SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee zit bij de haagse serpentenquote:Op maandag 12 april 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
en moet je dan naar den haag ervoor of zit je nu in rotjeknor bij slangen en serpenten
er was net sneeuw............quote:
dus je mag elke dag een uurtje reizen?quote:
Ja. Krijg wel volledige reiskosten vergoedingquote:Op maandag 12 april 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
dus je mag elke dag een uurtje reizen?
a dat had ik een uurtje geleden ook maar het kwam toch deze kant op vanuit het westenquote:
dat is dan wel weer lekker.quote:Op maandag 12 april 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Krijg wel volledige reiskosten vergoeding
Je mag het wel daar houden hoor.quote:Op maandag 12 april 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
j
[..]
a dat had ik een uurtje geleden ook maar het kwam toch deze kant op vanuit het westen
quote:Op maandag 12 april 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit is het basisonderstel van mijn nieuwe guillotine
Was hier helemaal wit vanmorgen, net kwamen er ook grote vlokken uit de luchtquote:Op maandag 12 april 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
j
[..]
a dat had ik een uurtje geleden ook maar het kwam toch deze kant op vanuit het westen
ja dat zei ik ook tegen een vriend van me uit den haag die een uur geleden riep dat het aan het sneeuwen wasquote:
nee:Dquote:Op maandag 12 april 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is dan wel weer lekker.
Ga je op de scootert
kan je wel lekker serie ofzo kijken in de treinquote:Op maandag 12 april 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee:D
Op de scootert naar metro en dan naar cs en trein naar den haag
Kun je die scootert parkeren bij Maashaven? Of ga je naar Zuidplein?quote:Op maandag 12 april 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee:D
Op de scootert naar metro en dan naar cs en trein naar den haag
Wanneer begin je bij je nieuwe baas?quote:Op maandag 12 april 2021 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenAlweer 3:58 langer daglichtgenot vandaag
En ik heb voorlopig voor het laatst kunnen uitslapen
![]()
Vegetariërs leven langer dan vleeseters
Donderdagquote:
Fris en fruitig beginnenquote:Op maandag 12 april 2021 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderdag![]()
Maar morgel oggel moet ik om 9:15 bij de parodontoloog zijn en woensdag om 10 uur bij t kappertje
Ja die intercitys zijn snel genoegquote:Op maandag 12 april 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je wel lekker serie ofzo kijken in de trein
Maashaven, moet ik vast wel een paal vinden :pquote:Op maandag 12 april 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je die scootert parkeren bij Maashaven? Of ga je naar Zuidplein?
Mijn oma woonde boven de Dirk die je passeertquote:Op maandag 12 april 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maashaven, moet ik vast wel een paal vinden :p
Zo is datquote:
Heb die alleen nog maar op maps gezienquote:Op maandag 12 april 2021 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma woonde boven de Dirk die je passeert
feestquote:
quote:Op maandag 12 april 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb die alleen nog maar op maps gezien
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrropquote:Op maandag 12 april 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maashaven, moet ik vast wel een paal vinden :p
quote:Op maandag 12 april 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, tot ziens bij het Lunchgenot dan
Mja, dat zou je zeggenquote:Op maandag 12 april 2021 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo? Die updates worden toch getest van tevoren?Offeh..?
Had net ook PC problemen, feels like fucking monday.quote:Op maandag 12 april 2021 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega's hebben na deze update uren aan de telefoon gehangen met Bulgarije om alle shit weer opgelost te krijgen.
quote:Op maandag 12 april 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had net ook PC problemen, feels like fucking monday.
Geen kut die zo spant als je eigen handquote:Op maandag 12 april 2021 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In April is elke vrouw aan de pil.
Wat heb jequote:Op maandag 12 april 2021 10:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrop
In mei willen alle vrouwen er een kind bij.quote:Op maandag 12 april 2021 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor, druppels.quote:Op maandag 12 april 2021 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mei willen alle vrouwen er een kind bij.
In maart hebben alle vrouwen net gebaard.
Niets zo nauw als je eigen klauw.quote:Op maandag 12 april 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen kut die zo spant als je eigen hand
Mental image van een geil oog nu.quote:Op maandag 12 april 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken dat je ze niet verwisselt met je oogdruppels.
gepaard toch?quote:Op maandag 12 april 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mei willen alle vrouwen er een kind bij.
In maart hebben alle vrouwen net gebaard.
Dat is beter dan eierstokken met scherp zicht.quote:Op maandag 12 april 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van een geil oog nu.
Duck and cover, male milk incoming.quote:Op maandag 12 april 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is beter dan eierstokken met scherp zicht.
Oh nou ja. Wat weet ik er ook vanquote:Op maandag 12 april 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet met die negen maanden bezorgtijd.
Ja daar was het tenminste WEL lekker warmquote:Op maandag 12 april 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt er zelf ook negen maanden gewoond.
Ook niet droog flesquote:Op maandag 12 april 2021 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar was het tenminste WEL lekker warm
Ik droog hier daarentegen van op.quote:
Wel goeie opname via je oog, dat wel weer.quote:Op maandag 12 april 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken dat je ze niet verwisselt met je oogdruppels.
Dit idee vind ik nu weer niet echt geil.quote:Op maandag 12 april 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
wel vreemde gedachte eigenlijk dat je zo 9 maanden in je moeders buik hebt gezeten ook
Kutquote:Op maandag 12 april 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik droog hier daarentegen van op.
Er is dus gelukkig een grensquote:Op maandag 12 april 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit idee vind ik nu weer niet echt geil.
Nou ja als ik aan de baarmoeder van een andere vrouw denk dan word ik weer wel lichtjes opgewonden.quote:
quote:Op maandag 12 april 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als ik aan de baarmoeder van een andere vrouw denk dan word ik weer wel lichtjes opgewonden.
Eau ja, dat moet ik ook nog.quote:Op maandag 12 april 2021 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga evenBelastingaangifte
doen fapfap
Waarschijnlijk krijgt die ook een strakke plasser zodra je een doos eieren open doet.quote:Op maandag 12 april 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet dat ik snap waarom een baarmoeder als lustopwekkend wordt gezien, maar goed.
Maar dat is dezelfde als waar je 9 maanden hebt gewoond.quote:Op maandag 12 april 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als ik aan de baarmoeder van een andere vrouw denk dan word ik weer wel lichtjes opgewonden.
Ja, waarvan niet is een betere vraag inderdaad.quote:Op maandag 12 april 2021 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt die ook een strakke plasser zodra je een doos eieren open doet.
Wat, is een collectieve baarmoeder een ding?quote:Op maandag 12 april 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dat is dezelfde als waar je 9 maanden hebt gewoond.
Eehm ja, heb je de Matrix nooit gezienquote:Op maandag 12 april 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, is een collectieve baarmoeder een ding?
Ik zit ín de Matrix, dus nvt.quote:Op maandag 12 april 2021 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ja, heb je de Matrix nooit gezien
Het is meer dat de reis ernaartoe belangrijker is dan de bestemming.quote:Op maandag 12 april 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet dat ik snap waarom een baarmoeder als lustopwekkend wordt gezien, maar goed.
En je weet hoe ik leef, ik space alsof ik in de motherfucking matrix zitquote:
Vunzige gedachtes heb jij.quote:Op maandag 12 april 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dat is dezelfde als waar je 9 maanden hebt gewoond.
Baarmoedertikken moet je niet willen.quote:Op maandag 12 april 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is meer dat de reis ernaartoe belangrijker is dan de bestemming.
Genoeg vrouwen die daar nu juist wel om smeken.quote:Op maandag 12 april 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Baarmoedertikken moet je niet willen.
Gezien hoe gevoelig die baarmoedermond is, heb ik moeite om dat te geloven.quote:Op maandag 12 april 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die daar nu juist wel om smeken.
Kijk, we komen samen tot het juiste antwoord.quote:Op maandag 12 april 2021 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien hoe gevoelig die baarmoedermond is, heb ik moeite om dat te geloven.
Als ze roepen om "dieper" vrees ik dat dat een andere oorzaak heeft.
quote:Op maandag 12 april 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, is een collectieve baarmoeder een ding?
quote:Op maandag 12 april 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, we komen samen tot het juiste antwoord.
Gevoelig als in "ik ram je op je bek als je dat poogt", niet "oeh, lekker".quote:Op maandag 12 april 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom altijd rare vrouwen tegen, weet ook niet waarom.quote:Op maandag 12 april 2021 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gevoelig als in "ik ram je op je bek als je dat poogt", niet "oeh, lekker".
Momentje.quote:Op maandag 12 april 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Honger, maar lunchgenot laat nog even op zich wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |