Dit gedicht werd u mede mogelijk gemaakt door het Anjerfondsquote:Op maandag 12 april 2021 21:57 schreef tong80 het volgende:
Waarom gaat 90% van Veronica Inside tegenwoordig over scheidsrechters? Ik ben Bas Nijhuis moe. Nu waarschijnlijk over de biografie van Stanley Menzo. Johan Derksen: Negers kunnen niet keepen. Met Menzo en Onana als uitzonderingen. En Michels krijgt de schuld.
Amerika is een heel groot land.quote:Op maandag 12 april 2021 22:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
En bij Hans vooral espn als werkgever. Vanuit Amerika veel druk rondom gedrag/Kleding etc.
Jammer, ik wilde je net een Dickpic sturenquote:Op maandag 12 april 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik fan van Feyenoord was zou ik Dick nu echt haten.
Als ik de verhalen mag geloven over jouw gewicht betwijfel ik of daar wat te zien is.quote:Op maandag 12 april 2021 22:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde je net een Dickpic sturen
Jij ook gefeliciteerd.quote:Op maandag 12 april 2021 22:03 schreef Coco het volgende:
Het schijnt dat @:Danny vandaag 50 is geworden.
Gefeliciteerd
Al je zinnen ooit?quote:Op maandag 12 april 2021 22:03 schreef tong80 het volgende:
Ik distantiëer me van de door mij gepostte zinnen.
Niet uitgenodigd.quote:Op maandag 12 april 2021 22:03 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd
Haten niet. Prima kerel en gun hem alles, maar vind het geen denderende trainer (understatement). Die Dickhype is wel echt vermoeiend.quote:Op maandag 12 april 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik fan van Feyenoord was zou ik Dick nu echt haten.
Mijn BMI is even hoog als de leeftijd van Stengs.quote:Op maandag 12 april 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik de verhalen mag geloven over jouw gewicht betwijfel ik of daar wat te zien is.
Ik wist niet dat Stengs al 34 wasquote:Op maandag 12 april 2021 22:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mijn BMI is even hoog als de leeftijd van Stengs.
Ohja die momentjes met Fresia of Milan worden al langer heel snel afgerafeld,grappen verboden en snel door.quote:Op maandag 12 april 2021 22:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
En bij Hans vooral espn als werkgever. Vanuit Amerika veel druk rondom gedrag/Kleding etc.
quote:Op maandag 12 april 2021 22:03 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd
Je verwart mij met @T3hTommayquote:Op maandag 12 april 2021 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Stengs al 34 was
Hahahaha
Oh dan zit je nog (vrij) ruim onder @Calandquote:Op maandag 12 april 2021 22:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mijn BMI is even hoog als de leeftijd van Stengs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |