Kost een bak geld maar dan kun je een groep zelfverklaarde pretparkgekkies blij maken. Is ook wat waard he.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zou dus zelfs kunnen concluderen dat met 1500 mensen het juist een enorm succes was.
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 22:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zou dus zelfs kunnen concluderen dat met 1500 mensen het juist een enorm succes was.
Contracten die aflopen hoeven niet verlengt te worden, dat valt buiten de regeling.quote:
Het zit je nogal dwars die 700 miljoen begrijp ik?quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Kost een bak geld maar dan kun je een groep zelfverklaarde pretparkgekkies blij maken. Is ook wat waard he.
40k mensen. Nou niet gaan cijfertoveren. Bovendien weet jij niet of dat het verschil heeft gemaakt. Wellicht was dan de IC-capaciteit wel veel lager geweest. Misschien kan @Lenny_Leonard daar iets zinnigs over zeggen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is dus nog maar de vraag. De vorige 200k die daar zijn weggezet hebben het verschil ook niet gemaakt.
Het heeft alleen maar een aantal opnames en doden gekost.
Jou niet?quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zit je nogal dwars die 700 miljoen begrijp ik?
ja, het is van ons, wel gejat land in de VOC tijd.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah dat las ik, ik weet niet in hoeverre dat echt essentieel personeel is, ik vermoed dat het meer om ondersteunende krachten gaat en niet om hoogwaardig personeel. Overigens vind ik dat in dit geval niet geheel onterecht, het is natuurlijk nog steeds ons Koningsrijk.
Geen idee waarom het zo bijzonder is dat een pretparktestevent bezocht wordt door mensen die pretparken leuk vinden.quote:
Als je loonsom daalt krijg je ook minder NOW.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Contracten die aflopen hoeven niet verlengt te worden, dat valt buiten de regeling.
Voetbalgekkies, opvallend..quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:38 schreef Da_Sandman het volgende:
"Er mochten 7500 mensen naar Ajax - AZ. Opvallend genoeg waren dat allemaal Ajax-supporters".
Vind ik niet. Het trekt mensen uit een bepaalde sleur en is dus goed voor sociale en mentale levens.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is weggegooid geld aan een project waar je sowieso helemaal niet aan wil beginnen.
Jawel, maar als je nu je Museum wilt openen heb je wel mensen nodig, dan word het of een duur uitzendbureau of anders weer mensen in dienst nemen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je loonsom daalt krijg je ook minder NOW.
Het punt is dat dat ook kan zonder testcircus. Het zet een vals dilemma op.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het trekt mensen uit een bepaalde sleur en is dus goed voor sociale en mentale levens.
Wat denk ik bedoeld wordt is dat het weinig gezinnetjes zijn. Dat zou je bij voetbalwedstrijden ongetwijfeld ook zien.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:38 schreef Da_Sandman het volgende:
"Er mochten 7500 mensen naar Ajax - AZ. Opvallend genoeg waren dat allemaal Ajax-supporters".
Dat beweert dan ook niemand. Dit is een tijdelijk iets.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Terug naar normaal moet het doel zijn. Niet terug naar normaal 'maar met testen'.
Niets iets permanenter dan een tijdelijke maatregel.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat beweert dan ook niemand. Dit is een tijdelijk iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |