Zou kunnen. Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken. En veel ouders werken nu thuis omdat ze de kinderen toch van school moeten ophalen. Dat hoeft straks niet meer, dus gaan ze naar kantoor.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit gebeurt al tijden massaal, het is eigenlijk nooit gestopt in het overgrote deel denk ik zelfs
Maar dat is toch gewoon protocol in afwachting van een advies; ook niet heel vreemd?quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het besluit om te stoppen voorafgaand aan een dergelijk advies was toch echt eentje van hem...
quote:
Ik maaak ze zo: https://docs.google.com/s(...)58772350&single=truequote:Op dinsdag 13 april 2021 14:19 schreef _serial_ het volgende:
Wat heeft jullie voorkeur met grafieksoort voor ziekenhuis:
Deze (stacked)
[ afbeelding ]
Of deze (non stacked)
[ afbeelding ]
[poll=2215]
Ja en hoeveel daarvan zijn boven de, laten we zeggen 50? En wat is de kans om te overlijden aan corona van die groep? en voor 30-jarigen? etc...quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uit NOS artikel maak ik dus op dat de kans dat je trombose krijgt
6 / 7.000.000 = 0.0000857% kans dat je trombose krijgt. Ik zie ook dat het kennelijk allemaal vrouwen zijn. Dan zal de kans wat hoger zijn voor de vrouwen maar nog steeds minimaal. Als we zeggen dat de vaccinaties netjes 50/50 verdeeld is is de kans voor vrouwen
6 / 3.500.000 = 0.000171%
Tevens is er helaas 1 persoon van de 6 overleden. Eentje ligt in ziekenhuis en andere 4 niet bekend?
[..]
Tikkie oud, ik weet. Geen zin om verder te zoeken
10. Overreden worden (1 kans op 623)
9. Neergeschoten worden (1 kans op 300)
8. Slachtoffer worden van een auto-ongeluk als passagier (1 kans op 272)
7. Omkomen door een valpartij (1 kans op 184)
6. Per ongeluk vergiftigd worden (1 kans op 139)
5. Overlijden ten gevolge van een wonde die je jezelf hebt toegebracht (1 kans op 115)
4. Slachtoffer worden van een auto-ongeluk, maar dan als chauffeur (1 kans op 85)
3. Overlijden aan de gevolgen van een hartaanval (1 kans op 28)
2. Kanker (1 kans op 7)
1. Hart- en vaatziekten (1 kans op 6)
Is dat zo? Ik heb dat geen herinnering aan.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:21 schreef xpompompomx het volgende:
Ah, gelukkig. Fijn om te zien dat de avondklok "er als eerste afgaat".
Evil laughter plays.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:21 schreef xpompompomx het volgende:
Ah, gelukkig. Fijn om te zien dat de avondklok "er als eerste afgaat".
Is dat protocol? Ik heb diverse deskundigen horen pleiten voor doorprikken in afwachting van het onderzoek.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar dat is toch gewoon protocol in afwachting van een advies; ook niet heel vreemd?
Grappig dat jij dit zegt want jij was altijd degene die gelijk postte als iemand onder de 40 overleed aan corona.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:39 schreef Momo het volgende:
Tja de media gaat voor sensatie.
Enorme stijging besmettingen of allemaal doden door vaccins, is natuurlijk allemaal clicks.
Dat denk ik niet hoorquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:24 schreef aartstyle het volgende:
Denk zelfs dat de mensen met kinderen (ik in iedergeval wel) zouden kiezen voor de terrassen.
Vraag de burgemeesters eens waar ze meer behoefte aan hebben...quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:24 schreef aartstyle het volgende:
Ik begin weer te koken. Wel de BSO open, niet de terrassen.
Wat zou een grotere besmettingshaard zijn denken jullie?
En waar hebben de meeste mensen wat aan? Denk zelfs dat de mensen met kinderen (ik in iedergeval wel) zouden kiezen voor de terrassen.
Er zijn ook hele hordes mensen met kinderen die niet van de bso gebruik maken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. Maar verder helemaal
met je eens.
Nouja, dat kan natuurlijk ook, maar ik vind het geen gigantische blunder ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is dat protocol? Ik heb diverse deskundigen horen pleiten voor doorprikken in afwachting van het onderzoek.
Mwa, ik snap de keuze voor BSO openen wel hoor. Je wilt die kinderen vooral weg hebben bij opa's en oma's lijkt me.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:24 schreef aartstyle het volgende:
Ik begin weer te koken. Wel de BSO open, niet de terrassen.
Wat zou een grotere besmettingshaard zijn denken jullie?
En waar hebben de meeste mensen wat aan? Denk zelfs dat de mensen met kinderen (ik in iedergeval wel) zouden kiezen voor de terrassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |