doeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ga zo mezelf in slaap huilenquote:Op zondag 11 april 2021 22:50 schreef Domme_Gans het volgende:
@:naardegallemiezen , @:boze_latif , @:okselzweet laten we eieren schieten
Ik ben nog aan het fappen op geile meisjes in first dates. Over een half uurtjequote:Op maandag 12 april 2021 19:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Gaat er vanavonds nog iets geils gebeuren of zijn de dames nog steeds aan het kissebissen?
@:IceCreamSandwich
@:Domme_Gans
@:Okselzweet
@:Mikeytt
@:Verbruikersnaam
@:Skidzor
@:Borrelnootje
@:Bipolaire_Latif
@ de rest
Niet kunnen taggenquote:Op maandag 12 april 2021 19:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Gaat er vanavonds nog iets geils gebeuren of zijn de dames nog steeds aan het kissebissen?
@:Naardegallemiezen
@:okselzweet
@:PausNicolaas
@:Harvest89
@:spinazieruiker
@:MenkieTT
@:jameshond7
@:Moass
@:Boze_Eend
@:Domme_Gans
@:0kselhaar
@:JochemSjakie
@:Banaanvragen
@:BasEnAad
@:de_boswachter
@:Mikeytt
@:Kluun1985
@:datismijnmening
@:phoenyx
@:Hamzoef
@:VarkensHart
@:Socios
@:sp3c
@:Verbruikersnaam
@:Moass
@:JustinK
@:IceCreamSandwich
@:jerney
IK HEB HELEMAAL NIKS GESTEMDquote:Op maandag 12 april 2021 19:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
HEB JIJ WEER EIERSEX GESTEMD KUTJONG
WELKE VUILE IMBECIEL HEEFT DAT DAN GEDAAN?!quote:Op maandag 12 april 2021 19:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
IK HEB HELEMAAL NIKS GESTEMD
IK WIL SCRIBBL
De stemming werkt trouwens zo: als 70% van de mensen eieren stemt doen we dat, anders skribbelquote:
quote:Op maandag 12 april 2021 20:01 schreef okselzweet het volgende:
[..]
De stemming werkt trouwens zo: als 85% van de mensen eieren stemt doen we dat, anders skribbel
IK WIL GODVERDOMME SKRIBBLquote:Op maandag 12 april 2021 20:00 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:IceCreamSandwich jij was de koning van screibel en nu heb je ineens fittie met de theekransmeisjes en doe je ineens alsof je te HC voor ons bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |