Ah. Gelukkig kan ik er wel bij, maar alsnog onhandig. Ik luister al niet zoveel, dus verschillende platforms checken zal er wel niet van komenquote:Op donderdag 15 april 2021 18:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee ze hebben een eigen audio-app waar exclusieve podcasts op staan.
Waarom? We doen het fantastisch. Heel de wereld kijkt vol jaloezie en afgunst naar ons vaccinatieparadijs. HuGO, HuGO, HuGO.quote:
Bedoel je Dion Graus?quote:Op donderdag 15 april 2021 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als mijn grote idool er over een paar weken volop gebruik van moet maken.
Schuimplanter.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom? We doen het fantastisch. Heel de wereld kijkt vol jaloezie en afgunst naar ons vaccinatieparadijs. HuGO, HuGO, HuGO.
Hm, ik ben nooit boos of gefrustreerd.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:31 schreef El-Stinho het volgende:
Koffieplanter moet duidelijk even zijn frustraties kwijt.
Ik zat me al twee minuten af te vragen wat ik verkeerd doequote:Op donderdag 15 april 2021 18:33 schreef AllesKaputt het volgende:
Voorbeschouwing op de Amstel Gold Race:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-in-limburg-a4039683
Klootzak, paardenlul, schobbejak, laaielichter. Ik vind het allemaal prima. Het leven wordt hier niet serieus genoeg genomen om kwaad te zijn.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Johan Derksenplanter.
'Ze mogen alles over mij zeggen, daar heb ik schijt aan.'
Ongenaaide zandhaas!quote:Op donderdag 15 april 2021 18:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Klootzak, paardenlul, schobbejak, laaielichter. Ik vind het allemaal prima. Het leven wordt hier niet serieus genoeg genomen om kwaad te zijn.
Flop1 weer met een niet-kritisch item over Afghanistan vanavond, je verwacht het niet.quote:
Haha, je gaat in op Superniger.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:37 schreef Slobeend het volgende:
Vinden jullie debiel een ernstige verwensing?
Niet echt.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:37 schreef Slobeend het volgende:
Vinden jullie debiel een ernstige verwensing?
Ik kijk niet naar Flop1.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Flop1 weer met een niet-kritisch item over Afghanistan vanavond, je verwacht het niet.
Ik ook niet, hoor. Maar ik kijk uit een soort automatisme de gastenlijst meestal door.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar Flop1.
Is @:heywoodu uitgenodigd?
Ik las autisme.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoor. Maar ik kijk uit een soort automatisme de gastenlijst meestal door.
Han Ten Broeke
Ank Bijleveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |