En jij klaagt over RRijnmond berichtgeving?quote:
Ja, sowieso heel, misschien wel rood. En even daarvoor ook al een vieze overtreding op Senesi.quote:
Dat zou zelfs @onlogisch nog wel kunnenquote:Op zondag 11 april 2021 14:08 schreef aTypisch het volgende:
dan zit er iemand bij de regie die nu op het knopje drukt voor applaus he trouwens
lekker baantje
Hij heeft wel gelijk dat Bijlow dit veel te vaak overkomt.quote:Op zondag 11 april 2021 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Leo zn bek gewoon niet houden
Onze palletsorteerder maakt een grapje jongons. Even lachen allemaal.quote:Op zondag 11 april 2021 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou zelfs @:onlogisch nog wel kunnen
O nee toch niet
hij doet al jaren vrijwilligerswerkquote:Op zondag 11 april 2021 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou zelfs @:onlogisch nog wel kunnen
O nee toch niet
Die Kerk moet daar gewoon z'n poot terugtrekken.quote:
Was jij dat????quote:Op zondag 11 april 2021 14:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij doet al jaren vrijwilligerswerk
en danny haalt weer wat bitcoin binnen las ik in donaties
Sorry hoor, maar normale spelers trekken hier gewoon hun been terug, want Kerk was duidelijk later bij de bal.quote:Op zondag 11 april 2021 14:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat Bijlow dit veel te vaak overkomt.
Deels door zijn eigen schuld.
je moet nog maar eens terugkijkenquote:Op zondag 11 april 2021 14:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar normale spelers trekken hier gewoon hun been terug, want Kerk was duidelijk later bij de bal.
tong > floplandquote:Op zondag 11 april 2021 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe je nou Tong of Flopland na
Ik zeg ook niet dat Kerk vrijuit gaat. Maar Bijlow komt gewoon te vaak onbezonnen uit. Het is nu al de derde(?) keer dat hij na zo’n duel er geblesseerd af moet.quote:Op zondag 11 april 2021 14:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar normale spelers trekken hier gewoon hun been terug, want Kerk was duidelijk later bij de bal.
Ik neem aan van inferieure euro's en niet van bitcoinquote:Op zondag 11 april 2021 14:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee
wel een speelstation vijf gekocht
komt op hetzelfde neer hequote:Op zondag 11 april 2021 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem aan van inferieure euro's en niet van bitcoin
Hij moet eens naar Krul kijken, die beschermt zichzelf welquote:Op zondag 11 april 2021 14:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Kerk vrijuit gaat. Maar Bijlow komt gewoon te vaak onbezonnen uit. Het is nu al de derde(?) keer dat hij na zo’n duel er geblesseerd af moet.
Kwartjes hebben we sinds 2002 al niet meer...quote:Op zondag 11 april 2021 14:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt op hetzelfde neer he
maar dat kwartje is bij jou nog niet gevallen
Ja, dat is zo. Misschien wel een idee om kniebeschermers te gaan dragen met deze keepers stijl.quote:Op zondag 11 april 2021 14:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Kerk vrijuit gaat. Maar Bijlow komt gewoon te vaak onbezonnen uit. Het is nu al de derde(?) keer dat hij na zo’n duel er geblesseerd af moet.
snap ik, Vitesse heeft altijd de scheids tegen en Feyenoord altijd meequote:Op zondag 11 april 2021 14:15 schreef Caland het volgende:
Mooi resultaat, was eigenlijk banger voor deze dan voor Vitesse thuis over een paar weken.
Sowieso oneerlijk dat er dan supporters bij mogen zijn.quote:Op zondag 11 april 2021 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
snap ik, Vitesse heeft altijd de scheids tegen en Feyenoord altijd mee
@:yats
bepaal jij nietquote:Op zondag 11 april 2021 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwartjes hebben we sinds 2002 al niet meer...
Wel allemaal JUICHEN voor Ajax dan volgende week.quote:Op zondag 11 april 2021 14:25 schreef satecl het volgende:
5 wedstrijden winnen en we gaan Europa in.
hopelijk kan Slot effe stoer doen met mooie praatjes over aanvallend voetbal volgend jaarquote:Op zondag 11 april 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
Berghuis was het volgens mij niet helemaal eens met het systeem.
Moet Ajax wel de beker winnenquote:Op zondag 11 april 2021 14:24 schreef fetX het volgende:
Lekker dit wel. Over 2 weken de wel/geen playoff wedstrijd.
Bijlow kon hier echt niets aan doen.quote:Op zondag 11 april 2021 14:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als je naar de resultaten kijkt tot nu toe hebben meer mensen dat probleem.quote:Op zondag 11 april 2021 15:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen idee wat ik deze keer moet invullen. Marsman was in ieder geval foutloos
Klopt. En ik vond Malacia en Toornstra ook weer zeer degelijk.quote:Op zondag 11 april 2021 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je naar de resultaten kijkt tot nu toe hebben meer mensen dat probleem.
5 x 1, 2 keer 2.
Ik heb Bijlow gekozen, vond 'm sterk keepen.
Eens ja.quote:Op zondag 11 april 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt. En ik vond Malacia en Toornstra ook weer zeer degelijk.
Fer moet je gewoon niet meer opstellen denk ik, dit is echt vreselijk. Verwacht niet dat we die volgend seizoen nog gaan zienquote:Op zondag 11 april 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens ja.
Fer en Diemers daarentegen...
Fer kan echt niet meer hoor. Zoveel fouten op zo'n belangrijke positiequote:Op zondag 11 april 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens ja.
Fer en Diemers daarentegen...
Ja eens. Het is ook niet zo dat hij leer van die domme ballen.quote:Op zondag 11 april 2021 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fer kan echt niet meer hoor. Zoveel fouten op zo'n belangrijke positie
Daar had veel beter Wehrmann kunnen staan denk ik.
Eens ja. Het is ook niet zo dat je hem veel ziet coachen ofzo. Voegt weinig toe. Misschien is Twente wat voor hem voor volgend jaar.quote:Op zondag 11 april 2021 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben zó klaar met Fer. We moeten echt een 6 kopen zonder geld (quote:Op zondag 11 april 2021 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Slot in de voorbereiding onze middenvelders beoordeelt. We hebben er wel een hoop met Wehrmann, Burger en Antonucci die terugkomen van hun huurperiode.quote:Op zondag 11 april 2021 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben zó klaar met Fer. We moeten echt een 6 kopen zonder geld ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |