Dat is toevallig, in België komt er ook een cruciale week aan.quote:Op zondag 11 april 2021 22:42 schreef trein2000 het volgende:
Ik lees in de NRC dat er cruciale weken aankomen. Ik ontplof zowat...
500.000, dat zijn aantallen die ze in Duitsland op een dag verprikken. De Belgen hebben daar iets meer tijd voor nodig; 4 dagen. Nederland met zijn kolossale logistieke operatie met 23 frikandellenbusjes haalt dat aantal niet eens in een week.quote:Op maandag 12 april 2021 05:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
We moeten standaard ruim boven de 500.000 zitten willen ze de miljoen prikken per week halen iets wat trouwens al het plan was om dat in april te halen.
Dat idee krijg je wel ja, doordat ze nu weer spreken over 28 april ALS de cijfers het toelaten.quote:Op maandag 12 april 2021 07:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik geloof echt dan er in Den Haag gekozen is voor die angst zaaien tactiek vanuit de media waar in Duitsland over gesproken werd.
Het is nooit de intentie om ergens voor juni te versoepelen. Daarom krijgen we keer op keer die salamitactiek van nog een maand, nog 2 weken...
Kom op jongens, nog even volhoudenquote:Op maandag 12 april 2021 06:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is toevallig, in België komt er ook een cruciale week aan.
[ twitter ]
quote:Op maandag 12 april 2021 01:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lijkt me een gevalletje voor de IGJ en daarna voor het tuchtcollege.
Daardoor is er geen debat meer mogelijk.quote:Op maandag 12 april 2021 01:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik blijf het jammer vinden dat elk gematigd tegengeluid meteen gekaapt wordt door de wappies.
Je hebt de uitspraken van die homeopathische arts gehoord??quote:Op maandag 12 april 2021 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Daardoor is er geen debat meer mogelijk.
Die eerste quote was een foutjequote:Op maandag 12 april 2021 08:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt de uitspraken van die homeopathische arts gehoord??![]()
Of bedoel je deze post anders dan ik nu denk?
Natuurlijk niet. Ik vind het vooral ook gewoon erg dom dat ze dat roepen.quote:
Ja, en nog 8 x 2 weekjes en de zomer is weer ver voorbij en begint "het feest" weer opnieuw.quote:
Komende twee weken zijn cruciaal!quote:Op maandag 12 april 2021 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik vind het vooral ook gewoon erg dom dat ze dat roepen.
Over debat gesproken: is er nu serieus geen enkele partij die ook maar een vraagteken durft te zetten bij keuzes van Rutte/De Jonge? Alleen Baudet, maar die slaat compleet door. Maar een serieuze noot bij bepaalde acties van MR/HdJ mogen toch wel gesteld worden.quote:Op maandag 12 april 2021 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Daardoor is er geen debat meer mogelijk.
Niet echt, maar we missen dan ook een officiële instantie naast het RIVM/OMT die de cijfers een "2nd opinion kan geven"/kan challengen".quote:Op maandag 12 april 2021 08:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Over debat gesproken: is er nu serieus geen enkele partij die ook maar een vraagteken durft te zetten bij keuzes van Rutte/De Jonge? Alleen Baudet, maar die slaat compleet door. Maar een serieuze noot bij bepaalde acties van MR/HdJ mogen toch wel gesteld worden.
Het zijn allemaal 13 in een dozijn grijze muizen zonder ruggengraat.quote:Op maandag 12 april 2021 08:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Over debat gesproken: is er nu serieus geen enkele partij die ook maar een vraagteken durft te zetten bij keuzes van Rutte/De Jonge? Alleen Baudet, maar die slaat compleet door. Maar een serieuze noot bij bepaalde acties van MR/HdJ mogen toch wel gesteld worden.
Ik vind het niet slim om dat te hard te roepen, inderdaad, maar op zich zitten we denk ik best in de periode waarin de situatie echt ineens kan gaan veranderen. Als de ziekenhuizen minder gaan worden en het vaccineren goed doorzet (en de tijd van de grote getallen zou nu zo'n beetje moeten starten, toch?) dan kan 1 of 2 weken echt wel verschil maken, denk ik.quote:Op maandag 12 april 2021 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik vind het vooral ook gewoon erg dom dat ze dat roepen.
Laten we het hopen. Mijn vertrouwen in de hele gang van zaken is 0,0.quote:Op maandag 12 april 2021 08:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het niet slim om dat te hard te roepen, inderdaad, maar op zich zitten we denk ik best in de periode waarin de situatie echt ineens kan gaan veranderen. Als de ziekenhuizen minder gaan worden en het vaccineren goed doorzet (en de tijd van de grote getallen zou nu zo'n beetje moeten starten, toch?) dan kan 1 of 2 weken echt wel verschil maken, denk ik.
Maar daar nu al te hard over roepen, vind ik ook niet slim.
Dan zeg je dat zodra de situatie er naar is. Of je zegt 'mocht het zo zijn dat de situatie beter wordt, dan kunnen we er over nadenken'. Ben eens wat pragmatischer, de verkiezingen zijn voorbij, dus mooie beloften hoeven niet meer.quote:Op maandag 12 april 2021 08:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het niet slim om dat te hard te roepen, inderdaad, maar op zich zitten we denk ik best in de periode waarin de situatie echt ineens kan gaan veranderen. Als de ziekenhuizen minder gaan worden en het vaccineren goed doorzet (en de tijd van de grote getallen zou nu zo'n beetje moeten starten, toch?) dan kan 1 of 2 weken echt wel verschil maken, denk ik.
Maar daar nu al te hard over roepen, vind ik ook niet slim.
Ik snap best dat het vertrouwen van veel mensen niet heel groot is op het moment. En dat komt deels zeker door de poppetjes zelf, daar is ruimte voor verbetering. Het komt ook, denk ik, omdat de hele toestand al zo lang duurt. Mensen worden murw.quote:Op maandag 12 april 2021 08:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Mijn vertrouwen in de hele gang van zaken is 0,0.
Nou ja, ik zou sowieso eens kijken naar hun communicatie-adviseurs. Ik geloof dat die best aan vervanging toe zijn. Tenzij alles wat ze zeggen volledig uit eigen koker komt, dan is het tijd om communicatie-adviseurs aan te nemenquote:Op maandag 12 april 2021 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zeg je dat zodra de situatie er naar is. Of je zegt 'mocht het zo zijn dat de situatie beter wordt, dan kunnen we er over nadenken'. Ben eens wat pragmatischer, de verkiezingen zijn voorbij, dus mooie beloften hoeven niet meer.
Ik denk dat het wel bijna onmogelijk is om dit goed te doen. Als ze niks zeggen is er weer 'geen perspectief'.quote:Op maandag 12 april 2021 08:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou sowieso eens kijken naar hun communicatie-adviseurs. Ik geloof dat die best aan vervanging toe zijn. Tenzij alles wat ze zeggen volledig uit eigen koker komt, dan is het tijd om communicatie-adviseurs aan te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |