SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mentionlijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM lijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laklaarzen van @Naardegallemiezen
[ Bericht 4% gewijzigd door SwJ op 12-04-2021 20:32:18 ]![]()
@Naardegallemiezen
@okselzweet
@PausNicolaas
@Harvest89
@spinazieruiker
@MenkieTT
@jameshond7
@Moass
@Boze_Eend
@Domme_Gans
@0kselhaar
@JochemSjakie
@Banaanvragen
@BasEnAad
@de_boswachter
@Mikeytt
@Kluun1985
@datismijnmening
@phoenyx
@Hamzoef
@VarkensHart
@Socios
@sp3c
@Verbruikersnaam
@Moass
@JustinK
@IceCreamSandwich
@jerney![]()
Jezelf mentionenquote:Op zondag 11 april 2021 21:39 schreef Verbruikersnaam het volgende:
@Naardegallemiezen
@okselzweet
@PausNicolaas
@Harvest89
@spinazieruiker
@MenkieTT
@jameshond7
@Moass
@Boze_Eend
@Domme_Gans
@0kselhaar
@JochemSjakie
@Banaanvragen
@BasEnAad
@de_boswachter
@Mikeytt
@Kluun1985
@datismijnmening
@phoenyx
@Hamzoef
@VarkensHart
@Socios
@sp3c
@Verbruikersnaam
@Moass
@JustinK
@IceCreamSandwich
@jerney![]()
![]()
[quote]Op zondag 11 april 2021 21:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
haal die ving
Ga jij ze aflikken dan
-weg-![]()
Oud nieuws. We hebben hete neuqsexks nu.quote:Op zondag 11 april 2021 22:34 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Schieten we nog op eitjes of niet?![]()
Ooh daar doe ik niet aanquote:Op zondag 11 april 2021 22:39 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Oud nieuws. We hebben hete neuqsexks nu.
-weg-![]()
Zolderkamerautisten vinden het juistquote:Op zondag 11 april 2021 22:42 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Niet een echte zolderkamer autist zijn die sex maar ieeeuw vindtterwijl ze het niet krijgen
Ik heb zeer regelmatig sekx maar vind het extreem ranzig. Uitsluiten missionaris, met kleding aan, meer niet.![]()
En licht uit tochquote:Op zondag 11 april 2021 22:44 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zolderkamerautisten vinden het juistterwijl ze het niet krijgen
Ik heb zeer regelmatig sekx maar vind het extreem ranzig. Uitsluiten missionaris, met kleding aan, meer niet.
-weg-![]()
En daarna een uur huilen onder de douche met complete zelfhaat tochquote:Op zondag 11 april 2021 22:45 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Uiteraard. En geen oogcontact, of elkaar aanraken. Erin en eruit.
-weg-![]()
nee nee nee. Ik volg gewoon mijn dierlijke instincten en heb zoveel mogelijk sekx met gewillige wijfjes. Het zou gek zijn om mijn instincten te negeren.quote:Op zondag 11 april 2021 22:46 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
En daarna een uur huilen onder de douche met complete zelfhaat toch![]()
doeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ga zo mezelf in slaap huilenquote:Op zondag 11 april 2021 22:50 schreef Domme_Gans het volgende:
@:naardegallemiezen , @:boze_latif , @:okselzweet laten we eieren schieten![]()
Gaat er vanavonds nog iets geils gebeuren of zijn de dames nog steeds aan het kissebissen?
@Naardegallemiezen
@okselzweet
@PausNicolaas
@Harvest89
@spinazieruiker
@MenkieTT
@jameshond7
@Moass
@Boze_Eend
@Domme_Gans
@0kselhaar
@JochemSjakie
@Banaanvragen
@BasEnAad
@de_boswachter
@Mikeytt
@Kluun1985
@datismijnmening
@phoenyx
@Hamzoef
@VarkensHart
@Socios
@sp3c
@Verbruikersnaam
@Moass
@JustinK
@IceCreamSandwich
@jerney
[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2021 19:56:13 ]![]()
Ik ben nog aan het fappen op geile meisjes in first dates. Over een half uurtjequote:Op maandag 12 april 2021 19:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Gaat er vanavonds nog iets geils gebeuren of zijn de dames nog steeds aan het kissebissen?
@:IceCreamSandwich
@:Domme_Gans
@:Okselzweet
@:Mikeytt
@:Verbruikersnaam
@:Skidzor
@:Borrelnootje
@:Bipolaire_Latif
@ de rest![]()
Niet kunnen taggenquote:Op maandag 12 april 2021 19:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:Naardegallemiezen
@:okselzweet
@:PausNicolaas
@:Harvest89
@:spinazieruiker
@:MenkieTT
@:jameshond7
@:Moass
@:Boze_Eend
@:Domme_Gans
@:0kselhaar
@:JochemSjakie
@:Banaanvragen
@:BasEnAad
@:de_boswachter
@:Mikeytt
@:Kluun1985
@:datismijnmening
@:phoenyx
@:Hamzoef
@:VarkensHart
@:Socios
@:sp3c
@:Verbruikersnaam
@:Moass
@:JustinK
@:IceCreamSandwich
@:jerney![]()
![]()
@Naardegallemiezen
@okselzweet
@PausNicolaas
@Harvest89
@spinazieruiker
@MenkieTT
@jameshond7
@Moass
@Boze_Eend
@Domme_Gans
@0kselhaar
@JochemSjakie
@Banaanvragen
@BasEnAad
@de_boswachter
@Mikeytt
@Kluun1985
@datismijnmening
@phoenyx
@Hamzoef
@VarkensHart
@Socios
@sp3c
@Verbruikersnaam
@Moass
@JustinK
@IceCreamSandwich
@jerney
@moemoe
@Borrelnootje00
@nogiemandmaarikweetnietmeerwiesorry![]()
IK HEB HELEMAAL NIKS GESTEMDquote:Op maandag 12 april 2021 19:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
HEB JIJ WEER EIERSEX GESTEMD KUTJONG
IK WIL SCRIBBL![]()
@IceCreamSandwich jij was de koning van screibel en nu heb je ineens fittie met de theekransmeisjes en doe je ineens alsof je te HC voor ons bent![]()
WELKE VUILE IMBECIEL HEEFT DAT DAN GEDAAN?!quote:Op maandag 12 april 2021 19:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
IK HEB HELEMAAL NIKS GESTEMD
IK WIL SCRIBBL![]()
De stemming werkt trouwens zo: als 70% van de mensen eieren stemt doen we dat, anders skribbelquote:![]()
Ik ga even het verdriet van de dag van me afspoelen, dan pak ik een fles drank (chocomel) en ga ik in bed liggen, laterz boiis![]()
quote:Op maandag 12 april 2021 20:01 schreef okselzweet het volgende:
[..]
De stemming werkt trouwens zo: als 85% van de mensen eieren stemt doen we dat, anders skribbel![]()
@SuperwormJim lekkere spetter van me, wil je onderstaande lijst in de OP zetten? Ik heb alle menkies die vgm toch nooit meedoen eruit gehaald.
@Naardegallemiezen
@okselzweet
@PausNicolaas
@Harvest89
@spinazieruiker
@MenkieTT
@jameshond7
@Bipolaire_Latif
@Domme_Gans
@JochemSjakie
@Banaanvragen
@Mikeytt
@datismijnmening
@phoenyx
@Verbruikersnaam
@Moass
@JustinK
@IceCreamSandwich
@jerney
@moemoe
@Borrelnootje00
@devzero![]()
IK WIL GODVERDOMME SKRIBBLquote:Op maandag 12 april 2021 20:00 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:IceCreamSandwich jij was de koning van screibel en nu heb je ineens fittie met de theekransmeisjes en doe je ineens alsof je te HC voor ons bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |