abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205614838
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 13:48 schreef borisz het volgende:

[..]
De oliedollars raken op.
Sowieso boodschappen bezorgen is tot nu toe per definitie verliesgevend. Zie ook Picnic en de bezorgservices van AH, Jumbo enz. Supermarkten doen alleen mee om niet meer omzet te verliezen.
Mooi dat er weer wat oliedollars verbrandt worden. De normale boodschappenservices heb ik niet zoveel tegen. Beetje irritant dat ze in de wijk altijd alles blokkeren, maar als dienst kan ik ze wel waarderen.
pi_205614851
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]
ach, Bas Smit kan zijn vervelende grijns even opbergen
Wie is Bas Smit? Eigenaar van een van deze ketens?
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:59:56 #203
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205615116
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:32 schreef Coppi het volgende:

[..]
Hij was/is aan Zapp verbonden.

Een van de ergste engnekken die dit land rijk is, verder.
pi_205615278
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:59 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Hij was/is aan Zapp verbonden.

Een van de ergste engnekken die dit land rijk is, verder.
Thanks. Zal eens googlen.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:39:55 #205
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_205617390
quote:

[..]
Broer van Bart
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205617617
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:37 schreef Ronald het volgende:

[..]
En het zal verliesgevend blijven, tenzij de bezorg kosten volledig worden doorberekend aan de klant of de producten veel duurder gemaakt worden. Maar dan haken de klanten weer massaal af.
Dat bezorgen lijkt me typisch iets waar supermarkten eigenlijk ook geen zin in hebben, maar omdat de concurrent het wel doet kun je niet achter blijven.
pi_205617721
quote:

[..]
Zo een pseudo BN'er die met ik geloof Nicolette van Dam is getrouwd, ook die mongool die de Amsterdamse Nachten event volledig in puin liet lopen en de schuld aan anderen gaf.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205617744
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]
ach, Bas Smit kan zijn vervelende grijns even opbergen
Hier alvast een Bas Smit in beter tijden:

pi_205619635
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hier alvast een Bas Smit in beter tijden:

[ afbeelding ]
:r :r
pi_205619854
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
Zo een pseudo BN'er die met ik geloof Nicolette van Dam is getrouwd, ook die mongool die de Amsterdamse Nachten event volledig in puin liet lopen en de schuld aan anderen gaf.
Bedankt voor de samenvatting van zijn cv.
pi_205902477
Helemaal gemist dat Riverdale failliet was.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)seance-faillissement
pi_205902530
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 08:35 schreef Coppi het volgende:

Dure rommel met een hoog Action "Live Love Laugh" gehalte.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 9 september 2022 @ 09:46:30 #213
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205903231
TT mag wel eens aangepast worden.

Het is nota bene al bijna 2023
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2022 @ 15:24:16 #214
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_205907726
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 09:46 schreef Tengano het volgende:
TT mag wel eens aangepast worden.

Het is nota bene al bijna 2023
Gedaan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_205910352
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 08:35 schreef Coppi het volgende:

Nog nooit van gehoord.
Apart dat de webshop open blijft, ik zou daar als klant nu niets meer bestellen.
pi_205915681
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:09 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Nog nooit van gehoord.
Apart dat de webshop open blijft, ik zou daar als klant nu niets meer bestellen.
Maakt een doorstart las ik, waarschijnlijk is de webshop daarom gewoon (weer) open!
  zaterdag 10 september 2022 @ 09:59:56 #217
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_205916454
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:36 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
dan heb je gelijk...

https://denationalefranch(...)ood/supermarkt/spar/

13000 wikels in 48 landen.
In Mallorca zat er om de 4 winkels een spar, maar of die officieel waren?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_205916534
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dure rommel met een hoog Action "Live Love Laugh" gehalte.
Als je een beetje creatief gaat reverse imagesearchen blijkt het vaak Ali Rommel te zijn, soms nog een beetje :') gebrand
pi_205916663
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:59 schreef hollandia02 het volgende:

[..]
In Mallorca zat er om de 4 winkels een spar, maar of die officieel waren?
Dat zijn gewoon Spars. Zie je vaak in dat soort gebieden bij elkaar geklonterd. Soms met bizarre verschillen in prijzen per winkel.
pi_206125538
quote:
FNV: medewerkers Bijenkorf gaan voor het eerst sinds 1971 staken
Medewerkers van de Bijenkorf gaan staken. Op dinsdag verliep een ultimatum dat vakbond FNV had gesteld. Als de directie niet snel over de brug zou komen met een “fatsoenlijke loonsverhoging”, zou het werk worden neergelegd. Dat gebeurt dus binnenkort, aldus FNV. De laatste keer dat er werd gestaakt bij de Bijenkorf was volgens de bond in 1971. Toen ging het om medewerkers van een distributiecentrum in Woerden. Daarvoor was de Februaristaking in 1941 de laatste keer dat het werk werd neergelegd, weet de bond.

Volgens FNV-bestuurder Linda Vermeulen verdienen de medewerkers van de Bijenkorf met 11 tot 12 euro per uur over het algemeen maar een beetje meer dan het minimumloon. Deze mensen kunnen amper rondkomen, zeker nu de prijzen in de winkels overal hard stijgen. In eerste instantie zou het loon met 10 procent omhoog moeten, maar het liefst zou de bond zien dat minstens 14 euro per uur wordt betaald aan medewerkers.
https://nieuws.nl/economi(...)t-sinds-1971-staken/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 28 september 2022 @ 08:23:19 #221
62913 Blik
The one and Only!
pi_206125642
quote:
FNV kan dat mooi willen, maar met hoge waarschijnlijkheid is de Bijenkorf dan binnen 2 jaar failliet. De Bijenkorf verkoopt producten uit het hogere segment, en in een aankomende recessie gaan die producten minder verkocht worden. Daarnaast heeft de Bijenkorf ook gewoon te maken met inflatie en hoge energiekosten, daar zit echt niet zoveel vet op de botten
pi_206125757
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:23 schreef Blik het volgende:

[..]
FNV kan dat mooi willen, maar met hoge waarschijnlijkheid is de Bijenkorf dan binnen 2 jaar failliet. De Bijenkorf verkoopt producten uit het hogere segment, en in een aankomende recessie gaan die producten minder verkocht worden. Daarnaast heeft de Bijenkorf ook gewoon te maken met inflatie en hoge energiekosten, daar zit echt niet zoveel vet op de botten
Bijenkorf is vooral online heel succesvol, en juist in tijden van recessie hebben luxe fabrikanten het meestal makkelijker dan zaken die in de marge of middelmaat opereren.
  woensdag 28 september 2022 @ 11:21:16 #223
62913 Blik
The one and Only!
pi_206127008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:38 schreef raptorix het volgende:

[..]
Bijenkorf is vooral online heel succesvol, en juist in tijden van recessie hebben luxe fabrikanten het meestal makkelijker dan zaken die in de marge of middelmaat opereren.
Online krijgt juist harde klappen op dit moment, online markt is na 2 succesvolle corona-jaren dalende terwijl de concurrentie is gestegen omdat iedereen in die periode online is gegaan. Geen idee overigens of Bijenkorf daarin marktaandeel weet te pakken. Maar het is natuurlijk niet voor niets dat een Coolblue en bol.com hun IPO hebben uitgesteld. En de Bijenkorf opereert nou juist precies in het segment waar de klappen vallen in de retail. Het is niet het uberluxe assortiment zoals Hermes/LouisVuitton etc. dat inderdaad wel door blijft verkopen tijdens een crisisn, maar juist de betere merken die er net tussen vallen en die makkelijker uitwisselbaar zijn voor een ander goedkoper merk. En dat is wel het assortiment waar juist de klappen gaan vallen want als je een nieuwe koffiemachine nodig hebt maar net wat minder geld te makken hebt dan koop je dus even niet die mooie Jura machine maar dan toch maar die goedkopere Siemens. Daarnaast worden consumenten prijsbewuster en zullen dus wat vaker gaan shoppen tussen retailers en de goedkoopste optie kiezen
pi_206127024
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:21 schreef Blik het volgende:

[..]
Online krijgt juist harde klappen op dit moment, online markt is na 2 succesvolle corona-jaren dalende terwijl de concurrentie is gestegen omdat iedereen in die periode online is gegaan. Geen idee overigens of Bijenkorf daarin marktaandeel weet te pakken. Maar het is natuurlijk niet voor niets dat een Coolblue en bol.com hun IPO hebben uitgesteld. En de Bijenkorf opereert nou juist precies in het segment waar de klappen vallen in de retail. Het is niet het uberluxe assortiment zoals Hermes/LouisVuitton etc. dat inderdaad wel door blijft verkopen tijdens een crisisn, maar juist de betere merken die er net tussen vallen en die makkelijker uitwisselbaar zijn voor een ander goedkoper merk. En dat is wel het assortiment waar juist de klappen gaan vallen want als je een nieuwe koffiemachine nodig hebt maar net wat minder geld te makken hebt dan koop je dus even niet die mooie Jura machine maar dan toch maar die goedkopere Siemens. Daarnaast worden consumenten prijsbewuster en zullen dus wat vaker gaan shoppen tussen retailers en de goedkoopste optie kiezen
Een groot deel is wel uberluxe tegenwoordig bij de Bijenkorf.
  woensdag 28 september 2022 @ 11:27:56 #225
62913 Blik
The one and Only!
pi_206127075
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Een groot deel is wel uberluxe tegenwoordig bij de Bijenkorf.
Is dat niet vnl. in Amsterdam zo? Vind het aanbod in Utrecht niet perse uberluxe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')