quote:Op zondag 11 april 2021 14:05 schreef yats het volgende:
Dit Utrecht creëert echt niets. maar ze zullen vast wel weer van Ajax. Dan is immers her seizoen gered toch?
Ik zeg dit niet heel vaak maar Oldenburger heeft ook wel een puntjequote:
Leuk die beelden van PSVCLquote:Op zondag 11 april 2021 14:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goed aangeboden maar ik ben zelf al iets aan het klaarmaken.
[ afbeelding ]
In iedere willekeurige maffiafilm ookquote:Op zondag 11 april 2021 14:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Van Eijck kan zo meedoen in The Blues Brothers.
Het zal geen toeval meer zijn nee. Voor Jong Oranje wel te hopen dat hij het EK mee kan doen.quote:Op zondag 11 april 2021 14:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zeg dit niet heel vaak maar Oldenburger heeft ook wel een puntje
Die hebben gelukkig een andere keeper die lekker veel rust en zekerheid uitstraaltquote:Op zondag 11 april 2021 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zal geen toeval meer zijn nee. Voor Jong Oranje wel te hopen dat hij het EK mee kan doen.
CasperGOAT.quote:Op zondag 11 april 2021 14:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
GRO HEE ja, PSV gaat simpel winnen.quote:Op zondag 11 april 2021 14:11 schreef Tagliano het volgende:
Voor welke pot gaan jullie straks jongens
Ik neig naar GRO-HEE maar dat gaat ook niet met volle aandacht lukken
quote:Op zondag 11 april 2021 14:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In iedere willekeurige maffiafilm ook
Ik weiger en hoop gewoon op een VVV gatenkaas met een hoop klote goalsquote:Op zondag 11 april 2021 14:11 schreef Tagliano het volgende:
Voor welke pot gaan jullie straks jongens
Ik neig naar GRO-HEE maar dat gaat ook niet met volle aandacht lukken
Emmen-VVV in de laatste speelronde lijkt leuk maar ik denk stiekem dat het dan al wel gespeeld kan zijnquote:
Die is er een beetje teveel in gaan geloven.quote:Op zondag 11 april 2021 14:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dat gaat wel lukkenquote:Op zondag 11 april 2021 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger en hoop gewoon op een VVV gatenkaas met een hoop klote goals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |