Die blijft tof!!quote:
Ich möchte ein Eisbär sein!quote:
Keihard opgezet toen ik drie minuten te laat was in het begin met de avondklok, ben als een fier haantje mijn huis binnen gelopen, like the world baddest boefje.quote:Op zondag 11 april 2021 20:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
Voor R, gewoon omdat het ook een fucking lekker nummer is. 😁
quote:Op zondag 11 april 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keihard opgezet toen ik drie minuten te laat was in het begin met de avondklok, ben als een fier haantje mijn huis binnen gelopen, like the world baddest boefje.
Vet !! 😁quote:
Ze zit ook al geil in dit, naast Iggy dan want die staat boven alles zowat, kutplaat ergens maar wat zijn die vrouwen geil ergens.quote:
Als je niet helemaal lekker in je vel zit en je zit dit te luisteren in de trein of de tram en je hebt the Four Horsemen opstaan en iemand zegt iets tegen je wat je niet helemaal aanstaat, bye byequote:
Precies ! Dan is het buh-bye and go fuck yourself 😁quote:Op zondag 11 april 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je niet helemaal lekker in je vel zit en je zit dit te luisteren in de trein of de tram en je hebt the Four Horsemen opstaan en iemand zegt iets tegen je wat je niet helemaal aanstaat, bye bye
quote:Op zondag 11 april 2021 21:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies ! Dan is het buh-bye and go fuck yourself 😁
Je begrijpt 'm wel 😉quote:
quote:
Helemaal!!! 2000% , hahahaquote:
Hahaha ??? Ik ??? Gek ????quote:Op zondag 11 april 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha ja kutzooi, jij gekke Schot
Pfffff...quote:
Ja joh!!!quote:
💖💖💖 LOVE !!!quote:
DTS is wel wat voor jou, go.quote:
is dat zo.......quote:
Alwaysquote:Op maandag 12 april 2021 00:55 schreef raw67 het volgende:
[..]
is dat zo.......
![]()
doe lekker je ding....
oh. daar is ze eindelijk......quote:
ah...edit.....Hoofdltetters.....quote:so vain.......
quote:So Vain.......
Ja, zijn werk met The Ants was stukken beterquote:Op maandag 12 april 2021 13:10 schreef shiitake het volgende:
Ik was daar vroeger fan van.Tot Goody Two Shoes. Dat vond ik niks meer.
Daar gaat je reputatie. Hoe durf je. Oorlepra.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
Voor mijn dochter, in de frontlinie (niet de zorg maar de supermarkt, de echte frontlinie zonder medische mondkapjes). En mensen die asociaal zijn (de regering)
hehe.....i can't counter atm......quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |