SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee zit bij de haagse serpentenquote:Op maandag 12 april 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
en moet je dan naar den haag ervoor of zit je nu in rotjeknor bij slangen en serpenten
er was net sneeuw............quote:
dus je mag elke dag een uurtje reizen?quote:
Ja. Krijg wel volledige reiskosten vergoedingquote:Op maandag 12 april 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
dus je mag elke dag een uurtje reizen?
a dat had ik een uurtje geleden ook maar het kwam toch deze kant op vanuit het westenquote:
dat is dan wel weer lekker.quote:Op maandag 12 april 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Krijg wel volledige reiskosten vergoeding
Je mag het wel daar houden hoor.quote:Op maandag 12 april 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
j
[..]
a dat had ik een uurtje geleden ook maar het kwam toch deze kant op vanuit het westen
quote:Op maandag 12 april 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit is het basisonderstel van mijn nieuwe guillotine
Was hier helemaal wit vanmorgen, net kwamen er ook grote vlokken uit de luchtquote:Op maandag 12 april 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
j
[..]
a dat had ik een uurtje geleden ook maar het kwam toch deze kant op vanuit het westen
ja dat zei ik ook tegen een vriend van me uit den haag die een uur geleden riep dat het aan het sneeuwen wasquote:
nee:Dquote:Op maandag 12 april 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is dan wel weer lekker.
Ga je op de scootert
kan je wel lekker serie ofzo kijken in de treinquote:Op maandag 12 april 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee:D
Op de scootert naar metro en dan naar cs en trein naar den haag
Kun je die scootert parkeren bij Maashaven? Of ga je naar Zuidplein?quote:Op maandag 12 april 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee:D
Op de scootert naar metro en dan naar cs en trein naar den haag
Wanneer begin je bij je nieuwe baas?quote:Op maandag 12 april 2021 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenAlweer 3:58 langer daglichtgenot vandaag
En ik heb voorlopig voor het laatst kunnen uitslapen
![]()
Vegetariërs leven langer dan vleeseters
Donderdagquote:
Fris en fruitig beginnenquote:Op maandag 12 april 2021 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderdag![]()
Maar morgel oggel moet ik om 9:15 bij de parodontoloog zijn en woensdag om 10 uur bij t kappertje
Ja die intercitys zijn snel genoegquote:Op maandag 12 april 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je wel lekker serie ofzo kijken in de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |