abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198953324
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wat denk ik bedoeld wordt is dat het weinig gezinnetjes zijn. Dat zou je bij voetbalwedstrijden ongetwijfeld ook zien.
Die minstens al clubcards hebben. Het lijkt me niet zo vreemd dat de gezinnen die misschien één keer per jaar naar een pretpark gaan niet met tyfusweer en vrij kortdag zin hebben in een dagje pretpark.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 10 april 2021 @ 22:45:56 #277
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198953329
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:40 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het punt is dat dat ook kan zonder testcircus.
Wat je verder ook van al die field labs vindt, het lijkt me op dit moment niet echt een goed idee om een evenement met een hoop bezoekers te organiseren zonder mensen eerst te screenen.
pi_198953330
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:45 schreef maan_man het volgende:
Bij een familielid van mij is een herbesmetting vastgesteld. Ik heb even op Google gezocht, maar volgens mij blijft het redelijk zeldzaam.
Test of ook echt ziek?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 10 april 2021 @ 22:46:42 #279
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198953347
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:45 schreef maan_man het volgende:
Bij een familielid van mij is een herbesmetting vastgesteld. Ik heb even op Google gezocht, maar volgens mij blijft het redelijk zeldzaam.
ja, omdat als je een keer Covid-19 hebt gehad, pas je daarna echt wel op.
pi_198953355
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:45 schreef Tijn het volgende:

[..]

Wat je verder ook van al die field labs vindt, het lijkt me op dit moment niet echt een goed idee om een evenement met een hoop mensen te organiseren zonder mensen eerst te screenen.
Een evenement is wat anders dan een pretpark of museum of horeca etc.
pi_198953364
Heeeyyyyyy

Ik leerde iemand kennen vandaag op discord, uit Algerije, je weet, wel in Afrika, is 24 en docent, en guess what!

https://imgur.com/XsZQfm6

JAwel, ook in Algerije, in AFRIKA, is alles al lang weer normaal, zijn er 0 beperkingen meer, en gaat er niemand meer dood aan corona!

In navolging van Vietnam, Taiwan, NZ, CHina, Australië, Thailand, etc lukt het de wereldmachten met al hun middelen en grote rijkdommen in Afrika nu dus ook om te doen wat wij niet kunnen: 0 coronarestricties meer en 0 doden! Maar, wat doet nederland het goed hoor, hup holland hup!

Vuistregel: als mensen uit A F R I K A met 3 ROFL smileys reageren op het idee dat covid-19 nog een probleem zou kunnen zijn laat staan dat een land nog een lockdown zou kunnen hebben, doe je als een van de rijkste westerse landen ter werld mísschien iets fout!
#WeesGeenWhales
pi_198953365
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Test of ook echt ziek?
Ziek + test, beide keren.
  zaterdag 10 april 2021 @ 22:48:22 #283
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198953396
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:46 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Een evenement is wat anders dan een prepark of museum of horeca etc.
Ja, dus een evenement kan nu niet zonder massaal testen. Het feit dat het toch gebeurt in de vorm van tests geeft mensen toch even wat te doen na een zware winter. Dat is wat @Jor_Dii bedoelt, lijkt me.
pi_198953399
Als iemand in februari had gezegd dat we nog tot eind april met een avondklok zouden zitten werd die ook voor gek verklaard.
pi_198953405
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:47 schreef eragon2890 het volgende:
Heeeyyyyyy

Ik leerde iemand kennen vandaag op discord, uit Algerije, je weet, wel in Afrika, is 24 en docent, en guess what!

https://imgur.com/XsZQfm6

JAwel, ook in Algerije, in AFRIKA, is alles al lang weer normaal, zijn er 0 beperkingen meer, en gaat er niemand meer dood aan corona!

In navolging van Vietnam, Taiwan, NZ, CHina, Australië, Thailand, etc lukt het de wereldmachten met al hun middelen en grote rijkdommen in Afrika nu dus ook om te doen wat wij niet kunnen: 0 coronarestricties meer en 0 doden! Maar, wat doet nederland het goed hoor, hup holland hup!

Vuistregel: als mensen uit A F R I K A met 3 ROFL smileys reageren op het idee dat covid-19 nog een probleem zou kunnen zijn laat staan dat een land nog een lockdown zou kunnen hebben, doe je als een van de rijkste westerse landen ter werld mísschien iets fout!
https://www.populationpyramid.net/nl/algerije/2019/
pi_198953415
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:48 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, dus een evenement kan nu niet zonder massaal testen. Het feit dat het toch gebeurt in de vorm van tests geeft mensen toch even wat te doen na een zware winter. Dat is wat @:jor_dii bedoelt, lijkt me.
We hebben het constant al over een pretpark, daar ging het nieuwsbericht over. Dus dan heb je niet opgelet.
pi_198953438
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:47 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ziek + test, beide keren.
Dat is wel redelijk uitzonderlijk ja, maar wat virus betreft niet uitzonderlijk, het kan voorkomen dat je de eerste keer niet ziek genoeg bent geweest om heel veel weerstand op te bouwen, vervelend en sterkte gewenst.
  zaterdag 10 april 2021 @ 22:50:38 #288
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198953447
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

We hebben het constant al over een pretpark, daar ging het nieuwsbericht over. Dus dan heb je niet opgelet.
Volgens mij ging het om het totale project als geheel. Die 700 miljoen is niet alleen voor het voortijdig openen van wat pretparken.
pi_198953449
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Contracten die aflopen hoeven niet verlengt te worden, dat valt buiten de regeling.
Ja, maar dan krijg je dus ook geen loonsteun over.

Het is loonsom x omzetverliespercentage (dat is de eenvoudige versie, er is ook nog een factor voor de sociale lasten die er overheen gaat).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_198953461
quote:
JA dus? boven de 60 is nog steeds ver boven de miljoen mensen, en ze hebben daar al ongeveer geen ic capaciteit, dus dat zou nog sneller instorten dan hier. Ze hebben het virus gewoon het land uitgewerkt, door goed beleid. Rwanda staat ook op ik geloof plaats 7 in een internationale ranking.

Het is hier gewoon een kneuzencircus, daarom hebben zij weer ALLES IS NORMAAL ROFL ROFL ROFL zoals zij het zegt, zonder testen, zonder afstand, NIETS, én zonder doden, terwijl hij hier in een soort noord korea wonen én de ic uitpuilt.

F E E S T!
#WeesGeenWhales
pi_198953474
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_198953486
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:50 schreef Tijn het volgende:

[..]

Volgens mij ging het om het totale project als geheel. Die 700 miljoen is niet alleen voor het voortijdig openen van wat pretparken.
:R
pi_198953510
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:51 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

JA dus? boven de 60 is nog steeds ver boven de miljoen mensen, en ze hebben daar al ongeveer geen ic capaciteit, dus dat zou nog sneller instorten dan hier. Ze hebben het virus gewoon het land uitgewerkt, door goed beleid. Rwanda staat ook op ik geloof plaats 7 in een internationale ranking.

Het is hier gewoon een kneuzencircus, daarom hebben zij weer ALLES IS NORMAAL ROFL ROFL ROFL zoals zij het zegt, zonder testen, zonder afstand, NIETS, én zonder doden, terwijl hij hier in een soort noord korea wonen én de ic uitpuilt.

F E E S T!
Ik zou naar Algerije verhuizen als ik jou was :W
  zaterdag 10 april 2021 @ 22:53:09 #294
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198953517
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:48 schreef MoreDakka het volgende:
Als iemand in februari had gezegd dat we nog tot eind april met een avondklok zouden zitten werd die ook voor gek verklaard.
Avondklok geldt nog en er is geen indicatie dat die in mei opgeheven is.
pi_198953523
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is wel redelijk uitzonderlijk ja, maar wat virus betreft niet uitzonderlijk, het kan voorkomen dat je de eerste keer niet ziek genoeg bent geweest om heel veel weerstand op te bouwen, vervelend en sterkte gewenst.
Blijft inderdaad mogelijk en wat is ziek? Ik spreek niet over opnamewaardige klachten. Meer koorts en grieperig.
pi_198953529
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:46 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Een evenement is wat anders dan een pretpark of museum of horeca etc.
Er zijn genoeg evenementen in de horeca.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_198953532
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:52 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

:R
Je hebt het zelf ook over die 700 miljoen dus dit is vrij flauw van je.
pi_198953560
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:51 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

F E E S T!
Ja want in dat soort landen hoor je natuurlijk ook dat alle oudjes aan COVID zijn gestorven, en zo kan ik nog wel heel veel zaken opnoemen Ga maar eens naar een land als Rwanda, weet je waarom je daarom nauwelijks nog oude mensen ziet?
pi_198953577
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:53 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Je hebt het zelf ook over die 700 miljoen dus dit is vrij flauw van je.
Daar begon jij over. Het hele project is dom, maar vooral voor dingen anders dan evenementen. Zoals pretparken. Waar we het over hadden.

En nogmaals, je zegt 'tijdelijk'. Geloof je dat echt?
  zaterdag 10 april 2021 @ 22:55:53 #300
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198953593
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja want in dat soort landen hoor je natuurlijk ook dat alle oudjes aan COVID zijn gestorven, en zo kan ik nog wel heel veel zaken opnoemen Ga maar eens naar een land als Rwanda, weet je waarom je daarom nauwelijks nog oude mensen ziet?
Genocide?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')