abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 april 2021 @ 19:49:48 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_198965512
HET TOPIC OM TEGEN DE WAPPIES TE ZIJN:

We accepteren het volledig als je tegen de Wappies bent, en hier mag ook gerust discussies plaatsvinden over de Wappies. We vinden het onacceptabel dat we ons leven laten afpakken door het wangedrag van een aanzienlijk gedeelte van de samenleving. Wij zijn klaar met de Lockdownmaatregelen, wij zijn klaar met het virus, wij willen geen Corona meer in het land, wij zijn klaar met de Wappies die daar wel voor zorgen en we willen een gewone samenleving met het virus onder controle en geen druk meer op de ziekenhuizen.

Langer in Lockdown?
Meer besmettingen?
Jouw familie op de IC?
Jouw familie die langer moet wachten op zorg voor kanker, etc?

De Schuld Van De Wappies
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
  zondag 11 april 2021 @ 19:53:58 #2
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198965553
Precies. Wat een wappies met hun mondkappies :')
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198965611
Teveel mensen volgen nog steeds de media zonder zelf logisch na te denken.
Ik merk dat op Fok! nog steeds veel users zijn die alle Covid maatregelingen nog steeds aanvaardbaar vinden.
Maar goed, mensen die kritisch zijn rondom dit achterlijke hoax zijn bij voorbaat wappies.
Liever een wappie zijn dan een schaap, ik heb meer respect voor schapen dan mensen die maar alles geloven.
  zondag 11 april 2021 @ 19:59:28 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_198965641
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 11 april 2021 @ 20:01:50 #5
74056 crew  ToT
pi_198965674
Ik heb niet de indruk dat de meeste mensen op de IC's allemaal wappies zijn die 0,1% kans op besmetting liepen tijdens hun demonstraties in de buitenlucht.
  zondag 11 april 2021 @ 20:05:19 #6
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_198965711
Hoi Hugo.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 20:43:04 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_198966203
In mijn omgeving ken ik iemand die niet durft te zeggen aan iemand in de omgeving, dat ze gevaccineerd gaat worden. Want dan krijgt diegene commentaar.

Ja. Alles wat ik heb geschreven is gewoon verkeerd :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 11 april 2021 @ 21:10:51 #8
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_198966620
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 19:57 schreef Antaris het volgende:
Teveel mensen volgen nog steeds de media zonder zelf logisch na te denken.
Ik merk dat op Fok! nog steeds veel users zijn die alle Covid maatregelingen nog steeds aanvaardbaar vinden.
Maar goed, mensen die kritisch zijn rondom dit achterlijke hoax zijn bij voorbaat wappies.
Liever een wappie zijn dan een schaap, ik heb meer respect voor schapen dan mensen die maar alles geloven.
Heel tegenstrijdig wat je nu zegt. ''Ik heb meer respect voor schapen dan mensen die maar alles geloven''.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
  zondag 11 april 2021 @ 21:11:28 #9
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_198966626
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:43 schreef Rene het volgende:
In mijn omgeving ken ik iemand die niet durft te zeggen aan iemand in de omgeving, dat ze gevaccineerd gaat worden. Want dan krijgt diegene commentaar.

Ja. Alles wat ik heb geschreven is gewoon verkeerd :{
Ook gewoon belachelijk. Je kunt je dus tegenwoordig niet eens normaal laten vaccineren zonder commentaar...
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
  zondag 11 april 2021 @ 21:17:55 #10
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198966691
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 21:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ook gewoon belachelijk. Je kunt je dus tegenwoordig niet eens normaal laten vaccineren zonder commentaar...
Net zoals je niet zonder commentaar een vaccin kan weigeren: dan wordt je gelijk voor wappie uitgemaakt...
So we just called him Fred
pi_198967213
Ik snap niet dat wappies commentaar hebben op het Corona-beleid :(

Ondertussen:



Allemaal gevaccineerd, maar wel je mondkapje moeten ophouden :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198968113
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 19:57 schreef Antaris het volgende:
Teveel mensen volgen nog steeds de media zonder zelf logisch na te denken.
Ik merk dat op Fok! nog steeds veel users zijn die alle Covid maatregelingen nog steeds aanvaardbaar vinden.
Maar goed, mensen die kritisch zijn rondom dit achterlijke hoax zijn bij voorbaat wappies.
Liever een wappie zijn dan een schaap, ik heb meer respect voor schapen dan mensen die maar alles geloven.
Denken dat Corona een hoax is :')
Hoezo achterlijk.

Jij bent hier de schaap EN wappie.
Hoe erg wil je het hebben?

De maatregelen in NL zijn zeer en dan ook echt zeer soft.
pi_198968136
Wappies zijn gwn een stel zielige schaapjes die blind wat mafkezen zoals Willem Engel volgen en zelf niet nadenken.

Denken dat alles maar een leugen en een complot is :') En NL dat zogenaamd een dictatuur is :')
Sneu volk dat het is.

Natuurlijk is Corona niet zo erg, dat zien we duidelijk in de media.
Maar doe even normaal en gedraag je sociaal.
Door al die domme wappies blijven we des te langer met maatregelen zitten.
pi_198968245
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:11 schreef bianconeri het volgende:
Wappies zijn gwn een stel zielige schaapjes die blind wat mafkezen zoals Willem Engel volgen en zelf niet nadenken.

Denken dat alles maar een leugen en een complot is :') En NL dat zogenaamd een dictatuur is :')
Sneu volk dat het is.

Natuurlijk is Corona niet zo erg, dat zien we duidelijk in de media.
Maar doe even normaal en gedraag je sociaal.
Door al die domme wappies blijven we des te langer met maatregelen zitten.
Zo veel macht hebben die wappies helemaal niet...

We blijven langer met maatregelen zitten omdat ons demissionaire kabinet een grotere anti-vaxxer dan welke wappie dan ook is. Men verrekt het gewoonweg om de Nederlandse bevolking te beschermen middels vaccinaties, liever laat men meer dan een miljoen doses in koelruimtes liggen te verstoffen of schenkt men ze aan Oostbloklanden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198968270
Ik ben een wappie _O_
Zo noemen mensen mij als ik zeg dat corona een grote grap is haaahaaaa
Maar ik hou me wel zoveel mogelijk aan die achterlijke regels en ik stem niet eens FVD _O_

Wappie for ever _O_ _O_ _O_ _O_
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_198968593
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Denken dat Corona een hoax is :')
Hoezo achterlijk.

Jij bent hier de schaap EN wappie.
Hoe erg wil je het hebben?

De maatregelen in NL zijn zeer en dan ook echt zeer soft.
Wappies zijn sowieso schapen. Ze denken kritisch te zijn, maar nemen ze elkaars mening gewoon klakkeloos over.

Gewoon genuanceerd denken. Dus niet 100% tegen of 100% voor zijn.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 12 april 2021 @ 04:20:31 #17
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_198968909
Natuurlijk is twijfel altijd een goede zaak, kritisch nadenken over hetgeen anderen je voorschotelen. Wat zijn bijvoorbeeld de belangen.
Dus je hoeft niet alles te geloven dat Teletekst, RTL nieuws of de NOS je voorschotelt. Prima, waarom niet. Ga desnoods zelf op onderzoek uit.

Alles wat mij erg bevreemd is dat waar het in 2001 rond de aanslagen in New York nog begon met serieus vragen stellen en hier en daar kritisch onderzoek, wikken en wegen van berichtgeving je heden ten dage nog slechts twee kampen lijkt te hebben.

Kamp 1: gelooft alles dat het Journaal ons voorschotelt
Kamp 2: gelooft niets dat het Journaal ons voorschotelt en gelooft alles dat op Facebook en Youtube staat.

Beide kampen zijn helemaal niet kritisch, alhoewel kamp 2 van zichzelf vindt dat ze juist uiterst kritisch zijn, want het heb gestaan op youtube. Het heb gestaan op youtube is geen onderzoek.

Ik mis de oude tijden echt, daadwerkelijk kritisch onderzoek. Of in elk geval vragen stellen en misschien ook wel moeten toegeven dat je het antwoord wellicht nooit zult vinden.
pi_198968922
nvm this post......

[ Bericht 74% gewijzigd door raw67 op 12-04-2021 04:42:17 ]
pi_198968930
mayday... :p

edit:



BUMP.....
pi_198968943
Is grappig dat het allemaal de schuld is van de wappies - de wappies zijn namelijk de enige groep die zich NIET laat testen. Dat betekend dat de cijfers die omhoog gaan, van de anti-wappies komen, want die laten zich testen.

Dat, of je snapt gewoon dat die cijfers sowieso geen reet betekenen vanaf dag 1.
pi_198968966
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 19:57 schreef Antaris het volgende:
Teveel mensen volgen nog steeds de media zonder zelf logisch na te denken.
Ik merk dat op Fok! nog steeds veel users zijn die alle Covid maatregelingen nog steeds aanvaardbaar vinden.
Maar goed, mensen die kritisch zijn rondom dit achterlijke hoax zijn bij voorbaat wappies.
Liever een wappie zijn dan een schaap, ik heb meer respect voor schapen dan mensen die maar alles geloven.
Die zogenaamde kritische denkers nemen niets aan van experts met een bewezen trackrecord maar wel alles van de eerste de beste kwakzalver op blckbx.tv
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 12 april 2021 @ 08:31:11 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198969398
Ik ben anti-wappie *O* *O* *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198969593
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 04:56 schreef Frenky893 het volgende:
Is grappig dat het allemaal de schuld is van de wappies - de wappies zijn namelijk de enige groep die zich NIET laat testen. Dat betekend dat de cijfers die omhoog gaan, van de anti-wappies komen, want die laten zich testen.

Dat, of je snapt gewoon dat die cijfers sowieso geen reet betekenen vanaf dag 1.
Want door niet te testen bestaat Corona natuurlijk niet _O- _O- _O-
En omdat wappies zich niet laten testen (wat overigens niet voor alle wappies zo is) kunnen ze het natuurlijk niet verspreiden _O- _O- _O-

De cijfers betekenen vanaf dag 1 wel wat.
pi_198969692
Wanneer gaan we demonstreren?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 12 april 2021 @ 09:17:12 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198969743
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 04:56 schreef Frenky893 het volgende:
Is grappig dat het allemaal de schuld is van de wappies - de wappies zijn namelijk de enige groep die zich NIET laat testen. Dat betekend dat de cijfers die omhoog gaan, van de anti-wappies komen, want die laten zich testen.

Dat, of je snapt gewoon dat die cijfers sowieso geen reet betekenen vanaf dag 1.
Maar ze maken wel mensen ziek die zich wel laten testen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 12 april 2021 @ 09:54:31 #26
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_198970088
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:11 schreef bianconeri het volgende:
Wappies zijn gwn een stel zielige schaapjes die blind wat mafkezen zoals Willem Engel volgen en zelf niet nadenken.

Denken dat alles maar een leugen en een complot is :') En NL dat zogenaamd een dictatuur is :')
Sneu volk dat het is.

Natuurlijk is Corona niet zo erg, dat zien we duidelijk in de media.
Maar doe even normaal en gedraag je sociaal.
Door al die domme wappies blijven we des te langer met maatregelen zitten.
Ja, en voor de wappies die denken dat het hier een dictatuur is: ga even op vakantie naar Myanmar, daarna wel in quarantaine voor 10d maar dan heb je wel de unieke ervaring van een ECHTE dictatuur.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
pi_198972471
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:09 schreef bianconeri het volgende:Denken dat Corona een hoax is :')
Hoezo achterlijk.

Jij bent hier de schaap EN wappie.
Hoe erg wil je het hebben?

De maatregelen in NL zijn zeer en dan ook echt zeer soft.
De maatregelen in Nederland, zijn kei en dan ook keihard
Doordat andere maatregelen NOG strengere maatregelen hebben, denken sommigen dat we geen harde lockdown hebben
Maar laat je begrip van soft en hard niet vervagen doordat andere landen er nog meer met een gestrekt been ingaan en nog meer lak hebben aan burger en grondrechten.

Had pakweg 2 jaar geleden tegen mensen gezegd dat de overheid je rechten en vrijheden inperkte voor een virus, tienduizenden bedrijven sluit, een avondklok instelt die nu al maandenlang duurt en bepaalt hoeveel mensen je thuis mag ontvangen. Dan hadden ze je voor complotdenker uitgemaakt.....
pi_198972605
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:11 schreef bianconeri het volgende:
Door al die domme wappies blijven we des te langer met maatregelen zitten.
Dat is waar de lockdownfanatici al een jaar lang mee aan komen 8)7
"als iedereen zich aan de maatregelen houdt, dan is het binnen een paar weken voorbij"
En dus vinden ze iedereen die zich niet aan de maatregelen houdt een wappie of coronaontkenner en geven ze hen de schuld dat de lockdown zo lang duurt.

Misschien zijn de maatregelen die er zijn wel helemaal niet zo effectief ?, daar wel eens over nagedacht ?
Misschien zijn maatregelen die zo afhankelijk zijn van menselijk gedrag wel helemaal niet zo robuust ?

Wel geloven de lockdownfanatici altijd blind de 'experts' en politici
"een paar weken harde lockdown zodat de waarden snel dalen, daarna kunnen we sneller versoepelen"
"10 dagen avondklok, daarna kan het eraf en kunnen we sneller versoepelen"

Daarom was er ook zoveel steun voor de coronamaatregelen en harde lockdown maandenlang (brokkelt nu wat af), "even doorbijten, daarna zijn we er vanaf" :')
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 12 april 2021 @ 13:42:07 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198972727
De wappies hebben weer ruzie _O-

twitter


twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 17:54:29 #30
5428 crew  miss_sly
pi_198975612
Schopje naar KLB, niet echt een COR topic.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 17:55:24 #31
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198975623
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 17:54 schreef miss_sly het volgende:
Schopje naar KLB, niet echt een COR topic.
Great minds think alike ;)

en die van ons ook
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198975731
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 19:57 schreef Antaris het volgende:
Teveel mensen volgen nog steeds de media zonder zelf logisch na te denken.
Ik merk dat op Fok! nog steeds veel users zijn die alle Covid maatregelingen nog steeds aanvaardbaar vinden.
Maar goed, mensen die kritisch zijn rondom dit achterlijke hoax zijn bij voorbaat wappies.
Liever een wappie zijn dan een schaap, ik heb meer respect voor schapen dan mensen die maar alles geloven.
Moest je dit van je overlord Jensen zeggen? Heb je al een trui gekocht van hem?
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:37:49 #33
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_198986618
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:18 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

De maatregelen in Nederland, zijn kei en dan ook keihard
Doordat andere maatregelen NOG strengere maatregelen hebben, denken sommigen dat we geen harde lockdown hebben
Maar laat je begrip van soft en hard niet vervagen doordat andere landen er nog meer met een gestrekt been ingaan en nog meer lak hebben aan burger en grondrechten.

Had pakweg 2 jaar geleden tegen mensen gezegd dat de overheid je rechten en vrijheden inperkte voor een virus, tienduizenden bedrijven sluit, een avondklok instelt die nu al maandenlang duurt en bepaalt hoeveel mensen je thuis mag ontvangen. Dan hadden ze je voor complotdenker uitgemaakt.....
En toen bleek dat het nodig was om het virus in te dammen. De maatregelen vallen best wel mee. Het mag nog wel een pak strenger gezien de ziekenhuizen nu alweer vol lopen.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
pi_198986678
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 18:03 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Moest je dit van je overlord Jensen zeggen? Heb je al een trui gekocht van hem?
Niks slechts over Jensen volgens hem bestaat obesitas niet kan ik lekker elke dag friet eten. Daar moet je niet aankomen is alles wat ik heb ja!
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 13 april 2021 @ 14:50:03 #35
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_198986812
Wie is deze kutkloon nou weer.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 13 april 2021 @ 14:50:45 #36
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_198986826
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:41 schreef Abid het volgende:

[..]

Niks slechts over Jensen volgens hem bestaat obesitas niet kan ik lekker elke dag friet eten. Daar moet je niet aankomen is alles wat ik heb ja!
Ik hoor anders net weer trombose gevallen met jansen vaccin.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:51:57 #37
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_198986849
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik hoor anders net weer trombose gevallen met jansen vaccin.
toeval. Vaccins zijn compleet veilig.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
pi_198986860
Braziliaanse variant is ook de schuld van wappies?
Radar.
pi_198986865
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik hoor anders net weer trombose gevallen met jansen vaccin.
Ook kans op als je met vliegtuig gaat. Hoor je niemand over.
pi_198986871
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:52 schreef Linkesoep het volgende:
Braziliaanse variant is ook de schuld van wappies?
Bolsonaro is opperwappie.
pi_198986874
Braziliaanse wappies misschien, maar niet al je ellende komt door je oh zo niet deugende landgenoten.
Radar.
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:54:17 #42
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_198986896
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:52 schreef Abid het volgende:

[..]

Ook kans op als je met vliegtuig gaat. Hoor je niemand over.
Ja, of wat dacht je van autoongeluk. We gaan collectief stoppen met autorijden.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
pi_198987006
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]

Ja, of wat dacht je van autoongeluk. We gaan collectief stoppen met autorijden.
Ik vind het niet erg als iemand kritisch is tegen vaccin. Elke vorm van medicatie heeft neveneffecten dat weten wij allemaal. Ik vind het dan niet zo schokkend dat een vaccin een negatief neveneffect heeft. Als je een gezond persoon bent van een jaar of 20. Dan zou ik niet zeggen we moeten hen verplichten tot een vaccin.

Maar ik vind wel dat we ons aan de regels moeten houden en beetje ons verstand moeten gebruiken. Hou rekening met elkaar, wappies roepen dat we onze vrijheid kwijtraken. Maar de maatschappij die zij willen bouwen is er een waar alles openmoet en de kwetsbare geen vrijheid hebben. Die moeten gewoon naar werk gaan als alles opengaat en een vaccin komt er niet want dat is te gevaarlijk.

Dat is mijn probleem met wappies zij willen precies waar ze de andere van betichten. Alleen willen zij dat met een harde hand op een manier waarop een dictator zijn zaken zou regelen. Want ik denk niet dat wappies rekening willen houden met de zwakkere of de mensen die bang zijn. Die moeten gewoon maar meedoen in de maatschappij waar corona maar een verkoudheidje is, en als je doodgaat ja pech.

Waar de wappies kritiek tegen hebben, dat vaccins je doodmaken. Is eigenlijk iets waar ze zelf niets mee doen, want zij willen alles opengooien en zijn blind voor het feit dat je kan sterven aan covid-19 als je ouder bent of onderliggende problemen hebt.
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:11:12 #44
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_198987169
Hahaaaaatjes

Losers die én zich laten vaccineren én met kapjes lopen :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:27:46 #45
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_198987493
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:11 schreef Rozevla het volgende:
Hahaaaaatjes

Losers die én zich laten vaccineren én met kapjes lopen :')
Liever dat dan schuldig zijn aan het doden van mensen :)
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:44:20 #46
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_198987803
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]

Liever dat dan schuldig zijn aan het doden van mensen :)
:')

Survival of the fittest.

Griepje :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_198987958
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
En toen bleek dat het nodig was om het virus in te dammen
Nee, "nodig" was het niet, de vrijheden en rechten van burgers inperken en tienduizenden bedrijven sluiten is nooit "nodig"
Dat is een politieke keuze die je alleen neemt als je sec kijkt naar virus indammen en alle nadelen bewust negeert
quote:
De maatregelen vallen best wel mee.
Nee, de maatregelen vallen niet mee
De maatregelen zijn draconisch en volledig buiten proporties
quote:
Het mag nog wel een pak strenger gezien de ziekenhuizen nu alweer vol lopen.
Hoezo mag het nog een pak strenger ?
Heb je bewijs dat de maatregelen helpen om ziekenhuisopnames te verlagen ?

Weet jij hoe de mensen die nu in het ziekenhuis liggen besmet zijn geraakt ?, wat hun achtergrond is ?, hoe oud ze zijn ?
DAAR moet je beleid op maken
Er wordt telkens een deken van maatregelen opgelegd, maar geen gerichte maatregelen om de ziekenhuisbezetting terug te dringen
Wat heeft het voor nut om mensen met grof geweld uit parken te jagen als je daar niet besmet raakt ?
pi_198987999
Tinus Koops. Staat vriendelijk iemand te woord met een blok hout in z'n hand.
Op zijn celdeur hangt de vlag van Nederland met 'I love Zwarte piet'
Tinus is een goeie jongen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198989425
wappie till i die _O_
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  dinsdag 13 april 2021 @ 17:59:43 #50
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_198989574
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:51 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Nee, "nodig" was het niet, de vrijheden en rechten van burgers inperken en tienduizenden bedrijven sluiten is nooit "nodig"
Dat is een politieke keuze die je alleen neemt als je sec kijkt naar virus indammen en alle nadelen bewust negeert
[..]

Nee, de maatregelen vallen niet mee
De maatregelen zijn draconisch en volledig buiten proporties
[..]

Hoezo mag het nog een pak strenger ?
Heb je bewijs dat de maatregelen helpen om ziekenhuisopnames te verlagen ?

Weet jij hoe de mensen die nu in het ziekenhuis liggen besmet zijn geraakt ?, wat hun achtergrond is ?, hoe oud ze zijn ?
DAAR moet je beleid op maken
Er wordt telkens een deken van maatregelen opgelegd, maar geen gerichte maatregelen om de ziekenhuisbezetting terug te dringen
Wat heeft het voor nut om mensen met grof geweld uit parken te jagen als je daar niet besmet raakt ?
Als we nou gewoon even hele strenge maatregelen nemen, grenzen dicht, en iedereen moet voor 4 weken lang binnen blijven en alleen naar buiten voor noodzakelijke dingen, dan neemt het aantal besmettingen af. Net zoals in bijvoorbeeld Italie toen, Wuhan, en dat soort gebieden.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')