SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Is ze dan een corpsbal?quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ze ook iedereen zo behandelen. Net een ontgroening.
Iedereen lult maar wat over de boeven bende daar maar volgens mij valt het best mee. Tenminste voor werk zonder opleiding, er is altijd wel wat. Heb vanaf mijn 20ste tot 32ste gewekt met vertrek om 6:30 van huis, en dan 2 dagen avondopleiding tot 22:00 en dan nog een uur naar huis. En 2 avonden klussen, en de zaterdag. Met soms wel even een periode niks. Maar heb jaren geleefd met 5,5u slaap per dag. Wel de zondag lekker uitslapenquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:49 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Dat soort tijden is te doen als je weet dat het tijdelijk is en naar iets groters toewerkt (groei van je eigen bedrijfje ofzo). Niet als loonslaaf bij een stel horken.
Ja dat hou ik twee weken vol, zo weinig slaapquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen lult maar wat over de boeven bende daar maar volgens mij valt het best mee. Tenminste voor werk zonder opleiding, er is altijd wel wat. Heb vanaf mijn 20ste tot 32ste gewekt met vertrek om 6:30 van huis, en dan 2 dagen avondopleiding tot 22:00 en dan nog een uur naar huis. En 2 avonden klussen, en de zaterdag. Met soms wel even een periode niks. Maar heb jaren geleefd met 5,5u slaap per dag. Wel de zondag lekker uitslapen
Je hebt 12 jaar over een avondopleiding gedaan?quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen lult maar wat over de boeven bende daar maar volgens mij valt het best mee. Tenminste voor werk zonder opleiding, er is altijd wel wat. Heb vanaf mijn 20ste tot 32ste gewekt met vertrek om 6:30 van huis, en dan 2 dagen avondopleiding tot 22:00 en dan nog een uur naar huis. En 2 avonden klussen, en de zaterdag. Met soms wel even een periode niks. Maar heb jaren geleefd met 5,5u slaap per dag. Wel de zondag lekker uitslapen
En trots zijn op jezelf hequote:Op dinsdag 13 april 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan me nog een week herinneren met oproepdienst, die had ik ook nog, hele dag gewerkt, halve nacht op pad, werken naar avondopleiding en om 22:00 weer terug.
Was er opeens file maar ik reageerde zo traag dat ik er met 100 inplofte.
Nou niet aaneensluitend.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt 12 jaar over een avondopleiding gedaan?
dat lukte mij in de spits ook primaquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan me nog een week herinneren met oproepdienst, die had ik ook nog, hele dag gewerkt, halve nacht op pad, werken naar avondopleiding en om 22:00 weer terug.
En net voelde je je nog jeugdigquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou niet aaneensluitend.
Maar een opleiding visa keurmeester, STEK, automatisering en PLC opleidingen, enz.
Hoe was die dan?quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb meer het gevoel alsof ik in een soort tweede pubertijd zit ofzo
Nee ik werkte toen bij een klein bedrijf, heb me met een sleepwagen af laten zetten bij de baas, heb pissig die pieper neergedonderd op tafel inmiddels 23:30 en geschreeuwd zoek het maar uit met je kutdienst.quote:
Ik zoek op tijd mijn mandje op. Val niet snel op de bank in slaap ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik lag vorige week ook achter de pc te tukken 's avonds.
Doe ik ook soms.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik lag vorige week ook achter de pc te rukken 's avonds.
Klinkt als een prima motivatie om jezelf kapot te werken jaquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja ook weer niet helemaal hetzelfde, stuk minder drank nu.quote:
in het weekend heb ik 's nachts nog wel eens de neiging om met de foon in de hand op de bank te Fokkenquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zoek op tijd mijn mandje op. Val niet snel op de bank in slaap ofzo.
Ja nu vind ik 40 uur meer dan goed, maar als je wat hardheid hebt opgebouwd dan is dat best wel goed voor je hoor. Tenminste denk ik.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een prima motivatie om jezelf kapot te werken ja[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit er raar uit. Soort lasagne maar dan anders?
Hoe smaakte het?
Top toch. Weer eentje minder in de pensioenpotquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een prima motivatie om jezelf kapot te werken ja[ afbeelding ]
Mocht ik door de drank bezwijkenquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mocht DIT mijn laatste post zijn, dan is dit de oorzaak
https://100watt.nl/brouwe(...)nal/naar-de-knoppen/
10 dagen Lloret de Mar dan.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar ik geen fuck van snap is hoe we het volhielden met dat uitgaan.
Ik weet nog van meerdere weken in mijn begin 20tiger jaren.
Vrijdag kroeg tot 1:00
Zaterdag werk van 8:00 tot 17:30 nadrinken
21:30 taxi naar disco tot 3:30
Zondag wel even blijven liggen
Zondag 14:00 kroeg; eten bestellen
Zondag 22:00 disco Bruins (maar om 1:00 gaan we weer)
Maandag 5:00 thuis
Maandag 7:00 in auto naar werk.
28 uur in de bus erheenquote:
Tķen was je nog jeugdig.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar ik geen fuck van snap is hoe we het volhielden met dat uitgaan.
Ik weet nog van meerdere weken in mijn begin 20tiger jaren.
Vrijdag kroeg tot 1:00
Zaterdag werk van 8:00 tot 17:30 nadrinken
21:30 taxi naar disco tot 3:30
Zondag wel even blijven liggen
Zondag 14:00 kroeg; eten bestellen
Zondag 22:00 disco Bruins (maar om 1:00 gaan we weer)
Maandag 5:00 thuis
Maandag 7:00 in auto naar werk.
Ik zeg ook niets over een ander.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tķen was je nog jeugdig.
En trots zijn omdat je idioot lange dagen maakte mag, maar dat zegt helemaal niets over een ander natuurlijk.
Nou ja, in het geval van bal is het wel duidelijk dat dat geen goeie plek voor d'r is. En met x jaar horeca kan je mij niet vertellen dat ze geen hard werken gewend is.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niets over een ander.
Maar merk wel dat mensen nu sneller denken dat je lichaam weinig aankan, dat je zo omvalt ofzo.
Maar vroeger had je stukken minder afleiding, als je werk leuk was en het uitgaan mooi, dan kon je dat weken volhouden zonder echt moe te worden.
Tegenwoordig met alle info en schermen ben je soms helemaal gaar aan het einde van de dag.
zonder permanente beeldscherm- en connectivityverslaving ja. Denk dat Los wel een punt heeft daarquote:
Meteen aan het bier zodra je aangekomen was daar. Wat een ellende.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
28 uur in de bus erheenDan was ik bij aankomst al dood
En ze is ook geen 18 meerquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, in het geval van bal is het wel duidelijk dat dat geen goeie plek voor d'r is. En met x jaar horeca kan je mij niet vertellen dat ze geen hard werken gewend is.
Zodra ik naar bed ga doe ik tegenwoordig extra mijn best min telefoon meteen weg te leggen. Anders zit ik weer nutteloos te scrollen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zonder permanente beeldscherm- en connectivityverslaving ja. Denk dat Los wel een punt heeft daar
Waarom denk je dat ik hier in het weekend eigenlijk amper zit?quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zonder permanente beeldscherm- en connectivityverslaving ja. Denk dat Los wel een punt heeft daar
Ja hopelijk dat ze zo niet te ver terugleestquote:
Ik laat mijn telefoon gewoon in de woonkamer liggen. Iets te vaak midden in de nacht door zatte vrienden gebeldquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ik naar bed ga doe ik tegenwoordig extra mijn best min telefoon meteen weg te leggen. Anders zit ik weer nutteloos te scrollen.
Zal ze vast niet doenquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hopelijk dat ze zo niet te ver terugleest
Ik heb m'n wekker op m'n telefoon. Maar na 2100 gaat de dnd mode aan en dan kan je bellen, appen, sms'en wat je wil maar dat komt er toch niet door.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik laat mijn telefoon gewoon in de woonkamer liggen. Iets te vaak midden in de nacht door zatte vrienden gebeldDat doen we niet meer.
Oh ja hoe dat werkt moet ik ook nogeens uitzoeken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb m'n wekker op m'n telefoon. Maar na 2100 gaat de dnd mode aan en dan kan je bellen, appen, sms'en wat je wil maar dat komt er toch niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |