Wel allemaal JUICHEN voor Ajax dan volgende week.quote:Op zondag 11 april 2021 14:25 schreef satecl het volgende:
5 wedstrijden winnen en we gaan Europa in.
hopelijk kan Slot effe stoer doen met mooie praatjes over aanvallend voetbal volgend jaarquote:Op zondag 11 april 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
Berghuis was het volgens mij niet helemaal eens met het systeem.
Moet Ajax wel de beker winnenquote:Op zondag 11 april 2021 14:24 schreef fetX het volgende:
Lekker dit wel. Over 2 weken de wel/geen playoff wedstrijd.
Bijlow kon hier echt niets aan doen.quote:Op zondag 11 april 2021 14:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Kerk vrijuit gaat. Maar Bijlow komt gewoon te vaak onbezonnen uit. Het is nu al de derde(?) keer dat hij na zo’n duel er geblesseerd af moet.
Als je naar de resultaten kijkt tot nu toe hebben meer mensen dat probleem.quote:Op zondag 11 april 2021 15:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen idee wat ik deze keer moet invullen. Marsman was in ieder geval foutloos
Klopt. En ik vond Malacia en Toornstra ook weer zeer degelijk.quote:Op zondag 11 april 2021 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je naar de resultaten kijkt tot nu toe hebben meer mensen dat probleem.
5 x 1, 2 keer 2.
Ik heb Bijlow gekozen, vond 'm sterk keepen.
Eens ja.quote:Op zondag 11 april 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt. En ik vond Malacia en Toornstra ook weer zeer degelijk.
Fer moet je gewoon niet meer opstellen denk ik, dit is echt vreselijk. Verwacht niet dat we die volgend seizoen nog gaan zienquote:Op zondag 11 april 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens ja.
Fer en Diemers daarentegen...
Fer kan echt niet meer hoor. Zoveel fouten op zo'n belangrijke positiequote:Op zondag 11 april 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens ja.
Fer en Diemers daarentegen...
Ja eens. Het is ook niet zo dat hij leer van die domme ballen.quote:Op zondag 11 april 2021 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fer kan echt niet meer hoor. Zoveel fouten op zo'n belangrijke positie
Daar had veel beter Wehrmann kunnen staan denk ik.
Eens ja. Het is ook niet zo dat je hem veel ziet coachen ofzo. Voegt weinig toe. Misschien is Twente wat voor hem voor volgend jaar.quote:Op zondag 11 april 2021 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben zó klaar met Fer. We moeten echt een 6 kopen zonder geld (quote:Op zondag 11 april 2021 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Slot in de voorbereiding onze middenvelders beoordeelt. We hebben er wel een hoop met Wehrmann, Burger en Antonucci die terugkomen van hun huurperiode.quote:Op zondag 11 april 2021 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben zó klaar met Fer. We moeten echt een 6 kopen zonder geld ()
Ik denk dat hij daar niet een basisspeler zou zijn eigenlijk. Nu was hij vorig seizoen het eerste halfjaar ook schandalig slecht en ging hij op een gegeven moment wel goed voetballen maar nu denk ik dat de rek eruit is.quote:Op zondag 11 april 2021 18:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Eens ja. Het is ook niet zo dat je hem veel ziet coachen ofzo. Voegt weinig toe. Misschien is Twente wat voor hem voor volgend jaar.
Ja echt een fantastisch shirt. Denk dat ik dit de mooiste vind sinds 07/08quote:Op maandag 12 april 2021 13:39 schreef Erasmus het volgende:
Ik blijf genieten van dit shirt. Dit hadden ze echt allang moeten doen.Rotterdamse kleuren
[ afbeelding ]
Hopelijk kan dit shirt als derde shirt aanblijven in seizoen 22/23. Zal vast niet mogen van Adidas, maar zou mooi zijn.
Alleen al om dit shirt zal ik FIFA 22 kopen ondanks dat het voor 99% dezelfde game als FIFA 21 zal zijn, louter en alleen om in dit shirt te kunnen spelen.quote:Op maandag 12 april 2021 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja echt een fantastisch shirt. Denk dat ik dit de mooiste vind sinds 07/08
Las dan wel weer ergens dat de mensen die full support kiezen dit shirt kunnen bijbestellen, maar heb dat nog nergens bevestigd gezien.quote:Op maandag 12 april 2021 14:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alleen al om dit shirt zal ik FIFA 22 ondanks dat het voor 99% dezelfde game als FIFA 21 zal zijn, louter en alleen om in dit shirt te kunnen spelen.
Ik twijfel heel erg om full support te worden voor dit shirt, maar dit shirt vind ik ook weer geen 400 piek waard. Als je hem gewoon kon kopen, was ik vanmiddag nog in een van de 3 fanshops te vinden.
quote:Op maandag 12 april 2021 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Las dan wel weer ergens dat de mensen die full support kiezen dit shirt kunnen bijbestellen, maar heb dat nog nergens bevestigd gezien.
Dat shirt heb ik overigens nog en had ik voor de grap even uit de kast gepakt, wat een raar materiaal gebruikte Kappa toenquote:Op maandag 12 april 2021 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja echt een fantastisch shirt. Denk dat ik dit de mooiste vind sinds 07/08
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |