Sow! Tis inmidddels best druk daarquote:Op zondag 11 april 2021 14:07 schreef Sodemieters het volgende:
Revrouwlutie is live op het Museumplein.
Kijk je uit voor het stockholmsyndroom?quote:Op zondag 11 april 2021 14:07 schreef spoilert het volgende:
Ik begin steeds meer van die "demonstranten" te herkennen, schept toch wel een band.
Zie je dan niet dat ze in kooien opgesloten zitten??quote:Op zondag 11 april 2021 14:08 schreef just me het volgende:
free t-shirts
![]()
alsof ze bevrijd moeten worden
ze zijn opgehangenquote:Op zondag 11 april 2021 14:09 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zie je dan niet dat ze in kooien opgesloten zitten??
Ik houd netjes 35km afstandquote:Op zondag 11 april 2021 14:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kijk je uit voor het stockholmsyndroom?
De pil van drion moet dan ook buiten het eigen risico vallen.quote:Op zondag 11 april 2021 14:08 schreef just me het volgende:
free t-shirts
![]()
alsof ze bevrijd moeten worden
Er is nu een 1 of andere kerel te pratenquote:Op zondag 11 april 2021 14:11 schreef Draak31 het volgende:
Oke ik schakel over op revrouwlutie want op haar feeds gebeurd altijd de meeste shit. Plus ze heeft zo'n prachtige rokerige stem.
Raar ventje inderdaad.quote:Op zondag 11 april 2021 14:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er is nu een 1 of andere kerel te pratenHele vage stem heeft ie
Waar heb je dit gevonden?quote:Op zondag 11 april 2021 13:16 schreef blanket het volgende:
https://qpic.ws/image/img-20210411-130810.NP4Mv
Bij de winkel waar ik werk kwam er een klant binnen met een NOS=FAKENEWS mondkapje onder zijn neusquote:
Komt uit een Telegram groep, maar moest van de "organisatie" verwijderd worden omdat het te vroeg was geplaatst.quote:
Echt?quote:Op zondag 11 april 2021 14:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bij de winkel waar ik werk kwam er een klant binnen met een NOS=FAKENEWS mondkapje onder zijn neus
Wel suf ze staan allemaal niet verkleed op 4 meter afstand en de hardcore verkleedpartij knuffelaars moeten volgens mij dan in Amstelveen zijn.quote:Op zondag 11 april 2021 14:11 schreef Draak31 het volgende:
Oke ik schakel over op revrouwlutie want op haar feeds gebeurd altijd de meeste shit. Plus ze heeft zo'n prachtige rokerige stem.
Ik heb het uit de whatsapp groep waar ik in zit.quote:Op zondag 11 april 2021 14:15 schreef spoilert het volgende:
[..]
Komt uit een Telegram groep, maar moest van de "organisatie" verwijderd worden omdat het te vroeg was geplaatst.
quote:
En maar kwaakenquote:Op zondag 11 april 2021 14:18 schreef Starhopper het volgende:
Die kikkermevrouw is moeilijk aan het doen met uitstappenManmanman
Jaquote:
quote:Op zondag 11 april 2021 14:21 schreef spoilert het volgende:
Gegokt, en verloren....
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |