SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee zit bij de haagse serpentenquote:Op maandag 12 april 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
en moet je dan naar den haag ervoor of zit je nu in rotjeknor bij slangen en serpenten
er was net sneeuw............quote:
dus je mag elke dag een uurtje reizen?quote:
Ja. Krijg wel volledige reiskosten vergoedingquote:Op maandag 12 april 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
dus je mag elke dag een uurtje reizen?
a dat had ik een uurtje geleden ook maar het kwam toch deze kant op vanuit het westenquote:
dat is dan wel weer lekker.quote:Op maandag 12 april 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Krijg wel volledige reiskosten vergoeding
Je mag het wel daar houden hoor.quote:Op maandag 12 april 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
j
[..]
a dat had ik een uurtje geleden ook maar het kwam toch deze kant op vanuit het westen
quote:Op maandag 12 april 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit is het basisonderstel van mijn nieuwe guillotine
Was hier helemaal wit vanmorgen, net kwamen er ook grote vlokken uit de luchtquote:Op maandag 12 april 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
j
[..]
a dat had ik een uurtje geleden ook maar het kwam toch deze kant op vanuit het westen
ja dat zei ik ook tegen een vriend van me uit den haag die een uur geleden riep dat het aan het sneeuwen wasquote:
nee:Dquote:Op maandag 12 april 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is dan wel weer lekker.
Ga je op de scootert
kan je wel lekker serie ofzo kijken in de treinquote:Op maandag 12 april 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee:D
Op de scootert naar metro en dan naar cs en trein naar den haag
Kun je die scootert parkeren bij Maashaven? Of ga je naar Zuidplein?quote:Op maandag 12 april 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee:D
Op de scootert naar metro en dan naar cs en trein naar den haag
Wanneer begin je bij je nieuwe baas?quote:Op maandag 12 april 2021 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenAlweer 3:58 langer daglichtgenot vandaag
En ik heb voorlopig voor het laatst kunnen uitslapen
![]()
Vegetariërs leven langer dan vleeseters
Donderdagquote:
Fris en fruitig beginnenquote:Op maandag 12 april 2021 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderdag![]()
Maar morgel oggel moet ik om 9:15 bij de parodontoloog zijn en woensdag om 10 uur bij t kappertje
Ja die intercitys zijn snel genoegquote:Op maandag 12 april 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je wel lekker serie ofzo kijken in de trein
Maashaven, moet ik vast wel een paal vinden :pquote:Op maandag 12 april 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je die scootert parkeren bij Maashaven? Of ga je naar Zuidplein?
Mijn oma woonde boven de Dirk die je passeertquote:Op maandag 12 april 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maashaven, moet ik vast wel een paal vinden :p
Zo is datquote:
Heb die alleen nog maar op maps gezienquote:Op maandag 12 april 2021 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma woonde boven de Dirk die je passeert
feestquote:
quote:Op maandag 12 april 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb die alleen nog maar op maps gezien
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrropquote:Op maandag 12 april 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maashaven, moet ik vast wel een paal vinden :p
quote:Op maandag 12 april 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, tot ziens bij het Lunchgenot dan
Mja, dat zou je zeggenquote:Op maandag 12 april 2021 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo? Die updates worden toch getest van tevoren?Offeh..?
Had net ook PC problemen, feels like fucking monday.quote:Op maandag 12 april 2021 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega's hebben na deze update uren aan de telefoon gehangen met Bulgarije om alle shit weer opgelost te krijgen.
quote:Op maandag 12 april 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had net ook PC problemen, feels like fucking monday.
Geen kut die zo spant als je eigen handquote:Op maandag 12 april 2021 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In April is elke vrouw aan de pil.
Wat heb jequote:Op maandag 12 april 2021 10:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrop
In mei willen alle vrouwen er een kind bij.quote:Op maandag 12 april 2021 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor, druppels.quote:Op maandag 12 april 2021 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mei willen alle vrouwen er een kind bij.
In maart hebben alle vrouwen net gebaard.
Niets zo nauw als je eigen klauw.quote:Op maandag 12 april 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen kut die zo spant als je eigen hand
Mental image van een geil oog nu.quote:Op maandag 12 april 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken dat je ze niet verwisselt met je oogdruppels.
gepaard toch?quote:Op maandag 12 april 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mei willen alle vrouwen er een kind bij.
In maart hebben alle vrouwen net gebaard.
Dat is beter dan eierstokken met scherp zicht.quote:Op maandag 12 april 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van een geil oog nu.
Duck and cover, male milk incoming.quote:Op maandag 12 april 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is beter dan eierstokken met scherp zicht.
Oh nou ja. Wat weet ik er ook vanquote:Op maandag 12 april 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet met die negen maanden bezorgtijd.
Ja daar was het tenminste WEL lekker warmquote:Op maandag 12 april 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt er zelf ook negen maanden gewoond.
Ook niet droog flesquote:Op maandag 12 april 2021 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar was het tenminste WEL lekker warm
Ik droog hier daarentegen van op.quote:
Wel goeie opname via je oog, dat wel weer.quote:Op maandag 12 april 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken dat je ze niet verwisselt met je oogdruppels.
Dit idee vind ik nu weer niet echt geil.quote:Op maandag 12 april 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
wel vreemde gedachte eigenlijk dat je zo 9 maanden in je moeders buik hebt gezeten ook
Kutquote:Op maandag 12 april 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik droog hier daarentegen van op.
Er is dus gelukkig een grensquote:Op maandag 12 april 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit idee vind ik nu weer niet echt geil.
Nou ja als ik aan de baarmoeder van een andere vrouw denk dan word ik weer wel lichtjes opgewonden.quote:
quote:Op maandag 12 april 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als ik aan de baarmoeder van een andere vrouw denk dan word ik weer wel lichtjes opgewonden.
Eau ja, dat moet ik ook nog.quote:Op maandag 12 april 2021 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga evenBelastingaangifte
doen fapfap
Waarschijnlijk krijgt die ook een strakke plasser zodra je een doos eieren open doet.quote:Op maandag 12 april 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet dat ik snap waarom een baarmoeder als lustopwekkend wordt gezien, maar goed.
Maar dat is dezelfde als waar je 9 maanden hebt gewoond.quote:Op maandag 12 april 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als ik aan de baarmoeder van een andere vrouw denk dan word ik weer wel lichtjes opgewonden.
Ja, waarvan niet is een betere vraag inderdaad.quote:Op maandag 12 april 2021 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt die ook een strakke plasser zodra je een doos eieren open doet.
Wat, is een collectieve baarmoeder een ding?quote:Op maandag 12 april 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dat is dezelfde als waar je 9 maanden hebt gewoond.
Eehm ja, heb je de Matrix nooit gezienquote:Op maandag 12 april 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, is een collectieve baarmoeder een ding?
Ik zit ín de Matrix, dus nvt.quote:Op maandag 12 april 2021 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ja, heb je de Matrix nooit gezien
Het is meer dat de reis ernaartoe belangrijker is dan de bestemming.quote:Op maandag 12 april 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet dat ik snap waarom een baarmoeder als lustopwekkend wordt gezien, maar goed.
En je weet hoe ik leef, ik space alsof ik in de motherfucking matrix zitquote:
Vunzige gedachtes heb jij.quote:Op maandag 12 april 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dat is dezelfde als waar je 9 maanden hebt gewoond.
Baarmoedertikken moet je niet willen.quote:Op maandag 12 april 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is meer dat de reis ernaartoe belangrijker is dan de bestemming.
Genoeg vrouwen die daar nu juist wel om smeken.quote:Op maandag 12 april 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Baarmoedertikken moet je niet willen.
Gezien hoe gevoelig die baarmoedermond is, heb ik moeite om dat te geloven.quote:Op maandag 12 april 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die daar nu juist wel om smeken.
Kijk, we komen samen tot het juiste antwoord.quote:Op maandag 12 april 2021 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien hoe gevoelig die baarmoedermond is, heb ik moeite om dat te geloven.
Als ze roepen om "dieper" vrees ik dat dat een andere oorzaak heeft.
quote:Op maandag 12 april 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, is een collectieve baarmoeder een ding?
quote:Op maandag 12 april 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, we komen samen tot het juiste antwoord.
Gevoelig als in "ik ram je op je bek als je dat poogt", niet "oeh, lekker".quote:Op maandag 12 april 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom altijd rare vrouwen tegen, weet ook niet waarom.quote:Op maandag 12 april 2021 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gevoelig als in "ik ram je op je bek als je dat poogt", niet "oeh, lekker".
Momentje.quote:Op maandag 12 april 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Honger, maar lunchgenot laat nog even op zich wachten.
Das geen snackquote:Op maandag 12 april 2021 11:20 schreef dud0r het volgende:
iedereen heeft trek.
Ik heb net maar twee boterhammetjes gemaakt om te snacken
jawel want het waren er maar twee en niet de lunchhoeveelheid van 4-6quote:
wat zat er op?quote:Op maandag 12 april 2021 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
jawel want het waren er maar twee en niet de lunchhoeveelheid van 4-6
eentje met leverpastei en eentje met nutellaquote:
goorquote:Op maandag 12 april 2021 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
eentje met leverpastei en eentje met nutella
nutella is op de grens van snackwaardigquote:Op maandag 12 april 2021 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat Nutella zo ongeveer uit de handel genomen was.quote:Op maandag 12 april 2021 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent zelfquote:
vanmiddag kokende melk in de zo goed als lege pot mikken en dan warme nutellamelk drinkenquote:Op maandag 12 april 2021 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nutella is op de grens van snackwaardig
Ja lekker, alleen jammer dat het kankerverwekkend is.quote:Op maandag 12 april 2021 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent zelf
[..]
vanmiddag kokende melk in de zo goed als lege pot mikken en dan warme nutellamelk drinken
er is zoveel kankerverwekkend.quote:Op maandag 12 april 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lekker, alleen jammer dat het kankerverwekkend is.
maar laat je wetenschappelijke bron eens zien waarin bewezen wordt dat de palmolie in de nutella tot 200+ graden verhit wordt waardoor de kankerverwekkende stof glycidyl vrijkomt.quote:Op maandag 12 april 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon alle kankerverwekkende meuk eten.
dan stop je ermee en laat je het de buurjongen doenquote:
Mooiquote:Op maandag 12 april 2021 11:40 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
De chinese? Las net in de krant dat het een waardeloos vaccin isquote:Op maandag 12 april 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, leeftijdsgenoten in Boedapest plaatsen berichten dat ze hun prik hebben gehad.
Bedankt vriend!quote:Op maandag 12 april 2021 11:40 schreef Haags het volgende:
En hoe voelde dat?quote:Op maandag 12 april 2021 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bedankt vriend!
Ik ben anderhalve week terug nog in het haagse geweest
Voor het eerst in meer dan een jaar naar kantoor
raar, er was bijna niemand. En ik was er om nog wat spullen op te halen omdat het leeggehaald moet worden.quote:
Dat stond er niet bij. Kan ook Sputnik zijn. Of één van de andere vaccins.quote:Op maandag 12 april 2021 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
De chinese? Las net in de krant dat het een waardeloos vaccin is
Welke?quote:Op maandag 12 april 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan stop je ermee en laat je het de buurjongen doen
*zwaait vanuit Rotterdam*quote:Op maandag 12 april 2021 11:40 schreef Haags het volgende:
weet ik veel, bel bij een random deur aan en zeg dat je verkeerd zit maar nu je er toch bent, kan je helpen met schilderen. puppyogen opzetten, beetje inkijk laten zien, wiebelen met je kont en hoppa er wordt geschilderd voor jequote:
Volgens mij werkt dat niet zoquote:Op maandag 12 april 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
weet ik veel, bel bij een random deur aan en zeg dat je verkeerd zit maar nu je er toch bent, kan je helpen met schilderen. puppyogen opzetten, beetje inkijk laten zien, wiebelen met je kont en hoppa er wordt geschilderd voor je
Je hebt het zelf al opgezocht zo te lezen.quote:Op maandag 12 april 2021 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar laat je wetenschappelijke bron eens zien waarin bewezen wordt dat de palmolie in de nutella tot 200+ graden verhit wordt waardoor de kankerverwekkende stof glycidyl vrijkomt.
Daar hoef je voorlopig ook niet heen, denk ik zo.quote:Op maandag 12 april 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
raar, er was bijna niemand. En ik was er om nog wat spullen op te halen omdat het leeggehaald moet worden.
Vanaf 1 juli nieuw kantoor
Oftewel je hebt totaal geen bewijs dat de palmolie die in de nutella gebruikt wordt zoveel verhit wordt. Dus is je claim dat het kankerverwekkend is onjuist.quote:Op maandag 12 april 2021 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt het zelf al opgezocht zo te lezen.
niet in de buurt van rotterdamquote:Op maandag 12 april 2021 11:48 schreef bitterbal het volgende:
Waar woon jij dudor bel ik bij jou aan
gaan het wel merken. de hele manier van werken gaat anders worden daar.quote:Op maandag 12 april 2021 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar hoef je voorlopig ook niet heen, denk ik zo.
jij blij dat ze niet meer in den haag woont en de buitenlucht daar aan het bestuiven isquote:
Maar dat vindt je niet erg toch?quote:Op maandag 12 april 2021 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oftewel je hebt totaal geen bewijs dat de palmolie die in de nutella gebruikt wordt zoveel verhit wordt. Dus is je claim dat het kankerverwekkend is onjuist.
[..]
niet in de buurt van rotterdam
[..]
gaan het wel merken. de hele manier van werken gaat anders worden daar.
Wel slim, in Rotterdam kan je tenminste de haven als schuldige aanwijzen.quote:Op maandag 12 april 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij blij dat ze niet meer in den haag woont en de buitenlucht daar aan het bestuiven is
Moet je maar niet aan het water gaan wonenquote:
Waarom denk je dat ik ben verkastquote:Op maandag 12 april 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel slim, in Rotterdam kan je tenminste de haven als schuldige aanwijzen.
Ja dat doen vrouwen opvallend vaak in die regio bij een ander soort aangelegenheid. Heb ik mij laten vertellen.quote:Op maandag 12 april 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel slim, in Rotterdam kan je tenminste de haven als schuldige aanwijzen.
Dichter bij de boompjes?quote:
Hier niet nodig hoor, waait toch alleen maar landinwaarts.quote:
Goeie prijzen bij T&T ja?quote:Op maandag 12 april 2021 12:02 schreef Haags het volgende:
Ik ga zo even flink wat klingels binnenharken.
dat ik niet in de buurt van rotterdam woon vind ik niet erg nee. Daar ben ik zelfs heel blij mee.quote:
Ik moet nog even m'n tijd terugzetten naar afgelopen woensdag.quote:
Snap ik, met die lucht daar.quote:Op maandag 12 april 2021 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat ik niet in de buurt van rotterdam woon vind ik niet erg nee. Daar ben ik zelfs heel blij mee.
quote:
Jij bent denk ik een stuk verder in het spel.quote:Op maandag 12 april 2021 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog even m'n tijd terugzetten naar afgelopen woensdag.Niet meer gespeeld en wil nog sterren rapen.
Sowieso, met die prijzen daar.quote:Op maandag 12 april 2021 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
snap ook niet dat mensen daar vrijwillig gaan wonen.
Ik speel ook al een jaar.quote:Op maandag 12 april 2021 12:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij bent denk ik een stuk verder in het spel.
Ik heb sinds kort 3 nieuwe bewoners op het eiland. Ik hark ze sneller binnen dan de gemiddelde vluchtelingenboot die Europa binnenkomt.
quote:Op maandag 12 april 2021 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat ik niet in de buurt van rotterdam woon vind ik niet erg nee. Daar ben ik zelfs heel blij mee.
Nee, ik bedoel randstad vs. niet-randstad.quote:
Droogt wel niet zo mooi op dan.quote:Op maandag 12 april 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En met al die windjes zijn je muren snel droog
Randdebielstadquote:Op maandag 12 april 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel randstad vs. niet-randstad.
Dat vieze gelige zoals hip in de 90s.quote:
Ja wat moet je nou buiten de randstadquote:Op maandag 12 april 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel randstad vs. niet-randstad.
Oh god ja, mijn ouders hadden dat vroeger, inc gelige bankstellen en zo. Brrrquote:Op maandag 12 april 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vieze gelige zoals hip in de 90s.
Echt tot leven komen?quote:Op maandag 12 april 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat moet je nou buiten de randstad
Hetzelfde als er in? Geen randstad is niet hetzelfde als een dorp he.quote:Op maandag 12 april 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is nu weer hipquote:Op maandag 12 april 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mij knuffelenquote:Op maandag 12 april 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verbaast me niet, gezien de mode.quote:
Sneeuw, hagel, regen, zon, wind.quote:Op maandag 12 april 2021 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Alle seizoenen weer meegemaakt in de auto.
Oh, die zitten hier niet eens. Hoogstens egels.quote:
Ik ken egels alleen maar plat en binnenstebuiten.quote:Op maandag 12 april 2021 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die zitten hier niet eens. Hoogstens egels.
ja dat zeggen jullie wel altijdquote:Op maandag 12 april 2021 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hetzelfde als er in? Geen randstad is niet hetzelfde als een dorp he.
Nee, ik ken ze ook scharrelend. En gnuivend, die dingen zijn nog best lawaaïg.quote:Op maandag 12 april 2021 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken egels alleen maar plat en binnenstebuiten.
Ze lijken me wel leuk als huisdier maar ze zijn gevoelig voor kankerquote:Op maandag 12 april 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik ken ze ook scharrelend. En gnuivend, die dingen zijn nog best lawaaïg.
Het is ook gewoon waar.quote:
Dacht dat het nog over wilde zwijnen gingquote:Op maandag 12 april 2021 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lijken me wel leuk als huisdier maar ze zijn gevoelig voor kanker
Mweh, sowieso niet toegestaan als huisdier toch?quote:Op maandag 12 april 2021 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lijken me wel leuk als huisdier maar ze zijn gevoelig voor kanker
quote:Op maandag 12 april 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon waar.
Zelfs meerdere bezorgsushi's.
Hier zitten herten en vossenquote:Op maandag 12 april 2021 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die zitten hier niet eens. Hoogstens egels.
nee. Ga straks camera neer zetten om te kijken welke kastjes die morgen allemaal opentrektquote:Op maandag 12 april 2021 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die engerd met de sleutel nog binnengekomen?
We hebben het toch over egeltjesquote:Op maandag 12 april 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, sowieso niet toegestaan als huisdier toch?
quote:Op maandag 12 april 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoezo bezorgen, ik heb er hier 4 binnen 300 meterquote:Op maandag 12 april 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon waar.
Zelfs meerdere bezorgsushi's.
Wonen, lebensraum, rust?quote:Op maandag 12 april 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar buiten gaan.quote:Op maandag 12 april 2021 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo bezorgen, ik heb er hier 4 binnen 300 meter
Maar hier kun je ze ook gewoon zien in het wild en niet alleen als roadkillquote:
Ja had ook al opgezocht.quote:Op maandag 12 april 2021 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar buiten gaan.
Ah, witbuikegels mag je houden in NL, de rest niet.
Een halve koe.quote:Op maandag 12 april 2021 12:43 schreef dud0r het volgende:
Nog steeds honger.
Vreetbui vandaag zeg.
Kijken wat ik nog meer ga eten
Nee, meer dat "hier wordt al jaren gerookt en met deze tint valt dat niet op"-geel. Blogje ergens noemt het vanillegeel.quote:Op maandag 12 april 2021 12:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je dit bedoeld, maar dat is eerder jaren 60.
Meh. Dan moet ik die eerst uit de vriezer halenquote:
Dan zie je hem waarschijnlijk in jouw ondergoed door je woonkamer huppelen.quote:Op maandag 12 april 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Ga straks camera neer zetten om te kijken welke kastjes die morgen allemaal opentrekt
En het probleem is?quote:Op maandag 12 april 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meh. Dan moet ik die eerst uit de vriezer halen
Witlof uit de ovenquote:
Meh, zo'n hamster in een minikooi is toch praktischer.quote:Op maandag 12 april 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja had ook al opgezocht.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)er-dit-moet-je-weten
'Hoop werk.' Jezus dit is toch het minimale voor een huisdier
Gewoon in z'n blote togus overal overheen schuren.quote:Op maandag 12 april 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zie je hem waarschijnlijk in jouw ondergoed door je woonkamer huppelen.
Dat kan ik dan nu toch niet etenquote:
quote:Op maandag 12 april 2021 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, zo'n hamster in een minikooi is toch praktischer.
quote:Op maandag 12 april 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als hij maar van bouter afblijft.quote:Op maandag 12 april 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon in z'n blote togus overal overheen schuren.
Nog steeds realiteit, helaas.quote:
Gewoon een tamagotchi of zo. Die reset je gewoon als je hem een week vergeten bent.quote:Op maandag 12 april 2021 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, zo'n hamster in een minikooi is toch praktischer.
Ja, maar bloemkoolquote:Op maandag 12 april 2021 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet eens iets van groente eten, schijnt. En minder meuk.
Wel beter, die hangt tenminste niet steeds in je klauwen.quote:Op maandag 12 april 2021 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een tamagotchi of zo. Die reset je gewoon als je hem een week vergeten bent.
Dan is het probleem wel meteen opgelostquote:Op maandag 12 april 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een kaassausje.quote:Op maandag 12 april 2021 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is helaas alleen eetbaar met een laag kerriesaus.
Ik had lieve hamsters. Sommige kropen zo op je hand. Zaten de hele avond bij me op de bank.quote:Op maandag 12 april 2021 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel beter, die hangt tenminste niet steeds in je klauwen.
Hamstertrauma's. En ik had niet eens hamsters.
Dat is juist dat viezige jaren 60 kleurtje. Echt van dat verlepte nicotinebruine geel.quote:Op maandag 12 april 2021 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, meer dat "hier wordt al jaren gerookt en met deze tint valt dat niet op"-geel. Blogje ergens noemt het vanillegeel.
Ja, die tint werd het uiteindelijk, het begon lichter crème in de 90s.quote:Op maandag 12 april 2021 12:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat is juist dat viezige jaren 60 kleurtje. Echt van dat verlepte nicotinebruine geel.
Op de foto die ik postte komt het alleen niet helemaal lekker over.
Als ik het spookbroccoli noem, lees je dan wel verder?quote:
quote:Op maandag 12 april 2021 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik het spookbroccoli noem, lees je dan wel verder?
quote:Op maandag 12 april 2021 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2021 13:09 schreef dud0r het volgende:
zo liet ik die kleine van me bloemkool eten. broccoli vond die wel lekker maar bloemkool niet.
toen zei ik dat het spookbroccoli was en at die het wel. totdat die doorkreeg dat het gewoon bloemkool was.
toen was het ineens niet meer lekker
Mwehehehe. Logic.quote:Op maandag 12 april 2021 13:09 schreef dud0r het volgende:
zo liet ik die kleine van me bloemkool eten. broccoli vond die wel lekker maar bloemkool niet.
toen zei ik dat het spookbroccoli was en at die het wel. totdat die doorkreeg dat het gewoon bloemkool was.
toen was het ineens niet meer lekker
Ja vond ik ookquote:Op maandag 12 april 2021 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Die laatste aflevering van New Amsterdam is ook apart.
Eerste waar ik aan dacht, nou ja dat zou ik doenquote:Op maandag 12 april 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is die belastingaangifte nou al gedaan? Mooi, bij mij ook niet.quote:Op maandag 12 april 2021 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Als het nou even droog blijft vanmiddag, kan ik m'n groene kliko nog even volstampen met onkruid.
Nee ook nietquote:Op maandag 12 april 2021 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij mij vanavond...quote:Op maandag 12 april 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is die belastingaangifte nou al gedaan? Mooi, bij mij ook niet.
Ik zit op m'n werk nu joh. Meeste is wel ingevuld, maar dat ene ding wat ik nog moet invullen, ligt thuis.quote:Op maandag 12 april 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is die belastingaangifte nou al gedaan? Mooi, bij mij ook niet.
dan lijkt het iig veel minder op bloemkool of broccoliquote:
quote:Op maandag 12 april 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
@ de bloemkoolhaters: weigeren jullie ook dingen als bloemkoolbodems en -rijst enzo?
Ik heb het hele zootje maar even doorgeklikt ook idd.quote:Op maandag 12 april 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk nu joh. Meeste is wel ingevuld, maar dat ene ding wat ik nog moet invullen, ligt thuis.
Yupquote:Op maandag 12 april 2021 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Des te belangrijker dat je het goed ziet allemaal dan
ja alweer. Hoewel het nu even droog is. Maar ja weer maar 6-7 gradenquote:
In het zonnetje voelt het wel warmerquote:Op maandag 12 april 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja alweer. Hoewel het nu even droog is. Maar ja weer maar 6-7 graden
hier kwam net weer een bak hagel naar beneden. ik wilde eigenlijk zo nog even naar de supermarkt wandelen maar dat wordt dan later op de middag denk ikquote:Op maandag 12 april 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja alweer. Hoewel het nu even droog is. Maar ja weer maar 6-7 graden
stuur eens naar het midden des landquote:
Is niet zover. Ik blaas even.quote:Op maandag 12 april 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier kwam net weer een bak hagel naar beneden. ik wilde eigenlijk zo nog even naar de supermarkt wandelen maar dat wordt dan later op de middag denk ik
[..]
stuur eens naar het midden des land
Dat is jongquote:Op maandag 12 april 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Bah, ik kom er net achter dat een oud-studiegenootje is overleden. Twee jaar jonger dan ik.
vervelend nieuws. gecondoleerdquote:Op maandag 12 april 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Bah, ik kom er net achter dat een oud-studiegenootje is overleden. Twee jaar jonger dan ik.
Zo te lezen wel ja.quote:Op maandag 12 april 2021 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is jongDe gevreesde ziekte?
quote:Op maandag 12 april 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Zonnetje was vanochtend vroeg. Na een uur of tien eigenlijk niet mee gezien.quote:Op maandag 12 april 2021 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In het zonnetje voelt het wel warmer
Is hier nu.quote:Op maandag 12 april 2021 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonnetje was vanochtend vroeg. Na een uur of tien eigenlijk niet mee gezien.
Wel een beste flikkerij eigenlijk. Ik zou ook gewoon elke dag het pispaaltje van de club appen dat ie geld moet betalen. Makkelijk verdiend. Hoe vaak krijg je geld terug als er een positief kasverschil is? Want statistisch gezien komt dat ongeveer even vaak voor natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2021 13:58 schreef bitterbal het volgende:
had donderdag kas verschil van 20 euro.
gaan ze weer over appen, kan ik zeker weer betalen
Nee joh, die bestaan niet.quote:Op maandag 12 april 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een beste flikkerij eigenlijk. Ik zou ook gewoon elke dag het pispaaltje van de club appen dat ie geld moet betalen. Makkelijk verdiend. Hoe vaak krijg je geld terug als er een positief kasverschil is? Want statistisch gezien komt dat ongeveer even vaak voor natuurlijk
Ik weet niet wie het pispaaltje isquote:Op maandag 12 april 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een beste flikkerij eigenlijk. Ik zou ook gewoon elke dag het pispaaltje van de club appen dat ie geld moet betalen. Makkelijk verdiend. Hoe vaak krijg je geld terug als er een positief kasverschil is? Want statistisch gezien komt dat ongeveer even vaak voor natuurlijk
dat blijft wel een achterlijke regel dat je zelf het kasverschil moet betalen.quote:Op maandag 12 april 2021 13:58 schreef bitterbal het volgende:
had donderdag kas verschil van 20 euro.
gaan ze weer over appen, kan ik zeker weer betalen
Hoor je helaas wel vaker.quote:Op maandag 12 april 2021 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat blijft wel een achterlijke regel dat je zelf het kasverschil moet betalen.
Kassa geopend op mijn naam dus ja volgens het bedrijf welquote:Op maandag 12 april 2021 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het zeker dat jij de "schuldige" bent dan? :S
Mweh dat zuigt.quote:Op maandag 12 april 2021 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kassa geopend op mijn naam dus ja volgens het bedrijf wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |