbs zit om ernstige zaken niet vrij is om dit soort topics te openen zonder dat de behandelaars daar een stokje voor steken.

Chemische castratie zou betekenen dat iemand met zware psychische problemen richting verlof gaat namelijk.
pi_198997681
Is natoer
  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 09:44:31 #111
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198997694
Die osodevo verwijzingen zijn nu klaar. Even los van of TS osodevo is of niet, wat ik persoonlijk ook niet denk, doet dat er voor de rest niet toe dus die opmerkingen mogen gewoon achterwege blijven.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 14 april 2021 @ 09:48:21 #112
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198997733
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[modbreak]Die osodevo verwijzingen zijn nu klaar. Even los van of TS osodevo is of niet, wat ik persoonlijk ook niet denk, doet dat er voor de rest niet toe dus die opmerkingen mogen gewoon achterwege blijven. [/modbreak]
Maar mag die opmerking over chemische castratie wel?
Want dat is nogal een ding.
  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 09:49:52 #113
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198997754
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 09:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Maar mag die opmerking over chemische castratie wel?
Want dat is nogal een ding.
Heb ik die opmerking anders dan die van TS zelf gemist? De opmerking op zich is niet tegen de policy als ik het goed heb. Continue zitten te zeiken over vermeende kloons wel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198997897
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[modbreak]Die osodevo verwijzingen zijn nu klaar. Even los van of TS osodevo is of niet, wat ik persoonlijk ook niet denk, doet dat er voor de rest niet toe dus die opmerkingen mogen gewoon achterwege blijven. [/modbreak]
Ok meneer. Zal het niet meer doen. Sorry :@
  woensdag 14 april 2021 @ 10:17:26 #115
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198998073
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 09:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Heb ik die opmerking anders dan die van TS zelf gemist? De opmerking op zich is niet tegen de policy als ik het goed heb. Continue zitten te zeiken over vermeende kloons wel.
Ok! Helemaal goed!
pi_198998181
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 23:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg die op hun 30e misschien een sekservaring gehad hebben. Dus je kan er prima aansluiting bij vinden.

Je focust teveel op een specifieke groep vrouwen die je verafgood
Juist niet. Als je net zoals ik op die leeftijd de teller op één hebt staan, dan zit daar een andere reden achter dan hoe TS redeneert. TS heeft een gefrustreerde kijk op het hebben van seks en houdt daardoor een dubbele standaard op na. Bij mij is het zo gelopen en ik maak mij er verder niet druk om dat ik veel gemist zou hebben. Laat staan dat ik de de behoefte voel mezelf met anderen te vergelijken of met weemoed terugdenk aan mijn twintiger jaren met zogenaamde gemiste kansen. TS is gewoon ontevreden met zijn leven, want hij denkt dat het leven ophoudt zodra je geen twintig meer bent. Dat is uiteraard stierenpoep en een jonge meid of maagdelijke vrouw gaat die pessimistische houding niet veranderen. Dus nee, vrouwen van 30 met een lage teller staan op de negatieve kijk van TS ook niet te wachten.
pi_198998412
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:01 schreef hoechst het volgende:
Jezus vertelde ze dat gewoon zonder schaamte??
Wat een slet zeg.
Waarom een slet? Er zijn ook veel mannen die zo even met een vrouw naar bed gaan.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_198998435
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:05 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Was het ook niet zo een bijwerking van haargroeimiddel oid?
pi_198998446
R&P / Focus op jezelf, en alleen op jezelf
Dit topic zou ik TS willen aanraden.
pi_198998468
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik vermoed iig dat de ts uit zijn nek lult hierover.
Hoop echt dat iemand die in tbs zit om ernstige zaken niet vrij is om dit soort topics te openen zonder dat de behandelaars daar een stokje voor steken.

Chemische castratie zou betekenen dat iemand met zware psychische problemen richting verlof gaat namelijk.
Ik denk niet dat ze daar echt opletten, de vader van mn oudste heeft 6 jaar in de kijvelanden gezeten en die kon gewoon internetten zonder dat iemand daar op lette.
pi_198998520
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 10:48 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Was het ook niet zo een bijwerking van haargroeimiddel oid?
Lichaamshaar valt ervan uit. Maar bij de mensen die ik ken die chemisch gecastreerd waren door kanker was dat niet van toepassing omdat het meeste haar al uitgevallen was door de chemo’s en bestralingen. Maar ik heb ts inderdaad niet gehoord over kanker dus misschien is er een andere reden voor chemische castratie en heeft Cause-Mayhem gelijk en is elke reactie potentieel een risico.
pi_198998573
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 10:46 schreef HSG het volgende:

[..]

Waarom een slet? Er zijn ook veel mannen die zo even met een vrouw naar bed gaan.
Ja mannen ja
pi_198998585
ik zie de genoemde dubbele standaard niet, OP.

ze neukt met een, die alleen daarvoor is. die maakt dus sowieso geen kans op een relatie.

kom jij, jij maakt wel kans op een relatie. maar jij moet eerst laten zien dat het je niet alleen om het neuken gaat.
dus eerst daten. kan ze makkelijk volhouden, omdat ze die andere heeft voor het neuken.

ik vind het wel grappig eigenlijk, stoere dame die weet wat ze wil en schijt heeft. ik zou ervoor gaan.
maar je kan ook gewoon zeggen; ik ga wel een keer met jou daten, maar maar een keer. en als je dna een tweede wil, eerst die andere gast weg.
pi_198998600
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 10:46 schreef HSG het volgende:

[..]

onzekere mannen noemen vrouwen die doen wat zij zouden willen doen als man, al gauw een slet....
pi_198998643
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 11:00 schreef hoechst het volgende:

[..]

Ja mannen ja
Precies. Iemand een slet noemen en vervolgens er zelf bovenop liggen zegt ook wel genoeg over die persoon.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 11:02 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

onzekere mannen noemen vrouwen die doen wat zij zouden willen doen als man, al gauw een slet....
Daar heb je zeker een punt.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')