Het is de schuld van Hugo!quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In COR wordt er vol nuance gereageerd op de recente ontwikkelingen.
quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
Kunnen we het niet over babyzeehondjes hebben of zo
En daarna nooit meer.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Timmer die opeens een 1500 meter kon rijden
Dit weekend wordt wel weer prima weer. Al snap ik de behoefte om in een park te zitten nooit zo.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:46 schreef VoMy het volgende:
Die overvolle parken, moet het daarvoor niet eerst maar eens boven 0 worden? Wat een kutmaand is april tot nu toe zeg.
Als je in een appartementje of kamertje woont in een grote stad zijn de mogelijkheden om ergens buiten te zitten best beperktquote:Op dinsdag 13 april 2021 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit weekend wordt wel weer prima weer. Al snap ik de behoefte om in een park te zitten nooit zo.
Plattelandgenot.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als je in een appartementje of kamertje woont in een grote stad zijn de mogelijkheden om ergens buiten te zitten best beperkt
Ik heb een balkonquote:Op dinsdag 13 april 2021 16:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als je in een appartementje of kamertje woont in een grote stad zijn de mogelijkheden om ergens buiten te zitten best beperkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het vooral grappig dat men doet alsof afstand houden op een terras makkelijk is. Als iedereen de hele tijd blijft zitten misschien, maar mensen gaan naar de wc, komen, gaan, staan in de rij omdat heel Purmerend op hetzelfde terras wil zitten waar aan het eind van de middag nog zon is en ondertussen kuchen serveerders in je nek met hun mondkapje op hun kin.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:46 schreef VoMy het volgende:
Die overvolle parken, moet het daarvoor niet eerst maar eens boven 0 worden? Wat een kutmaand is april tot nu toe zeg.
Ik ben druk aan het werk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zag je Habtamu net shinen? Slob stond te trillen.
Dat daar nooit eerder iemand opgekomen is zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar gaat dit over? Edit: oh Arie.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zag je Habtamu net shinen? Slob stond te trillen.
Als ik op jou doelde had schuimen de lading beter gedekt haha.quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 13 april 2021 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ik op jou doelde had schuimen de lading beter gedekt haha.
Wie zou het lek zijn?quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Ongelukkig, naar eer en geweten. Kan gebeuren, zo'n lek. Dat is in de afgelopen anderhalf jaar zelden gebeurd, shit happens.
Heb je een HuGOD poster boven je bed?quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:29 schreef VoMy het volgende:
HuGOD geeft Kuipers ook nog een veeg uit de pan.
Zaterdag zullen eerste lekken al komen dat 28 april toch niet haalbaar is. Iedereen weer erin getuind hahaquote:Op dinsdag 13 april 2021 19:29 schreef hhh38 het volgende:
Wanneer wordt de eerste beslissing genomen die in strijd is met het stappenplan? Ik gok komende zondag.
Erg ongelukkig.quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zaterdag zullen eerste lekken al komen dat 28 april toch niet haalbaar is. Iedereen weer erin getuind haha
Een beeltenis is verboden afgoderij. Heeft de Veluwe je dan niets geleerd?quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je een HuGOD poster boven je bed?
Ik snap ook de obsessie niet om weer worden afgezet op een terras voor een klein veel te duur glaasje bier van een inwisselbaar a-merk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat men doet alsof afstand houden op een terras makkelijk is. Als iedereen de hele tijd blijft zitten misschien, maar mensen gaan naar de wc, komen, gaan, staan in de rij omdat heel Purmerend op hetzelfde terras wil zitten waar aan het eind van de middag nog zon is en ondertussen kuchen serveerders in je nek met hun mondkapje op hun kin.
2,85 voor een vaasje met zeepsmaak.quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap ook de obsessie niet om weer worden afgezet op een terras voor een klein veel te duur glaasje bier van een inwisselbaar a-merk.
Tjonge, ik heb bijna exact dezelfde woorden gebruikt (slechts 1 like in COR), ik breng te veel tijd door op het internet denk ik.quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Ongelukkig, naar eer en geweten. Kan gebeuren, zo'n lek. Dat is in de afgelopen anderhalf jaar zelden gebeurd, shit happens.
Te snel weggezapt want ze hadden het er net over.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanochtend verscheen er een artikel van FTM over een of andere gure investering van VWS in een louche snelteststichting, zonder enige vorm van aanbesteding. Dan spreek je over bijna een miljard euro. Dat mag volgens de wet niet eens. Ik heb zitten turven op de persconferentie: nul vragen.
Heineken toch?quote:
Het immer sympathieke Nederlands Dagblad. Het is ongekend dat het anderhalf uur moeten duren voordat er zo'n vraag komt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Te snel weggezapt want ze hadden het er net over.
Topkrant.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het immer sympathieke Nederlands Dagblad. Het is ongekend dat het anderhalf uur moeten duren voordat er zo'n vraag komt.
Verstandige mensen proberen alle nieuwe bieren bij een goede Jumboquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verstandige mensen gaan alleen naar kroegen waar ze fatsoenlijk speciaalbier hebben.
Duurt die persconferentie nog een uur nadat NPO1 de uitzending afkapt?!quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Te snel weggezapt want ze hadden het er net over.
Moeten hunnie weten.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Topkrant.
Hieronder gaat RR kritiek leveren op mensen die zogezegd in sprookjes geloven.
Jazeker. Iedereen wil dezelfde vragen nog een keer stellen..quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Duurt die persconferentie nog een uur nadat NPO1 de uitzending afkapt?!
De Jumbo hier heeft echt een belabberd aanbod. Maar gelukkig heb ik een paar mooie speciaalzaken in de buurt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verstandige mensen proberen alle nieuwe bieren bij een goede Jumbo
Heb het idee dat er een tijd was dat er regelmatig nieuwe bieren kwamen in supermarkten, terwijl ze nu voor een vast assortiment hebben gekozen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Jumbo hier heeft echt een belabberd aanbod. Maar gelukkig heb ik een paar mooie speciaalzaken in de buurt.
Ik werd zo moe van de zeer matige takes bij de Vooravond (op Bas Heijne na uiteraard), dat ik Hugo en Mark maar weer op zette.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Duurt die persconferentie nog een uur nadat NPO1 de uitzending afkapt?!
Die Thomas Erdbrink valt me echt tegen, misschien leuk als correspondent in een moeilijk land maar echt slim is ie niet.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik werd zo moe van de zeer matige takes bij de Vooravond (op Bas Heijne na uiteraard), dat ik Hugo en Mark maar weer op zette.
Hebben ze ergens ook de voorwaarden aangegeven wat 'gunstig genoeg' is?quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zaterdag zullen eerste lekken al komen dat 28 april toch niet haalbaar is. Iedereen weer erin getuind haha
Ziekenhuisopnames moeten dalen, maar geen harde eis qua grens gehoord dus ja...quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hebben ze ergens ook de voorwaarden aangegeven wat 'gunstig genoeg' is?
Het verschilt wel heel erg per supermarkt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb het idee dat er een tijd was dat er regelmatig nieuwe bieren kwamen in supermarkten, terwijl ze nu voor een vast assortiment hebben gekozen.
Tja, die zullen toch niet opeens (serieus) gaan dalen komende week. Op naar een nieuwe boze rubriek.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziekenhuisopnames moeten dalen, maar geen harde eis qua grens gehoord dus ja...
Ja hij had meteen al de oplossing gevonden: meer Pfizer kopen! Briljant, is nog nooit iemand op gekomen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Thomas Erdbrink valt me echt tegen, misschien leuk als correspondent in een moeilijk land maar echt slim is ie niet.
Nee inderdaad. Aangezien het ook even stil is gestaan qua vaccinaties vraag ik me ook af waarom ze impliceren dat het komende aantal dagen hard gaat dalen... Zeker aangezien groep 60-73 jarigen nog een prikje moeten gaan halen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, die zullen toch niet opeens (serieus) gaan dalen komende week. Op naar een nieuwe boze rubriek.
quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Thomas Erdbrink valt me echt tegen, misschien leuk als correspondent in een moeilijk land maar echt slim is ie niet.
Instroom daalt al een week. Op de IC zitten 'we' net over de piek zo lijkt het, qua instroom.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, die zullen toch niet opeens (serieus) gaan dalen komende week. Op naar een nieuwe boze rubriek.
Die instroom stijgt toch juist?quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Instroom daalt al een week. Op de IC zitten 'we' net over de piek zo lijkt het, qua instroom.
Sjirk Kuijper is een uitstekende hoofdredacteur.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het immer sympathieke Nederlands Dagblad. Het is ongekend dat het anderhalf uur moeten duren voordat er zo'n vraag komt.
Sjirk?quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sjirk Kuijper is een uitstekende hoofdredacteur.
Liefhebber van natuur en auto's.quote:
Een verstandige Jumbo heeft een vast assortiment en een wissel-assortiment. Dan kan je elke alcoholist bedienenquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb het idee dat er een tijd was dat er regelmatig nieuwe bieren kwamen in supermarkten, terwijl ze nu voor een vast assortiment hebben gekozen.
Met gratis lambiek voor iedereen bereiken we wereldvrede.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er moet meer Geuze en Gose komen
Zet een vat hop/wort open en je creëert Geuze toch?quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er moet meer Geuze en Gose komen
Tegenwoordig zijn ook die wilde gisten hartstikke gecontroleerd. Denk dat een echte wildgist door het vat wort gewoon lang open te laten staan niet te zuipen is (en al helemaal moeilijk precies te reproduceren)quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zet een vat hop/wort open en je creëert Geuze toch?
Lekker met je 1 op 4 4WD door de Veluwse natuur crossen?quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Liefhebber van natuur en auto's.
Tot zover Sjirk.
Ik ervaar deze post als onnodig grievend.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zet een vat hop/wort open en je creëert Geuze toch?
Ik vond de proefbiertjes in de Lambiek/Geuze brouwerij in Brussel al niet te zuipenquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ook die wilde gisten hartstikke gecontroleerd. Denk dat een echte wildgist door het vat wort gewoon lang open te laten staan niet te zuipen is (en al helemaal moeilijk precies te reproduceren)
Waar was je precies?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond de proefbiertjes in de Lambiek/Geuze brouwerij in Brussel al niet te zuipen
Maar dan is het hele genre niet mijn ding zeker.
Moet zeggen dat ik elke type wel kan waarderenquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar was je precies?
In mijn ervaring vinden mensen hun eerste zure bier vaak niet te zuipen, waarna ze na een tweede of derde poging erachter komen dat ze niets anders meer willen.
De oudste brouwerij van Brussel, in Anderlecht volgens mij.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar was je precies?
In mijn ervaring vinden mensen hun eerste zure bier vaak niet te zuipen, waarna ze na een tweede of derde poging erachter komen dat ze niets anders meer willen.
Cantillonquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De oudste brouwerij van Brussel, in Anderlecht volgens mij.
Edit: Cantillion
Ken je toevallig dat Café in Gent waar je een hele kleine bovenverdieping is waar je met een paar man kan zitten en met een smalle trap komt?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cantillon
Mijn favoriete plaats op aarde.
quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wie Thomas Erdbrink niet kent hecht voor berichtgeving over Iran blijkbaar weinig waarde aan accreditatie door het plaatselijke Ministerie voor Cultuur en Islamitische Leiding. Erdbrink is namelijk één van de laatst overgebleven buitenlandse journalisten in Teheran wiens werk in dusdanige overeenstemming is bevonden met de theologisch-politieke grondvesten van de dictatuur dat hij zijn persvergunning mag behouden. De mullahs zijn er zelfs zo mee in hun nopjes dat Erdbrinks team toestemming heeft gekregen om ook buiten de televisiestudio opnames te maken van Erdbrinks hoofd. Resultaat van dit privilege is de documentairereeks Onze man in Teheran, vorig jaar uitgezonden door de VPRO. Het leverde Erdbrink een Zilveren Nipkowschijf op, en een uitreisvisum naar Nederland dat hij inmiddels al heel wat keren heeft ingezet.Die documentaire is wel interessant. Maar ik vond zijn argumenten vandaag niet heel sterk nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Het was wel een mooie plekquote:Op dinsdag 13 april 2021 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cantillon
Mijn favoriete plaats op aarde.
Gent ken ik helaas niet zo goed, ooit een keer een middag geweest. Mooie stad wel. We waren toen bij het Waterhuis aan de Bierkant ha ha ha.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ken je toevallig dat Café in Gent waar je een hele kleine bovenverdieping is waar je met een paar man kan zitten en met een smalle trap komt?
Na mijn zoektocht op google denk ik dat het het Galgenhuisje was.quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gent ken ik helaas niet zo goed, ooit een keer een middag geweest. Mooie stad wel. We waren toen bij het Waterhuis aan de Bierkant ha ha ha.
Je beschrijving doet me ook denken aan een kroeg in Antwerpen. Typisch Belgisch dus eigenlijk.
Die geur als je binnenkomt alleen al.quote:
Alvast een WLR-tafel reserveren?quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die geur als je binnenkomt alleen al.
Maar het leukste is als je er bent op een beetje een drukke dag. Ze hebben daar alleen maar grote tafels, dus zodra het wat drukker wordt schuiven er vanzelf mensen bij je aan. Amerikanen vaak, die reizen speciaal naar Brussel voor Cantillon. Levert altijd wel mooie gesprekken op, maar bovenal zit je de hele middag lambiek te tanken, de ene fles na de andere. En vanwege de relatief lage percentages ga je niet eens stomdronken naar huis. Heerlijk.
Ik weet wat ik ga doen zodra corona ooit niet meer rullevant is, hup naar Brussel.
Gisteren wou hij nog alle terrassen open en nu kan er niet versoepeld worden. Heeft Diederik überhaupt actieve herinneringen aan wat hij afgelopen 24 uur heeft gezegd?quote:Op woensdag 14 april 2021 08:17 schreef Steven184 het volgende:
Gommersgod: ’Wat Mark Rutte belooft, kan hij niet waarmaken’
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |