Wat is dat ook voor een achterlijke gedachte? Dat je voor een dierentuin in Kerkrade eerst naar een andere stad moet (omdat daar alleen een testcentrum van Lead Healthcare zit waarschijnlijk) om te laten testen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:51 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen stort de testpilot ook nog eens in
Hoe zou Hugo zelf vinden dat het gaat deze week?
Ik zie tegenwoordig wel een stuk minder mensen een mondkapje in de supermarkt dragen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is voor ons allemaal nog nieuw, het is een beetje wennen, net zoals de mondkapjes, die droeg iedereen ook niet aan het begin, en nu vinden we het normaal of zelfs fijn.
Ik gok op dat.
Wauw, kijk dit zegt al genoeg, komende van iemand die er daadwerkelijk gewerkt heeft.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het AD had nogal een zwabberbeleid qua online. Eerst moest alles online, toen niets, toen weer alles, daarna achter een (makkelijk te omzeilen) betaalmuur.![]()
Maar ik deel de zorgen over dat alles voor de clicks is. Het moet scoren. Heb toen ik er werkte zelf meegemaakt dat ik het verzoek kreeg iets te veranderen aan een verhaal, zodat het meer spectaculair zou zijn. Dat heb ik geweigerd, aangezien ik geen feitelijke onjuistheden op mijn geweten wil hebben.
Anyway, de controlerende taak van de media is flink uitgehold en dat is zorgelijk.
Klinkt nog echt als iets wat hij zou kunnen zeggen inderdaadquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is voor ons allemaal nog nieuw, het is een beetje wennen, net zoals de mondkapjes, die droeg iedereen ook niet aan het begin, en nu vinden we het normaal of zelfs fijn.
Ik gok op dat.
Is dat zo? In Amsterdam al maanden dat niet gezien, wel sommige mensen die hun neus vrij laten, vooral oudjes.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig wel een stuk minder mensen een mondkapje in de supermarkt dragen.
De avondklok lag boven op de BSO's op het stapeltje.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa avondklok gaat er dan ook af, die ligt bovenop het stapeltje!!!!!!!!!!!
Nog meer mensen die niet meer thuis gaan werken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:54 schreef trein2000 het volgende:
Nieuws! BSOs gaan open.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)f-volgende-week-open
@:capricia
Zeg ik toch, volgens mij lag de kroegen er tussen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De avondklok lag boven op de BSO's op het stapeltje.
Maar in dezen is Hugo vooral klem gezet door de Gezondheidsraad, die passeren is natuurlijk erg lastig in zo'n kwestie.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:38 schreef trein2000 het volgende:
Problemen bij Janssen? Eens kijken wat Hugo doet. Hij zit nu echt goed klem. Dit kan hij niet goed doen.
De Belangenvereniging van Ouders in de Kinderopvang (BOinK) pleitte al langere tijd voor het openstellen van de bso. Zij stelden dat de rek er bij veel ouders al lang uit wasquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:54 schreef trein2000 het volgende:
Nieuws! BSOs gaan open.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)f-volgende-week-open
@:capricia
Ik eis eerst mooi weer, en dan pas de avondklok en de terrassen. In die volgorde.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa avondklok gaat er dan ook af, die ligt bovenop het stapeltje!!!!!!!!!!!
De mensuh moeten wel gewoon naar Hugo luisteren en niet zo eigenwijs zijn!quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dat ook voor een achterlijke gedachte? Dat je voor een dierentuin in Kerkrade eerst naar een andere stad moet (omdat daar alleen een testcentrum van Lead Healthcare zit waarschijnlijk) om te laten testen.
Omdat mensen klikken op berichten over varianten die mogelijk NOG gevaarlijker zijn. En dat is niet zo gek, want stiekem klik ik daar dan ook op, omdat ik toch wil weten hoe het zit met die nieuwe variant. Vanuit dat oogpunt snap ik het wel. Journalistiek gezien moet je hier echter objectiever naar kijken. Maar ja, dat is iets van vroeger bij sommige kranten.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wauw, kijk dit zegt al genoeg, komende van iemand die er daadwerkelijk gewerkt heeft.
Ik snap vooral niet waarom de media voor een groot deel (uitzonderingen daargelaten) blijft springen op de negatieve en angstaanjagende titels/koppen. Ze zouden moeten weten dat inmiddels het overgrote merendeel van de mensen wilt horen dat er perspectief is, dat er een einde aan deze shitshow zit aan te komen.
Niet het zoveelste verhaal van een of andere mogelijke variant die NOG gevaarlijker is en vooral jonge gezonde mensen treft, voordat uberhoupt volledig en wetenschappelijk is bewezen dat deze "variant" daadwerkelijk iedereen zoveel zieker maakt of weet ik het.
Maar nee, meteen hoppaaaaa knallen met die koppen! Op de voorpagina drmee, zo snel mogelijk!
Het besluit om te stoppen voorafgaand aan een dergelijk advies was toch echt eentje van hem...quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar in dezen is Hugo vooral klem gezet door de Gezondheidsraad, die passeren is natuurlijk erg lastig in zo'n kwestie.
En ik was eerst ook boos over dat advies, maar bij nadere bestudering snap ik het toch wel een beetje. De CFR van COVID-19 is 0,0 per 100.000 voor 20-29, 0,2 per 100.000 voor 30-39 en 0,4 per 100.000 voor 40-49. Als je dan een risico op sterfte hebt van 0,25 per 100.000 bij een vaccin, en is het vrij rationeel dit vaccin niet te willen. Gechargeerd gezegd kan je net zo goed het virus zelf oplopen als het vaccin nemen.
Ik denk dat ze de stapel per ongeluk omgedraaid hebben. Al die hoestende en niezende kinderen weer samen laten scholen mag dus wel weer, maar 's avonds even naar buiten kan nog steeds nietquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bovenst zelfs.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet of mooi weer onder maatregelen valt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:59 schreef zoost het volgende:
[..]
Ik eis eerst mooi weer, en dan pas de avondklok en de terrassen. In die volgorde.
Dat dus. Je hebt ook gelijk. Mensen zijn emotionele wezens en zullen uiteraard sneller klikken op dat soort koppen. Dat is ook waarom ze het doen. Dus het 'waarom' is geen mysterie voor mij. Maar goed, ze (de media) zullen er idd toch niet mee stoppen dus ik (en velen met mij) moet me gewoon beter beheersen en er niet meer intrappen. Gewoon niet meer lezen / erop klikkenquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Omdat mensen klikken op berichten over varianten die mogelijk NOG gevaarlijker zijn. En dat is niet zo gek, want stiekem klik ik daar dan ook op, omdat ik toch wil weten hoe het zit met die nieuwe variant. Vanuit dat oogpunt snap ik het wel. Journalistiek gezien moet je hier echter objectiever naar kijken. Maar ja, dat is iets van vroeger bij sommige kranten.
Eens. Er zijn wel belangrijkere problemen op dit moment.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Belangenvereniging van Ouders in de Kinderopvang (BOinK) pleitte al langere tijd voor het openstellen van de bso. Zij stelden dat de rek er bij veel ouders al lang uit was
Hef die club ook maar gewoon op.
Sinds wanneer heeft Hugo iets in Amerika te zeggenquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:02 schreef Mansjester het volgende:
Al die beslissingen boeide me nooit super veel, maar merk dat ik nu echt helemaal klaar ben met het kutbeleid.
Na 4 maanden hebben we nog steeds de avondklok.
Eerst waren er niet genoeg vaccins, en nu 1 op de hondermiljoen een biwerking heeft wordt er gelijk gestopt![]()
![]()
#hugoout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |