Vrijdag was ik begonnen aan The Wilds. Ook over chicks die neerstorten, maar daar vond ik geen reet aan. Toen ik Yellowjackets tegen kwam was ik dan ook wat terughouden, maar toen zag ik dat Stephen King fan is dus durfde ik het wel aan.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Ha, nu moet ik weer denken aan Stranded Wrecked, die idiote comedy over een groep gestrande passagiers
Mooie serie!quote:Op maandag 26 juli 2021 09:52 schreef Tegan het volgende:
Ik raad iedereen The White Lotus aan trouwens. Genoten van aflevering 1 t/m 3.
Vond haar en haar vriendin in de serie vreselijk 'judging' op de hele wereld. (BLM/Woke/White Men Privilege/Cancel Culture, Imperialisme, etc.)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Sydney Sweeney in die serie.
Dat was ook om je aan te irriteren, verwende kuttiener.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vond haar en haar vriendin in de serie vreselijk 'judging' op de hele wereld. (BLM/Woke/White Men Privilege/Cancel Culture, Imperialisme, etc.)
Is natuurlijk ook haar rol in die serie maar ik houd daar niet van... (Irriteerde mij eraan!)
Vond haar in andere series vaak mooier, ook wel opvallend dat je een foto van haar hoofd post, ze wordt meestal geprezen om 2 andere assetsquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mooie serie!
En wat is Alexandra Daddario een mooie vrouw...
[ afbeelding ]
Ze heeft ook een eigen YT Kanaal! https://www.youtube.com/channel/UCIU3ZZKZxT5e7OBA5avh5VQ/videos
Haar ogen... Om in te verdrinken...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:23 schreef JDx het volgende:
ook wel opvallend dat je een foto van haar hoofd post
Ben ik ooit ook eens aan begonnen... volgens mij halverwege toch afgehaakt...quote:Op maandag 10 januari 2022 15:36 schreef dimmak het volgende:
Vrijdag was ik begonnen aan The Wilds. Ook over chicks die neerstorten, maar daar vond ik geen reet aan.
Deze lijkt mij wel wat!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:24 schreef Tegan het volgende:
The Woman In The House Across The Street From The Girl In The Window
Boh jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Sydney Sweeney in die serie.
Als bijna 40er wel fijn om te zien dat er ook nog knappe vrouwen in de 40 zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 13:01 schreef JDx het volgende:
Oh yes, Eliza Coupe heeft een nieuwe serie (Happy Endings, Benched, Future Man en ook Wrecked), hopelijk heb ik er niet al te hoge verwachtingen van
Pivoting (TV Series 2022– ) - IMDb
Deel 1 net gezien... veelbelovend inderdaad...quote:Op maandag 10 januari 2022 08:44 schreef dimmak het volgende:
Yellowjackets (TV Series 2021– ) - IMDb
Ik heb gister de pilot gezien van deze serie. Hele goede, veelbelovende eerste aflevering. Helaas was het te laat voor een 2e aflevering, maar die gaat snel volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Ja ook gezien, serie zelf viel wat tegen. Geen serie, maar haar beste "acteerwerk" zit in de film The Voyeurs.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boh ja
Als je haar leuk vind moet je Euphoria ook kijken
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Deel 1 net gezien... veelbelovend inderdaad...
Juliette Lewis speelt ook mee... Fijne actrice!Inmiddels ben ik al wat verder en ik moet zeggen dat ik nog net zo enthousiast ben als bij het begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
Ik kan heel goed begrijpen dat King Yellowjackets goed vindt...quote:Op maandag 10 januari 2022 15:36 schreef dimmak het volgende:
Toen ik Yellowjackets tegen kwam was ik dan ook wat terughouden, maar toen zag ik dat Stephen King fan is dus durfde ik het wel aan.
[ twitter ]
Ik ook, lijkt me briljant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |