Bedoel je Nyck?quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:57 schreef StephanL het volgende:
goed gedaan door Nick, die kan echt wel rijden.
Ik zeg wel de Vriesquote:Op zaterdag 24 april 2021 15:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel je Nyck?
Of bedoel je Cassidy?![]()
Bedoel je De Vries?quote:
Ik zeg maar niks. lijkt me verstandiger.quote:
De Vries reed niet onzichtbaarquote:Op zaterdag 24 april 2021 15:58 schreef heywoodu het volgende:
Coureurs op het podium die alleen zichtbaar zijn geweest bij fouten en verder op een onzichtbare wijze naar voren reden, toch jammer.
Had ik net besloten die niet in te koppen..quote:
Die bedoelde ik dan ook nietquote:
Ok, doeiquote:Op zaterdag 24 april 2021 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks. lijkt me verstandiger.
Al neem ik geen enkel woord terug van wat ik daar toen zei.
Verder volg ik de F1 wel voortaan via Tweakers. Maar dat terzijde.
Waarvan akte he, toedeloe.quote:Op zaterdag 24 april 2021 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks. lijkt me verstandiger.
Al neem ik geen enkel woord terug van wat ik daar toen zei.
Verder volg ik de F1 wel voortaan via Tweakers. Maar dat terzijde.
Waar kijken jullie dit? Op f1tv zal het niet te zien zijn. Zal eens kijken of het hier op ESPN of fox sports te zien isquote:
Ziggo sport betaaldquote:Op zaterdag 24 april 2021 16:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Waar kijken jullie dit? Op f1tv zal het niet te zien zijn. Zal eens kijken of het hier op ESPN of fox sports te zien is
Ziggo Sport Racing of Eurosport.quote:Op zaterdag 24 april 2021 16:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Waar kijken jullie dit? Op f1tv zal het niet te zien zijn. Zal eens kijken of het hier op ESPN of fox sports te zien is
Ziggo Racingquote:Op zaterdag 24 april 2021 16:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
14 uur Nederlandse tijd.quote:Op zaterdag 24 april 2021 16:06 schreef flipsen het volgende:
Maja, hier dus niet. Maar neem aan dat fox of ESPN het hier uitzenden. Hoe laat is de volgende race (morgen?)?
14:00 NL-tijdquote:Op zaterdag 24 april 2021 16:06 schreef flipsen het volgende:
Maja, hier dus niet. Maar neem aan dat fox of ESPN het hier uitzenden. Hoe laat is de volgende race (morgen?)?
14.00 NL-tijdquote:Op zaterdag 24 april 2021 16:06 schreef flipsen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |