abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198947706
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Naar kennissen en vrienden heen en weer rijden wat volop tijd in beslag neemt.
Je zou denken bel je griepprik klantbestand af van oud naar jong en laat ze zelf komen. Noteer wie niet kan komen of wil en ga gewoon door.
Het kan in ieder geval een stuk efficienter dan dit hak op de tak geimproviseer.
Zoals ik in vorig deel al schreef, laat de afspraak gewoon verlopen via de Huisarts, en het prikken zelf centraal op GGD's, dat is al een heel stuk efficienter.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198947708
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het is een vals dilemma. Wel of geen avondklok is niet tegengesteld aan wel of niet helpen van ondernemers. Een vals dilemma is een drogreden.
Dat is het dus wel. Dat je het daar niet mee eens bent is een ander verhaal.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198947712
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:30 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de vrienden naar de praktijk rijden....
" we zijn maandag begonnen, en rijden nu dus nog rond. Dat voelt echt niet goed"
pi_198947715
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zoals ik in vorig deel al schreef, laat de afspraak gewoon verlopen via de Huisarts, en het prikken zelf centraal op GGD's, dat is al een heel stuk efficienter.
Nee alles via de ggd.
  zaterdag 10 april 2021 @ 16:33:39 #30
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_198947717
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

Neem contact op met de huisarts, wellicht dat die een medische verklaring kan regelen.
Goede tip ^O^
Ik heb het haar doorgegeven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 10 april 2021 @ 16:34:08 #31
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198947724
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Post een paar onder de jouwe gezien van raptorix met de trend van de ic-bezetting? Die cijfers lopen op, en dat is wél een probleem.

Jij focust alleen maar op de besmettingen en roept dan als het er veel zijn dat er veel getest wordt en als het er weinig zijn dat het hartstikke goed gaat.
Je zit er echt mijlen ver naast. Ik zeg dat het dagelijkse cijfer op het moment sterk met het aantal tests meedijnt. Stijgt het, is er meer getest, daalt het minder. Kijk maar een aantal posts terug in mijn posthistorie hier. Ik zeg nergens dat het goed gaat als de cijfers lager zijn.

En wat ik er mee wil zeggen is dat we ons niet moeten laten gek maken door een stel faalhazen van een politici die een dag groei gebruiken in de pers om 'benauwd' van te worden of roepen 'het stijgt weer' zoals gisteravond om versoepelingen te temperen. Iedere stap grote groei kwam de afgelopen tijd door meer tests.

Dus een ander lekker verdacht maken van hypocrisie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198947727
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja dat is misschien wel het beste.
De GGD kan je zoiets niet toe vertrouwen na al het gefaal tot op heden.
pi_198947728
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

" we zijn maandag begonnen, en rijden nu dus nog rond. Dat voelt echt niet goed"
Ja las het al war er ook iemand naar de praktijk gekomen. Is eigen keuze van de huisarts.
pi_198947736
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat is het dus wel.
Nope. Je kunt zowel de avondklok afschaffen als ondernemers helpen. Of allebei niet doen. Of het ene wel en het andere niet. Dat en andere versoepelingen of maatregelen doorvoeren. Die dingen zijn niet tegengesteld aan elkaar en kun je dus ook niet zo neerzetten.
pi_198947743
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nee alles via de ggd.
Nee want de huisartsen kunnen bepalen of er medische noodzaak is, de GGD kan dat niet, dus de Huisarts doet gewoon het zelfde als een doorverwijzing.
pi_198947759
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:34 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nope. Je kunt zowel de avondklok afschaffen als ondernemers helpen. Of allebei niet doen. Dat en andere versoepelingen of maatregelen doorvoeren. Die dingen zijn niet tegengesteld aan elkaar en kun je dus ook niet zo neerzetten.
Als onderdeel van één pakket kun je die prima tegenover elkaar zetten. Niet te veel van het pakket in één keer vrij geven. Of dat de juiste manier is, daar kun je vervolgens verschillend over denken.
In Southern Sun
pi_198947760
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ja dat is misschien wel het beste.
De GGD kan je zoiets niet toe vertrouwen na al het gefaal tot op heden.
De GGD hebben ook helemaal geen ervaring met organisatie, dat is een uitvoerend orgaan, daar moet je gewoon tegen zeggen: regel 300 sporthallen, regel 10 man per lokatie en prikken maar, meer niet.
pi_198947789
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Tja, het is een crisis waar niemand ervaring mee heeft dus op alles maar roepen dat het efficiënter kan is nogal flauw.
Ja maar het komt nu allemaal te ambtenaarachtig over.
Op een gegeven moment moet die coördenatie en het gehele logistieke proces wel op orde zijn.
In Nederland of all places moeten we genoeg experts hebben die dit op poten kunnen zetten.
pi_198947796
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als onderdeel van één pakket kun je die prima tegenover elkaar zetten.
Nope. Zijn compleet onafhankelijk van elkaar. Zoals gezegd, het kan of beide wel, beide niet of een van de twee wel en de andere niet. Er is geen relatie.

Het is dus ook oneerlijk en niet zuiver om legitieme argumenten van mensen tegen de avondklok op die manier aan te vallen.
pi_198947820
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als onderdeel van één pakket kun je die prima tegenover elkaar zetten. Niet te veel van het pakket in één keer vrij geven. Of dat de juiste manier is, daar kun je vervolgens verschillend over denken.
:')
pi_198947844
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:38 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nope. Zijn compleet onafhankelijk van elkaar. Zoals gezegd, het kan of beide wel, beide niet of een van de twee wel en de andere niet. Er is geen relatie.

Het is dus ook oneerlijk en niet zuiver om legitieme argumenten van mensen tegen de avondklok op die manier aan te vallen.
Ik val helemaal niets of niemand aan.
In Southern Sun
pi_198947848
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:')
:').
In Southern Sun
pi_198947866
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik val helemaal niets of niemand aan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar dat is dus juist het punt. Principes tegen medemensen die keihard onderuit gaan. Die ondernemers kunnen heel weinig met jouw en mijn principes.
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 16:43:07 #44
236264 crew  capricia
pi_198947871
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:23 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens mijn moeder (68) zou er gisteren in een tv programma door Hugo gezegd zijn dat iig de groep 60 tot 70 jaar ipv Pfizer AstraZenica gaat krijgen.

Mijn moeder heeft een trombose verleden en wil onder geen enkel beding AZ hebben.

Klopt dat, dat Hugo dat gezegd heeft?
En zo ja, hoe komt mijn moeder dan alsnog Pfizer?
Ik heb vandaag de afspraken online ingepland voor mijn moeder (72), eventueel trombose-verleden etc is gewoon onderdeel van de vragen online. En bij de vragen op papier moet je je hele medicijnlijst etc invullen.
Dus daar houden ze rekening mee.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198947880
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:42 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

[..]

Wat is hier een aanval aan?
In Southern Sun
pi_198947959
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Op een gegeven moment moet die coördenatie en het gehele logistieke proces wel op orde zijn.
In Nederland of all places moeten we genoeg experts hebben die dit op poten kunnen zetten.
Dit is toch juist het tegenovergestelde van ambtenaarachtig, huisartsen die met de overgebleven doses gewoon op pad gaan.
In Southern Sun
  zaterdag 10 april 2021 @ 16:49:22 #47
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198947968
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Bij de meeste bedrijven is het achter de schermen ook vaak zat een houtje-touwtje rotzooi, als iets snel op poten moet worden gezet. Alleen dan zie je het niet omdat ze niet transparant hoeven te zijn.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198947991
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:49 schreef zalkc het volgende:

[..]

Bij de meeste bedrijven is het achter de schermen ook vaak zat een houtje-touwtje rotzooi, als iets snel op poten moet worden gezet. Alleen dan zie je het niet omdat ze niet transparant hoeven te zijn.
Sterker, daar weet vaak het management er ook niets van af. Die denken dan dat alles gesmeerd gelopen is :+
  zaterdag 10 april 2021 @ 16:52:18 #49
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198948000
Bij de vaccinatie cijfers staat op dit moment bijna geen prikken van huisartsen, lijkt me niet kloppen. Waarschijnlijk zijn er dus wel meer prikken gezet als dat er nu gemeld wordt.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  zaterdag 10 april 2021 @ 16:53:30 #50
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198948027
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:43 schreef capricia het volgende:
Ik heb vandaag de afspraken online ingepland voor mijn moeder (72), eventueel trombose-verleden etc is gewoon onderdeel van de vragen online. En bij de vragen op papier moet je je hele medicijnlijst etc invullen.
Dus daar houden ze rekening mee.
Houden ze daar rekening bij met de keuze van het vaccin of bij het behandelen van de bijwerkingen?
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')