Die Krispijn is nog prima samen. Maar hij is een uitzondering. Als je kijkt naar de complotbloggers, van wie een deel al van de radar is, sinds ik in 2013 ben begonnen deze club te volgen, is een aanzienlijk deel in gevecht gescheiden (‘mijn ex was een stille...’), uit de familie gestapt en hooguit gedoogd door de buren. Ze vinden alleen elkaar nog...quote:
en dat samen is hun hoop. En iedereen die anders denkt "zie je wel..."quote:Op maandag 19 april 2021 22:08 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Die Krispijn is nog prima samen. Maar hij is een uitzondering. Als je kijkt naar de complotbloggers, van wie een deel al van de radar is, sinds ik in 2013 ben begonnen deze club te volgen, is een aanzienlijk deel in gevecht gescheiden (‘mijn ex was een stille...’), uit de familie gestapt en hooguit gedoogd door de buren. Ze vinden alleen elkaar nog...
Voor die mensen doet een leraar Duits al denken aan ‘40-45.quote:Op maandag 19 april 2021 22:10 schreef potjecreme het volgende:
Het claimen van 40-45 van een bepaalde groep begint mij wel de keel uit te komen.
Hallo in de supermarkt een mondkapje moeten dragen is wel echt 40-45 hoor!!quote:Op maandag 19 april 2021 22:10 schreef potjecreme het volgende:
Het claimen van 40-45 van een bepaalde groep begint mij wel de keel uit te komen.
De eenzaamheid en teleurstellingen vooral.quote:Op maandag 19 april 2021 22:14 schreef potjecreme het volgende:
Bij bijna iedereen is de blik vooral op het eigen leven gericht.
Jij hebt zeker nooit op appel moeten staan in de winkel. Of in een pyjama een loodzware winkelwagen moeten duwen. Of moeten zien wat er werkelijk achter die rubberen deuren zit.quote:Op maandag 19 april 2021 22:13 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Hallo in de supermarkt een mondkapje moeten dragen is wel echt 40-45 hoor!!
In Wit Rusland kan het wel hoorde ikquote:Op maandag 19 april 2021 22:17 schreef verni het volgende:
Puur eigen belang van die dansschoolleraar ,maar je moet iets doen als je dansschool al meer dan een jaar dicht zit.
Over iets meer dan een week weer verplicht om het terras zitten en winkelen. Ja, we leven echt in een dictatuur.
En een oud-leraar Duits?quote:Op maandag 19 april 2021 22:12 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Voor die mensen doet een leraar Duits al denken aan ‘40-45.
quote:Op dinsdag 20 april 2021 00:19 schreef Sodemieters het volgende:
"Er zijn ook landen die niks doen, kijk naar de cijfers van Wit-Rusland."
- Wit-Rusland is een dictatuur, er is geen vrije pers, niemand weet wat daar precies gebeurt, die cijfers zijn niet te vertrouwen.
"Dat is mijn punt niet! Je kunt toch naar die cijfers kijken?"
*mind blown*
Dat is het hele punt. De prominente complotters hebben allemaal een belang. Deze dame haar zaak. Willem Engel zijn dansschool. Die andere vent zijn strandtent.quote:
Typerend voor wappies.quote:Op maandag 19 april 2021 21:48 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Om vervolgens alle tegenargumenten af te doen als ‘maar daar hadden we het niet over, jij begint nu te verdraaien’...
Daar zit inderdaad het wappieprobleem: zelf een enorme tegenslag meegemaakt, maar de schuld ligt nog eerder bij de cavia van de buren dan bij zichzelf. En in je frustratie word je wakker (lees: foute websites bezoeken) en krijg je allerlei zaken onder ogen die ‘niemand mag weten’ (lees: aperte onzin) van de hand van iemand die ‘wegens klokkenluiden van de universiteit werd geschopt’ (lees: nooit een studiepunt gehaald). Dat de Aarde een platte, ronde schijf is, wordt vervolgens bewijs dat het faillissement, de verbroken omgangsregeling of het ontslag een vooropgezet plan is van hen die dat willen verzwijgen.quote:Op woensdag 21 april 2021 20:59 schreef Mandéra het volgende:
Net aflevering 2 teruggekeken. Tenenkrommend weer die mensen met hun "strijd" tegen "de gevestigde orde". Ik vond eigenlijk die zelfverklaarde leider van de demo's in Amsterdam nog het meest redelijk van allemaal. Die Leo ruimt zichzelf binnenkort wel op met zijn eigen behandeling tegen kanker en die dame van moederhart..... echt te dom om te poepen met haar vergelijkingen. Gevalletje te veel vrije tijd over gehad in deze periode.
Ze heeft net als Leo een slechte ervaring gehad met de overheid in het verleden en zet nu maar haar kinderen in als wapen voor haar eigen teleurstellingen. Tekenend ook dat ze Filemon een paar keer onderbrak wanneer hij haar betoog heel subtiel met de grond gelijk maakte. Deze mensen zijn inderdaad echt 24/7 bezig een zondebok voor hun eigen falen te vinden. Iets als de overheid is een makkelijk target want dan kun je er direct achteraan zeggen dat je er niks tegen kunt doen. Zo ben je nog zieliger.
Dit programma is cringe en interessant tegelijk.
Jaquote:
JAquote:Op maandag 26 april 2021 21:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja jij dacht al hè, wat een kunstzinnig flatgebouw. NEEN DAT IS EEN VOGEL!
Dat is een understatementquote:
Stuk saaier zonderquote:Op maandag 26 april 2021 21:32 schreef summer2bird het volgende:
Truffels
Waarom kan die nieuw age shit nooit zonder psychodelische drugs?
Jahquote:Op maandag 26 april 2021 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
Simulatietheorie vind ik dan wel weer geinig. Leuk om over te filosoferen.
Dat was ooit een aflevering van "The Twilight Zone "quote:Op maandag 26 april 2021 21:36 schreef Starhopper het volgende:
Of dat de aarde een terrarium is als middelbareschool project van een alien
Echt?quote:Op maandag 26 april 2021 21:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat was ooit een aflevering van "The Twilight Zone "
Zal kijken of ik 'm voor je kan vinden op internetquote:
quote:Op maandag 26 april 2021 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal kijken of ik 'm voor je kan vinden op internet
In der nakie zeker? Nee doe maar nietquote:Op maandag 26 april 2021 21:42 schreef Tourniquet het volgende:
Zou Janet Ossebaard nog langskomen als graancirceldeskundige?
snaaien? Doe jij nu toch ook op de bank 😜quote:Op maandag 26 april 2021 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
En wat moeten de aliens in de graanvelden keer op keer?
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 26 april 2021 21:45 schreef summer2bird het volgende:
Is zij trouwens ook gebarentolk ofzo?
Ja maar is graan nou zo boeiend voor ze om helemaal naar hiet te komenquote:Op maandag 26 april 2021 21:43 schreef Drass het volgende:
[..]
snaaien? Doe jij nu toch ook op de bank 😜
Dan komt de gids van rutte ineens aan het woordquote:Op maandag 26 april 2021 21:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken![]()
Misschien kan ze een keer invallen voor Irma
quote:Op maandag 26 april 2021 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan komt de gids van rutte ineens aan het woord
Ja of videomateriaal, de laatste jaren is er zo veel gefilmd.quote:Op maandag 26 april 2021 21:50 schreef Starhopper het volgende:
Hebben ze geen voorbeelden van glitches?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |