Oh ik dacht Petra zelf.quote:Op zondag 11 april 2021 14:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, die moeder is de kikkermevrouw
quote:Op zondag 11 april 2021 14:38 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nee de kikker zelf, haar dochter wilde haar naapen vandaag.
Dit is ook de kikker:
[ link | afbeelding ]
Ik kan gewoon zeggen wat ik wilquote:
Ik heb je gespotquote:Op zondag 11 april 2021 14:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Oke, ik ben verbannen uit de comments.
Wappies zijn het bewijs dat er meer geld gereserveerd moet worden voor geestelijke gezondheidszorg.
Dat was de truc.
Amstelveen is een aanfluitingquote:Op zondag 11 april 2021 14:44 schreef spoilert het volgende:
Zelf de streamers twijfelen om naar het MP te gaan vanuit Amstelveen
Ik ookquote:Op zondag 11 april 2021 14:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb de YT stream uit gezet, kon er niet meer tegen
Same here. Revrouwlutie is veel beter.quote:Op zondag 11 april 2021 14:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb de YT stream uit gezet, kon er niet meer tegen
quote:Op zondag 11 april 2021 14:46 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Same here. Revrouwlutie is veel beter.
Volgensmij zijn dat lui die tegen een gebiedsverbod in amsterdam aangelopen zijn en de boete niet willen riskeren/kunnen betalen.quote:
quote:Op zondag 11 april 2021 14:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij zijn dat lui die tegen een gebiedsverbod in amsterdam aangelopen zijn en de boete niet willen riskeren/kunnen betalen.
Je kunt wel duidelijk zien dat dit alleen maar uitschot is jaquote:Op zondag 11 april 2021 14:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij zijn dat lui die tegen een gebiedsverbod in amsterdam aangelopen zijn en de boete niet willen riskeren/kunnen betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |