Nieuwe cliënten werven?quote:Op donderdag 15 april 2021 20:09 schreef Taiga het volgende:
Wat is dan eigenlijk de achterliggende gedachte van die Mieke om zulke berichten door Samantha te plaatsen op instagram?
De publieke opinie gunstig beïnvloeden en laten zien dat Sam over enig zelfinzicht en zo beschikt. Dat vindt Jeugdzorg belangrijk als ze gaan overwegen of je je kinderen weer terug krijgt of niet. Het is puur beeldvormingstactiek wat hier nu gebeurt.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:09 schreef Taiga het volgende:
Wat is dan eigenlijk de achterliggende gedachte van die Mieke om zulke berichten door Samantha te plaatsen op instagram?
Maar zou Samantha veel volgers hebben die in het zelfde schuitje zitten qua jeugdzorg enzo. Dat ze haar als voorbeeld zien ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2021 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
Als je een volger bent van Barbie krijg je gratis advies.
Veel weet ik niet. En als voorbeeld ..... geen goed voorbeeld in ieder geval, ik zou eerder denken aan lotgenoten.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:20 schreef Sponge-Bob het volgende:
[..]
Maar zou Samantha veel volgers hebben die in het zelfde schuitje zitten qua jeugdzorg enzo. Dat ze haar als voorbeeld zien ofzo?
Maar die prikken hier toch zo doorheen dat dit niet van haarzelf komt.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:51 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
De publieke opinie gunstig beïnvloeden en laten zien dat Sam over enig zelfinzicht en zo beschikt. Dat vindt Jeugdzorg belangrijk als ze gaan overwegen of je je kinderen weer terug krijgt of niet. Het is puur beeldvormingstactiek wat hier nu gebeurt.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:30 schreef Taiga het volgende:
[..]
Maar die prikken hier toch zo doorheen dat dit niet van haarzelf komt.
Ze heeft in ieder geval ruzie met figuren die wel in hetzelfde schuitje zittenquote:Op donderdag 15 april 2021 22:20 schreef Sponge-Bob het volgende:
[..]
Maar zou Samantha veel volgers hebben die in het zelfde schuitje zitten qua jeugdzorg enzo. Dat ze haar als voorbeeld zien ofzo?
advies is gratis, bijstand niet wrsquote:Op donderdag 15 april 2021 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
Als je een volger bent van Barbie krijg je gratis advies.
Dit bericht is nep, mijn is niet gespeld als me!quote:Op woensdag 14 april 2021 16:52 schreef IJsmuts het volgende:
Nog een keer oowwwwww 😍
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heidi. BFF 4 EVEN AND ALWAYSquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Wie is wie nou op deze foto?
[ afbeelding ]
Zouden ze daar rechtsbijstand voor krijgen, dan is het een goed idee om via Sam andere niet welgestelde mensen met dezelfde problemen zo op te sporen.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:43 schreef Andromache het volgende:
Kun je daar een beetje een praktijk van onderhouden, marginale cliënten in het familierecht?
Die met die leren jas heeft een cup kleiner.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:33 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Niet wie. Wie is wie. Ze zijn exact hetzelfde.
Die linker is Samantha toch?quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die met die leren jas heeft een cup kleiner.
Serieus?quote:
Fijn, een vechthond puppie, goed idee, met kinderen in huis.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:46 schreef bloempje-moi het volgende:
Die hond schaamt zich dood.
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook, links/leren jas is Heidi.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Serieus?
Die linker rijdt, de rechter maakt de foto en heeft hem op haar insta geplaatst
Samantha rechts dus, met het platinablonde haar.
Ik denk dat Samantha haar pruik niet in zo'n staart kan doen, dan blijft ie niet zitten.
Wie plaatst die schiet is geen argument natuurlijk. Maar omdat Samantha tegelijkertijd donkerder was gegaan (en ik geen idee heb hoe Heidi eruit ziet zonder haar vlechten), dacht ik dat ja.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Serieus?
Die linker rijdt, de rechter maakt de foto en heeft hem op haar insta geplaatst
Samantha rechts dus, met het platinablonde haar.
Ik denk dat Samantha haar pruik niet in zo'n staart kan doen, dan blijft ie niet zitten.
Denk dat het Faux Leather is trouwens.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, links/leren jas is Heidi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |