abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 april 2021 @ 10:29:32 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198983250
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik heb een rookoven van de Makro. Gewoon een rechthoek met een klep onder en boven. Regulatie is redelijk hetzelfde als een BGE, alleen deze houdt veel minder warmte vast.

Ik rook spare ribs (dagtaak), vis, kip (heel) en sate spiesjes. Wil nog rookworsten maken, maar door dat gedoe met Anna niet aan toe gekomen. Het voordeel is dat we een hele goede zelf slachtende slager hebben in dit dorp, waar ik (op kip na) alles kan krijgen wat ik nodig heb.
Hoe is het met Anna momenteel? Beetje ok aan het revalideren?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198983286
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Vervelend @:Myraela, geen smaak. Rustig aan beiden (werkt je vriend ook nog door?)

Kan me voorstellen dat je blij bent niet op kantoor te werken. @:FFT

Gelukkig voor Anna en @:Anttraxx ook niet positief. Gewoon beroerd zijn is al niet leuk.

Berichtje gehad van de huisarts dat zij geen info hebben over hoe nu verder met vaccineren. Moet contact opnemen met de GGD. Ben benieuwd wanneer ik daarvan reactie krijgn
Ja pff gaat niet door inderdaad en wat nu? Hopelijk krijg je wel voorrang op de gewone weg dus niet via de leeftijd-routekaart.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 13 april 2021 @ 10:41:16 #28
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198983447
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe is het met Anna momenteel? Beetje ok aan het revalideren?
Dat gaat op dit moment best goed! Ze kan steeds meer. Geen idee wat daar werkelijk verandert is eigenlijk.
pi_198983454
Candaaaas, heeeelp!

Kittykat heeft echt veel kattenacne. Ze heeft geen plastic bakjes of iets, maar ze is het een slettebak die van het hele huis houdt en aanrandt wat ze aan kan randen... Is het zinnig als ik af en toe haar kinnetje schoonmaak en/of ontsmet ofzo?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 april 2021 @ 10:56:55 #30
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198983606
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:34 schreef PdeHoog het volgende:
En voor de liefhebbers nog even het eindresultaat van de rooksessie gister

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het worden drie lange dagen -O- Vrijdagavond gaan we proeven bij het avondeten :9
Hoe laat had je ons verwacht?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198983643
Ik ben een beetje dom. 5 Maanden geleden kreeg ik een brief dat mijn rijbewijs in april verloopt. Dat schoot me gisterenavond weer te binnen. En nou kan ik op 17 mei pas terecht op het gemeentehuis. Gelukkig zijn er nieuwe regels en mag ik er nog 10 maanden na de verloopdatum mee rond rijden.

Ik vind dit helemaal niets voor mij 8)7
Spoilers!
pi_198983680
Ik word een beetje moordzuchtig van online dingen terugkijken. Dan 7 reclames krijgen voorgeschoteld. En dat ze dan alle zeven met dat paphoofd van die acda of de munnik en een vervelend liedje over vers brood voorgeschoteld te krijgen :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198983705
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben een beetje dom. 5 Maanden geleden kreeg ik een brief dat mijn rijbewijs in april verloopt. Dat schoot me gisterenavond weer te binnen. En nou kan ik op 17 mei pas terecht op het gemeentehuis. Gelukkig zijn er nieuwe regels en mag ik er nog 10 maanden na de verloopdatum mee rond rijden.

Ik vind dit helemaal niets voor mij 8)7
Oh, ik deed zoiets eens met mijn paspoort, en kwam daar een weekje voor vertrek naar de USA achter.
Dat kwam nog net op tijd goed :+

Op de terugweg misten we bijna ons vliegtuig en leverden we onze auto een dag te laat in omdat we in de war waren over de datum.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198983731
Ik heb weer een dag les, weer van de Engelssprekende Mexicaan. Nu even 10 minuten pauze.
Straks een heel uur pauze. Ik was van plan even bij zusje langs te gaan want dit is haar roostervrije dag, maar ze is ingeroosterd op haar roostervrije dag omdat haar leerlingen (basisschool) een test moeten doen ofzo.

Er is markt, dus ik loop denk ik even naar de markt en dan weer terug.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198983733
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, ik deed zoiets eens met mijn paspoort, en kwam daar een weekje voor vertrek naar de USA achter.
Dat kwam nog net op tijd goed :+

Op de terugweg misten we bijna ons vliegtuig en leverden we onze auto een dag te laat in omdat we in de war waren over de datum.
Dat is nog een tikje meer stress :D Soms ben ik echt verbaasd over hoe dom ik kan zijn.

Ik was in dit geval al een extreme hamsteractie aan het plannen om geen auto te hoeven rijden. Maar dat is gelukkig niet nodig.
Spoilers!
pi_198983775
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word een beetje moordzuchtig van online dingen terugkijken. Dan 7 reclames krijgen voorgeschoteld. En dat ze dan alle zeven met dat paphoofd van die acda of de munnik en een vervelend liedje over vers brood voorgeschoteld te krijgen :r
RT.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198983783
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word een beetje moordzuchtig van online dingen terugkijken. Dan 7 reclames krijgen voorgeschoteld. En dat ze dan alle zeven met dat paphoofd van die acda of de munnik en een vervelend liedje over vers brood voorgeschoteld te krijgen :r
Dat is ook echt gierend irritant. Ik ga nu ook iets terugkijken waarvan ik al een stuk gezien heb. Ben benieuwd of ik mag forwarden.

@Candaasje, gisteren was er Elephant Hospital, 2 afleveringen op RTLZ. Mooie serie :) En veel plezier met al de verjaardagsvreetextravaganza!
Spoilers!
pi_198983785
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is nog een tikje meer stress :D Soms ben ik echt verbaasd over hoe dom ik kan zijn.

Ik was in dit geval al een extreme hamsteractie aan het plannen om geen auto te hoeven rijden. Maar dat is gelukkig niet nodig.
Mijn lief heeft ook zo'n brief gehad over z'n rijbewijs, maar hij heeft als beroepschauffeur een veel ingewikkelder rijbewijs. Nu moet 'ie eerst nog genoeg cursus volgen om genoeg punten te verzamelen om een rijbewijs na afgifte 5 jaar geldig te laten zijn (ander moet 'ie halverwege de geldigheid van het rijbewijs het rijbewijs toch vernieuwen omdat de code 95 moet worden aangevuld, dat snap je). En hij moet een medische keuring laten afnemen die dan een zekere tijd geldig is. Gelukkig heeft hij dan wel een voorrangsloket bij het CBR als ie alle omliggende zaken eenmaal klaar heeft, want beroepschauffeurs mogen natuurlijk niet rijden met een verlopen rijbewijs.

Mijn moeder heeft wel eens een tijdje echt zonder rijbewijs gezeten, en moest toen opeens van alles leren over regio-taxi's enzo. Tip: laat je niet aanhouden met een halve fles jenever achter de knopen, regiotaxi's zijn inmiddels weer wegbezuinigd :+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198983842
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn lief heeft ook zo'n brief gehad over z'n rijbewijs, maar hij heeft als beroepschauffeur een veel ingewikkelder rijbewijs. Nu moet 'ie eerst nog genoeg cursus volgen om genoeg punten te verzamelen om een rijbewijs na afgifte 5 jaar geldig te laten zijn (ander moet 'ie halverwege de geldigheid van het rijbewijs het rijbewijs toch vernieuwen omdat de code 95 moet worden aangevuld, dat snap je). En hij moet een medische keuring laten afnemen die dan een zekere tijd geldig is. Gelukkig heeft hij dan wel een voorrangsloket bij het CBR als ie alle omliggende zaken eenmaal klaar heeft, want beroepschauffeurs mogen natuurlijk niet rijden met een verlopen rijbewijs.

Mijn moeder heeft wel eens een tijdje echt zonder rijbewijs gezeten, en moest toen opeens van alles leren over regio-taxi's enzo. Tip: laat je niet aanhouden met een halve fles jenever achter de knopen, regiotaxi's zijn inmiddels weer wegbezuinigd :+.
Kan hij die cursus wel op tijd doen?

Ik was sowieso niet van plan om met ook maar een slok jenever op achter het stuur te kruipen. Al hebben we hier wel weer een buurtbus dus het zou op zich kunnen. Ik denk er nog even over na.
Spoilers!
pi_198983982
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kan hij die cursus wel op tijd doen?

Ik was sowieso niet van plan om met ook maar een slok jenever op achter het stuur te kruipen. Al hebben we hier wel weer een buurtbus dus het zou op zich kunnen. Ik denk er nog even over na.
Hij heeft de baas gevraagd, want een cursus zelf doen is onbetaalbaar. De baas heeft 'm ingepland voor een cursus heftruck. Dat is een theoriecursus en daar krijg je minder punten voor dan voor praktijk, of je moet een minimum aantal praktijkpunten halen ofzo. Lief weet het precies en hij regelt het vast want hij is altijd heel zorgvuldig.

Behalve die buurtbus heb je ook nog een hoop geld nodig voor de boete trouwens.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198984022
We zijn nu een series stappen aan het zetten in googledrive, die ook exact in de sheets staan, en het eindresultaat stond ook alvast klaar want daar gaan we straks wat mee doen. Ik doe even niet mee, zelf die stomme stapjes zetten voor iets wat al af is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198984038
Google heeft Jupiter aan boord! En een python. Tsjonge. Misschien morgen wel niet meer. Google.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198984047
Gebit is weer netjes, geen verdoving *O* (en geen pijn, da's helemaal fijn) en het is heerlijk fiets/wandelweer

@Molo, dank. Dan bel ik niet, ze hebben het daar toch druk genoeg. Ik ga ook even kijken op het vaccinatietopic en uitpluizen wie wel en wie geen verstandige dingen zegt :P

Hoe vaak ik collega's heb verschieten van kleur wanneer ik vroeg of het paspoort in orde was weet ik niet eens meer. De veelvuldig reizenden is niet zo'n probleem, maar de incidentele reizenden wel. Of vaccinaties, of visa,
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:45:43 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198984212
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat gaat op dit moment best goed! Ze kan steeds meer. Geen idee wat daar werkelijk verandert is eigenlijk.
Fijn te horen!

En natuurlijk herstel en gebruik wellicht? :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:49:37 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198984270
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja pff gaat niet door inderdaad en wat nu? Hopelijk krijg je wel voorrang op de gewone weg dus niet via de leeftijd-routekaart.
Prioritair omdat risicogroep blijft prioritair want risicogroep.
Als dat de reden is voor oproep dan :+

Het moet alleen wel uitvoerbaar zijn en is even de vraag welke vaccins en wanneer huisartsen deze kunnen geven (en plannen :X )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:56:59 #46
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198984366
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Fijn te horen!

En natuurlijk herstel en gebruik wellicht? :P
De angst dat het niet meer stuk kan gaan is weg, dus ja, daar zit wel een groot deel inderdaad :)
pi_198984376
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Prioritair omdat risicogroep blijft prioritair want risicogroep.
Als dat de reden is voor oproep dan :+

Het moet alleen wel uitvoerbaar zijn en is even de vraag welke vaccins en wanneer huisartsen deze kunnen geven (en plannen :X )
Mocht ik pfizer of moderna krijgen moet ik even wat regelen met vervoer. Kan met de bus naar Papendal, maar daar is het 1,4 km lopen van bushalte naar hotel Papendal. Dat ga ik echt niet 2x achter elkaar redden. En echt alle locaties hier in de buurt, veel parkeer mogelijkheden maar niet in de buurt van het OV. Papendal ligt ook nog eens een takkeeind van van alles vandaan. Prachtig in de bossen, maar als je vanuit Arnhem Zuid wil fietsen ben je zeker 1,5 uur onderweg volgens mij
We have far more in common than that which devides us..
pi_198984566
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mocht ik pfizer of moderna krijgen moet ik even wat regelen met vervoer. Kan met de bus naar Papendal, maar daar is het 1,4 km lopen van bushalte naar hotel Papendal. Dat ga ik echt niet 2x achter elkaar redden. En echt alle locaties hier in de buurt, veel parkeer mogelijkheden maar niet in de buurt van het OV. Papendal ligt ook nog eens een takkeeind van van alles vandaan. Prachtig in de bossen, maar als je vanuit Arnhem Zuid wil fietsen ben je zeker 1,5 uur onderweg volgens mij
Ik las laatst dat het Rode Kruis mensen daarmee helpt, mocht je het niet via vrienden kunnen regelen of zo.

Aan mij heb je iig niks. Rijles nemen staat op de doelijst voor ergens vanaf de zomer, wanneer ik hopelijk weer genoeg energie en rust terug heb om meer dan 2 uur per dag te functioneren. *G*
pi_198984676
Jullie waren wel leuk om terug te lezen, met de verhalen over Candaasjes suikerfestijnen en sauna+tampon-problemen.

Ik lag gisteravond om 21:15 in bed, want vanochtend 6:15 op om te gaan sporten. We hebben nu een vast groepje van mensen die nog voor werk/school willen sporten. O+ We hebben vandaag een boel combinaties van hindernissen geklommen. Als je dan langzaam bent, heb je extra last want dan ben je alleen maar langer bezig. Een van de hindernissen heb ik 5x moeten proberen voor ik erin kwam, maar die hindernis heet ook niet voor niks de hufterlusjes. _O-

Ik mag donderdag niet op de fiets naar de uni komen. Ze gaan me een experimenteel medicijn geven (niet een nieuw medicijn, maar een nieuwe toepassing ervan) en dan in een MRI-scanner stoppen, en dan krijg ik geld. Ik had er alleen niet op gerekend dat dat medicijn 7 uur later nog steeds zou kunnen werken en ik dus aan het eind van de dag niet op de fiets naar huis mag }:|
... ze hebben niet gezegd dat per skateboard ook niet mag, maar ik denk dat ik het niet ga proberen.
Afhankelijk van het weer wordt het een halfuur flink doorwandelen of het OV. w/
pi_198984692
@Sarabi ik zag iets over labels en stress? Wat is er aan de hand met de labels dat ze vertraging oplopen? :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')