Nee, jij bent niet kritisch, daar heb je namelijk argumenten voor nodig, en die heb je niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:52 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik ben zeer kritisch, en zal best wel eens onbewust desinformatie delen wat ik op dat moment aannemelijke info vindt.
Nee, het gaat om aantonen, niet om aanvoelen.quote:Ga er maar ikzelf ga ervan uit dat 90 procent wat de msm je voorkauwt gelogen is, en 90 procent van de alternatieve sites vermengt waarheid met desinfo. Om je op de een of andere manier op het verkeerde been te zetten.
De kunst is aanvoelen hoe en wat
nee hoor, je bent een prima voorbeeld van iemand die overtuigt is dat indien je anderen na praat dat je dan zelfstandig denkt.quote:Ben je nu geschrokken? natuurlijk ben je dat niet.
[..]
ok faceboekboyquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet kritisch, daar heb je namelijk argumenten voor nodig, en die heb je niet.
[..]
Nee, het gaat om aantonen, niet om aanvoelen.
[..]
nee hoor, je bent een prima voorbeeld van iemand die overtuigt is dat indien je anderen na praat dat je dan zelfstandig denkt.
Waarheid is voor jou wat in je straatje past, wat je onderbuik gevoel bevestigd. Dunning en Kruger laten groeten.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:52 schreef koosbasterd het volgende:
Geen idee, ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik ben zeer kritisch, en zal best wel eens onbewust desinformatie delen wat ik op dat moment aannemelijke info vindt.
Moeilijk, niet? Inhoudelijke argumenten blijven lastig voor je. überhaupt argumenten.quote:
Ach het kloontje van...quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:28 schreef The_End het volgende:
[..]OMG als je op die plaat voor je kop gaat staan, dan kan je zien dat de aarde niet plat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh? Ben je echt een debieltje dan? Waar zeg ik dat de aarde plat is?
Geef ik een eerlijke reactie, en dan kom je met een platte aarde aan
Verder ben je best wel een simpel kneusje. Slaat regelmatig met een hamerop zijn hoofd. Schreeuwt (zo lijkt het) dat de ander liegt. Ben je gefrustreerd the end? Last van je prikje? Eng mannetje, je nickname spreekt boekdelen.
Verder besteed ik geen aandacht meer aan jou, behalve dat ik met je ga spelen als ik zin heb.
We zitten in bnw onnozele, je komt net kijken op bnw? Je mag hier je meningen delen. Dus niet volgens bepaalde regeltjes reageren zoals jij het wilt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Moeilijk, niet? Inhoudelijke argumenten blijven lastig voor je. überhaupt argumenten.
De naam basterd in mijn naam heeft niets te maken met suiker, voorspelbaar dropje. Kan je wel met een Wikipedia of whatever link aankomen wat basterdsuiker is, alleen is de naam anders bedoeld dan wat jij wilt,.quote:Maar je Nick is uitstekend gekozen, getuigd van zelfkennis.
Basterdsuiker
De naam duidt er op dat vroeger rietsuiker van mindere kwaliteit werd opgepept met melasse en andere ingrediënten om tot een verkoopbaar product te kome
Juistquote:![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:41 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ach het kloontje van...Ben je dronken? Je klinkt als een gevaarlijke gek iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh? Ben je echt een debieltje dan? Waar zeg ik dat de aarde plat is?
Geef ik een eerlijke reactie, en dan kom je met een platte aarde aan
Verder ben je best wel een simpel kneusje. Slaat regelmatig met een hamerop zijn hoofd. Schreeuwt (zo lijkt het) dat de ander liegt. Ben je gefrustreerd the end? Last van je prikje? Eng mannetje, je nickname spreekt boekdelen.
Verder besteed ik geen aandacht meer aan jou, behalve dat ik met je ga spelen als ik zin heb.
Ik heb geen kloons. Sowieso een bizar middel wat de kwaliteit van Fok niet ten goede komt.
Uhm. Gewoon "bastard" verkeerd geschreven dus?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:47 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
De naam basterd in mijn naam heeft niets te maken met suiker, voorspelbaar dropje. Kan je wel met een Wikipedia of whatever link aankomen wat basterdsuiker is, alleen is de naam anders bedoeld dan wat jij wilt,.
Vooral jij komt over als één van de meest simpele personen op heel Fok.quote:Met je simpele tekstjes.
Met je simpele tekstjes (en nog simpelere plaatjes).quote:Met je argumentenbek
Ah, sick fukkie delusions wil aandacht.quote:Op maandag 7 juni 2021 00:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Uhm. Gewoon "bastard" verkeerd geschreven dus?
[..]
Vooral jij komt over als één van de meest simpele personen op heel Fok.
[..]
Met je simpele tekstjes.
Blijkt nogal moeilijk om antwoord te geven voor simpele mensen zoals jij.quote:Op maandag 7 juni 2021 00:19 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ah, sick fukkie delusions wil aandacht.
mag je weer internetten van je begeleider? of doe je het stiekem? zeg eens eerlijk
ok manquote:Op maandag 7 juni 2021 00:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Blijkt nogal moeilijk om antwoord te geven voor simpele mensen zoals jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |