abonnement Unibet Coolblue
pi_198958774
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 09:47 schreef KNAK het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)-ik-ben-er-kapot-van

Dat arme mens is zo lijp gemaakt dat ze er kapot van is dat ze geen vaccin krijgt..
[..]

Nog maar wat personeel naar het Caribisch gebied sturen?
Dus het is inmiddels zo slecht gesteld dat zelfs hartoperaties en kankerbehandelingen niet meer gegeven kunnen worden omdat er zoveel corona patienten behandeld moeten worden. Denk je zelfs nu niet dat massaal vaccineren de oplossing is?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198959140
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 10:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Yep vandaag wordt mijn Tesla van Soros bezorgd
Nee.
Trollen krijgt jij 'n pleziertje van.
Vrijwillig en goedkoop.l
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 11 april 2021 @ 12:48:23 #203
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198959184
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 12:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
Trollen krijgt jij 'n pleziertje van.
Vrijwillig en goedkoop.l
Nee hoor, ik word er gewoon voor betaald door Hugo
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 11 april 2021 @ 12:50:39 #204
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198959214
Meer dan de helft van coronapatiënten heeft half jaar na opname nog ernstige klachten https://www.nu.nl/coronav(...)nstige-klachten.html (via @nunl)

Dit en 10% van de mensen die "milde" covid hadden.

Maar vaccinatie is evil hoor.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198959230
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 12:50 schreef devlinmr het volgende:
Meer dan de helft van coronapatiënten heeft half jaar na opname nog ernstige klachten https://www.nu.nl/coronav(...)nstige-klachten.html (via @:NUnl)

Dit en 10% van de mensen die "milde" covid hadden.

Maar vaccinatie is evil hoor.
En 99% van de mensen met corona komt niet in t ziekenhuis terecht.
  zondag 11 april 2021 @ 13:00:14 #206
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198959332
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 12:52 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

En 99% van de mensen met corona komt niet in t ziekenhuis terecht.
Hangt van je leeftijd af.

Maar als ik jouw 1% neem dan zijn dat "slechts" 170.000 mensen.
85000 met langdurige klachten, + 10% van de mensen die "milde" covid hebben gehad.

Dat vind jij acceptabel?

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 11-04-2021 13:09:33 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 11 april 2021 @ 13:14:50 #207
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198959530
Rechtbank zet streep door avondklok in Hannover, ‘slaat fundament onder lockdownbeleid weg’

De avondklok in de regio Hannover is per direct ongeldig, zo heeft de administratieve rechtbank in Lüneberg bepaald. Volgens de rechtbank is de maatregel niet goed onderbouwd.

“Oncontroleerbare beweringen zijn niet genoeg om zo’n beperkende en vergaande maatregel op te leggen,” oordeelde de rechter. Eerder sprak de administratieve rechtbank in Hannover een soortgelijk vonnis uit, waartegen de regio Hannover in beroep was gegaan.

De toelichting van de rechter slaat het fundament onder het lockdownbeleid weg, schrijft internetkrant Wochenblick.

Maatregelen gebaseerd op vermoedens zijn niet langer gerechtvaardigd
De rechtbank in Lüneberg ging nog een stap verder en uitte kritiek op de autoriteiten omdat zij zonder enig bewijs gebrek aan discipline bij de burgers en verboden feestjes aanwijzen als aanjager van het virus.

Maatregelen die enkel zijn gebaseerd op vermoedens zijn meer dan een jaar na het uitbreken van de pandemie niet langer gerechtvaardigd, aldus de rechter, die het dan ook niet gepast vindt om een avondklok op te leggen aan alle inwoners.

De avondklok is sinds 2 april van kracht. Mensen mochten tussen 22.00 en 05.00 uur alleen met ‘een geldige reden’ hun huis verlaten.


Fabelhaft.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198959600
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 13:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hangt van je leeftijd af.

Maar als ik jouw 1% neem dan zijn dat "slechts" 170.000 mensen.
85000 met langdurige klachten, + 10% van de mensen die "milde" covid hebben gehad.

Dat vind jij acceptabel?
Zoveel mensen zijn er niet opgenomen in t ziekenhuis, dus t is zelfs minder dan 1%.
pi_198959605


Ab wil dat we een abonnement nemen op vaccins.
  zondag 11 april 2021 @ 13:36:09 #210
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198959940
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

Ab wil dat we een abonnement nemen op vaccins.
Natuurlijk wil Ab dat hij is virusverdiener van beroep.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198960124
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Natuurlijk wil Ab dat hij is virusverdiener van beroep.
De mensen die n vaccin nemen zodat alles weer normaal wordt zijn ieder geval weer een illusie armer.
  zondag 11 april 2021 @ 14:26:32 #212
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198960855
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:46 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

De mensen die n vaccin nemen zodat alles weer normaal wordt zijn ieder geval weer een illusie armer.
....het erge is dat ze dat zelf niet in de gaten hebben. Sterker nog, ze verdedigen zelfs met de nodige overtuiging al die onzin. Hierdoor zal er nooit vanuit het volk een oplossing worden afgedwongen en heeft de overheid volledig vrij spe om te doen wat ze maar willen
Mai pben rai~!
pi_198960997
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:46 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

De mensen die n vaccin nemen zodat alles weer normaal wordt zijn ieder geval weer een illusie armer.
Het is vorig jaar al letterlijk gezegd door onze minister president en andere wereldleiders dat het nooit meer normaal zal worden, en we voor altijd op afstand van elkaar zullen leven, dus ik snap niet waarom iedereen denkt dat deze show ooit voorbij gaat zijn. Het is letterlijk gezegd in het beginstadium van de pandemie waarbij er ook nog 0 duidelijk was over wat voor virus dit nou precies is. Dus hoe wisten ze het dan al? Dit geeft aan dat het een doel was.

Het gaat spectaculair worden wanneer zelfs na massale vaccinatie er nog steeds maatregelen zijn, maar dat zal ook wel weer verdedigd worden natuurlijk.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198961044
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

Ab wil dat we een abonnement nemen op vaccins.
Ik snap dus werkelijk het nut van die vaccins dus niet. Ik word sowieso niet ziek van corona, en tegen verspreiding helpen ze niet dus het argument dat je het voor een ander doet gaat niet op. Bovendien verdwijnen de maatregelen nooit dus er blijft werkelijk 0 reden onder de streep over.

Hij geeft trouwens zelf ook aan in zijn verhaal dat het een experiment is, want "we weten niet of het helpt tegen verspreiding".
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 11 april 2021 @ 14:45:33 #215
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198961206
quote:
10s.gif Op zondag 11 april 2021 14:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het is vorig jaar al letterlijk gezegd door onze minister president en andere wereldleiders dat het nooit meer normaal zal worden, en we voor altijd op afstand van elkaar zullen leven, dus ik snap niet waarom iedereen denkt dat deze show ooit voorbij gaat zijn. Het is letterlijk gezegd in het beginstadium van de pandemie waarbij er ook nog 0 duidelijk was over wat voor virus dit nou precies is. Dus hoe wisten ze het dan al? Dit geeft aan dat het een doel was.

Het gaat spectaculair worden wanneer zelfs na massale vaccinatie er nog steeds maatregelen zijn, maar dat zal ook wel weer verdedigd worden natuurlijk.
Het volk ligt volledig in de houdgreep. Als iedereen gevaccineerd is en te horen krijgt dat ze het nieuwe normaal moeten blijven doorzetten vanwege een flutreden schiet men weer deels in angst en deels in de “als ik thuis maar Netflix kan blijven kijken en volle schappen in de AH zie” -modus. Elke week een vrolijke persco er tussen door en zo rollen we vrolijk verder.
Mai pben rai~!
  zondag 11 april 2021 @ 14:52:31 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198961326
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 12:52 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

En 99% van de mensen met corona komt niet in t ziekenhuis terecht.
Ook al is het 1% is nog fucking veel!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 11 april 2021 @ 14:54:31 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198961355
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:19 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Zoveel mensen zijn er niet opgenomen in t ziekenhuis, dus t is zelfs minder dan 1%.
Hoeveel zijn er opgenomen geweest dan?
In totaal hé sinds de uitbraak.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198961367
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:45 schreef KNAK het volgende:

[..]

Het volk ligt volledig in de houdgreep. Als iedereen gevaccineerd is en te horen krijgt dat ze het nieuwe normaal moeten blijven doorzetten vanwege een flutreden schiet men weer deels in angst en deels in de “als ik thuis maar Netflix kan blijven kijken en volle schappen in de AH zie” -modus. Elke week een vrolijke persco er tussen door en zo rollen we vrolijk verder.
Jep, er zullen sowieso nieuwe mutaties komen die de vaccins (mogelijk) onbruikbaar maken. Dat iets onzeker is maakt niet uit want we hebben ook gezien dit jaar dat er voor onzekerheden maatregelen geďmplementeerd zijn (mogelijk code zwart in mei --> avondklok is een must!). Of de griepgolf is ineens ook een gevaar i.c.m. met covid. Nee hier kom je niet meer uit en het is al meermaals letterlijk gezegd. Geen doemdenkerij, gewoon harde feiten. Je moet de uitspraken die bewindslieden, virologen en OMT-leden eens in de context plaatsen bij wat er het afgelopen jaar allemaal gebeurd is. Maar veel mensen zijn nog steeds overtuigd dat alle maatregelen overboord gegooid worden na vaccinatie. Kinderlijk naďef.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198961394
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoeveel zijn er opgenomen geweest dan?
In totaal hé sinds de uitbraak.
lastig te zeggen. want als je een gebroken been hebt met een positieve pcr test wordt die ook meegeteld.
pi_198961473
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:26 schreef KNAK het volgende:

[..]

....het erge is dat ze dat zelf niet in de gaten hebben. Sterker nog, ze verdedigen zelfs met de nodige overtuiging al die onzin. Hierdoor zal er nooit vanuit het volk een oplossing worden afgedwongen en heeft de overheid volledig vrij spe om te doen wat ze maar willen
Ook wanneer er geen draagvlak is framed de overheid de boel weer wat bij elkaar zodat de oppositie weer monddood gemaakt wordt. Het schijnt dat 70% voor een testmaatschappij was, maar dit was niet de juiste context.

Dit hele gebeuren is een grote scam en je wordt zo ontzettend voor de gek gehouden de hele tijd.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 11 april 2021 @ 15:07:22 #221
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198961606
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:19 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Zoveel mensen zijn er niet opgenomen in t ziekenhuis, dus t is zelfs minder dan 1%.
Nee maar dat is het potentieel
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 11 april 2021 @ 15:11:48 #222
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198961691
quote:
7s.gif Op zondag 11 april 2021 14:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik snap dus werkelijk het nut van die vaccins dus niet. Ik word sowieso niet ziek van corona, en tegen verspreiding helpen ze niet

Ondertussen weten we dat wel. Dus dit argument gaat niet meer op

https://www.parool.nl/wer(...)oronavirus~b7cadeb1/
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 11 april 2021 @ 15:12:51 #223
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198961711
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:56 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

lastig te zeggen. want als je een gebroken been hebt met een positieve pcr test wordt die ook meegeteld.
Onzin
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 11 april 2021 @ 15:13:46 #224
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198961728
quote:
7s.gif Op zondag 11 april 2021 15:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ook wanneer er geen draagvlak is framed de overheid de boel weer wat bij elkaar zodat de oppositie weer monddood gemaakt wordt. Het schijnt dat 70% voor een testmaatschappij was, maar dit was niet de juiste context.

Dit hele gebeuren is een grote scam en je wordt zo ontzettend voor de gek gehouden de hele tijd.
Ja vooral door Engel die door FvD gesponsord wordt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 11 april 2021 @ 15:15:19 #225
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198961756
quote:
7s.gif Op zondag 11 april 2021 14:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Jep, er zullen sowieso nieuwe mutaties komen die de vaccins (mogelijk) onbruikbaar maken. Dat iets onzeker is maakt niet uit want we hebben ook gezien dit jaar dat er voor onzekerheden maatregelen geďmplementeerd zijn (mogelijk code zwart in mei --> avondklok is een must!). Of de griepgolf is ineens ook een gevaar i.c.m. met covid. Nee hier kom je niet meer uit en het is al meermaals letterlijk gezegd. Geen doemdenkerij, gewoon harde feiten. Je moet de uitspraken die bewindslieden, virologen en OMT-leden eens in de context plaatsen bij wat er het afgelopen jaar allemaal gebeurd is. Maar veel mensen zijn nog steeds overtuigd dat alle maatregelen overboord gegooid worden na vaccinatie. Kinderlijk naďef.
En jouw oplossing is?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 11 april 2021 @ 15:17:14 #226
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198961802
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 15:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ondertussen weten we dat wel. Dus dit argument gaat niet meer op

https://www.parool.nl/wer(...)oronavirus~b7cadeb1/
:')

Wij van WC eend - onderzoek
Er zijn nogal wat mensen die weigeren, dus knal er maar weer een mooi nieuwsberichtje tegenaan in de hoop dat er weer wat vaccins ingespoten kunnen worden.


edit
Had het half gelezen, en zowaar staat iets verder onderop de daadwerkelijke reden:

quote:
Vaccinatiepaspoort
De uitkomsten van de Amerikaanse studie brengt een vaccinatiepaspoort een stuk dichterbij, denkt Rijkers. "Die discussie is gaande, maar het feit dat inenting besmetting grotendeels voorkomt, is een belangrijk argument om te zeggen: wie zich vaccineert mag weer naar de bioscoop, een restaurant of de disco."
fuckerdefuck wat doorzichtig
Mai pben rai~!
  zondag 11 april 2021 @ 15:22:49 #227
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198961943
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 15:17 schreef KNAK het volgende:

[..]

:')

Wij van WC eend - onderzoek
Er zijn nogal wat mensen die weigeren, dus knal er maar weer een mooi nieuwsberichtje tegenaan in de hoop dat er weer wat vaccins ingespoten kunnen worden.


edit
Had het half gelezen, en zowaar staat iets verder onderop de daadwerkelijke reden:
[..]

fuckerdefuck wat doorzichtig

Hoe heeft de CDC baat bij dit onderzoek
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 11 april 2021 @ 15:24:08 #228
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198961968
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 15:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hoe heeft de CDC baat bij dit onderzoek
edit
Laat eigenlijk maar :')
Mai pben rai~!
  zondag 11 april 2021 @ 15:27:30 #229
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198962045
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 15:24 schreef KNAK het volgende:

[..]

Uh.. heb je meegekregen dat Corona iets globaals is? Zo nee, www.google.com. Zo ja.. :')
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag.
Jij stelt dat de CDC een onderzoek doet en dat de conclusie daaruit een wc-eend uitslag is. Wat voor profijt heeft de cdc dan?

Trouwens zelfde resultaat kwam naar voren in de UK

https://www.ad.nl/wetensc(...)oronavirus~aca387aa/
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198962473
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 15:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hoe is dit een antwoord op mijn vraag.
Jij stelt dat de CDC een onderzoek doet en dat de conclusie daaruit een wc-eend uitslag is. Wat voor profijt heeft de cdc dan?

Trouwens zelfde resultaat kwam naar voren in de UK

https://www.ad.nl/wetensc(...)oronavirus~aca387aa/
Wie ben je eigenlijk als persoon?
Jong en gezond of al wat ouder met wat klachtjes.
Of ouder zonder klachten dat schijnt nog wel te kunnen.
Vakman pur sang
  zondag 11 april 2021 @ 16:16:27 #231
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198962715
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wie ben je eigenlijk als persoon?
Jong en gezond of al wat ouder met wat klachtjes.
Of ouder zonder klachten dat schijnt nog wel te kunnen.
Wat maakt dat uit?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198962741
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 16:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit?
Gewoon een beetje leren kennen voor het discussiëren dat geeft altijd meer begrip wederzijds.

Ok ik begin wel, 42, samenwonend, vader van 2 dochters, sportief, hobby’s mtb, mountainclimbing, zeilen, snowboarden. Stemde altijd VVD.
En jij?
Vakman pur sang
  zondag 11 april 2021 @ 16:25:08 #233
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198962798
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 16:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Gewoon een beetje leren kennen voor het discussiëren dat geeft altijd meer begrip wederzijds.

Ok ik begin wel, 42, samenwonend, vader van 2 dochters, sportief, hobby’s mtb, mountainclimbing, zeilen, snowboarden. Stemde altijd VVD.
En jij?
Sorry maar ik zie hier het nut niet van in.
Ik discussieer zoveel mogelijk op basis van feiten. Mijn persoonlijke omstandigheden hebben daar volgens mij niks mee te maken.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198962823
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 16:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Sorry maar ik zie hier het nut niet van in.
Ik discussieer zoveel mogelijk op basis van feiten. Mijn persoonlijke omstandigheden hebben daar volgens mij niks mee te maken.
Tja zakelijk ben je dan af.
Vakman pur sang
  zondag 11 april 2021 @ 16:29:43 #235
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198962840
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Tja zakelijk ben je dan af.
Oh? Gelukkig doen we hier geen zaken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 11 april 2021 @ 16:35:22 #236
323401 Kijkertje
met filter
pi_198962900
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 16:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Gewoon een beetje leren kennen voor het discussiëren dat geeft altijd meer begrip wederzijds.

Ok ik begin wel, 42, samenwonend, vader van 2 dochters, sportief, hobby’s mtb, mountainclimbing, zeilen, snowboarden. Stemde altijd VVD.
En jij?
Ja ja 'wederzijds begrip' my ass. Je bent gewoon op zoek naar een reden om het op bias te kunnen gooien zodat je niet meer in hoeft te gaan op inhoudelijke argumenten
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198962904
quote:
82s.gif Op zondag 11 april 2021 16:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja ja 'wederzijds begrip' my ass. Je bent gewoon op zoek naar een reden om het op bias te kunnen gooien zodat je niet meer in hoeft te gaan op inhoudelijke argumenten
Wat een achterdocht :{

Inhoudelijke argumenten zijn sowieso overrated, gaan ze in internet kijken en daar vindt je elke waarheid die je wil.
Echte menselijke connectie, daar gaat het om.
Vakman pur sang
  zondag 11 april 2021 @ 16:41:56 #238
323401 Kijkertje
met filter
pi_198962977
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 16:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat een achterdocht :{

Inhoudelijke argumenten zijn sowieso overrated, gaan ze in internet kijken en daar vindt je elke waarheid die je wil.
Echte menselijke connectie, daar gaat het om.
Proving my point. Ik ben blij dat jij niet over het beleid gaat.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198963014
quote:
86s.gif Op zondag 11 april 2021 16:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Proving my point. Ik ben blij dat jij niet over het beleid gaat.
Helemaal geen proving Point.
Haal jij je wijsheid van wat internetsites dus. Dat is wat je nu zegt.
Vakman pur sang
pi_198963034
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

Ab wil dat we een abonnement nemen op vaccins.
Verdacht weinig reacties hierop. Iedereen die hier vorig jaar voor waarschuwde was een wappie, maar Ab Osterhaus mag alle onzin de wereld in helpen.
pi_198963066
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 15:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja vooral door Engel die door FvD gesponsord wordt
Je blijft er maar zaken en verzinsels bijhalen die werkelijk niks er mee te maken hebben.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 11 april 2021 @ 16:50:28 #242
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198963106
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 16:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat een achterdocht :{

Inhoudelijke argumenten zijn sowieso overrated, gaan ze in internet kijken en daar vindt je elke waarheid die je wil.
Echte menselijke connectie, daar gaat het om.
Wat een onzin in deze context.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 11 april 2021 @ 16:53:53 #243
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198963157
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 16:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Je blijft er maar zaken en verzinsels bijhalen die werkelijk niks er mee te maken hebben.
https://www.trouw.nl/opin(...)mer-binnen~b353bde6/

Dat is de grote scam waar jij het over hebt. Blckbx.tv, Weltschmerz etc horen ook bij die scammers
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198963165
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

Ab wil dat we een abonnement nemen op vaccins.
Dit was nog voordat er bekend is geworden dat je na vaccinatie het virus niet meer kunt overdragen.
pi_198963171
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hou toch op met je achterlijke griep vergelijking
Niks achterlijks aan:

NWS / Ziekenhuizen die vol liggen - babies en kinderen naar de IC
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198963174
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 16:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]

https://www.trouw.nl/opin(...)mer-binnen~b353bde6/

Dat is de grote scam waar jij het over hebt. Blckbx.tv, Weltschmerz etc horen ook bij die scammers
Vergeet Maurice de Hond niet. Die wordt gesponsord door horecaondernemers om desinformatie en pseudowetenschap te verspreiden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2021 16:55:51 ]
pi_198963288
quote:
Pubs in Engeland mogen eindelijk weer open
De pubs in Engeland mogen vandaag hun deuren openen. Kroegbazen, werknemers en vaste klanten kunnen niet wachten tot het eerste biertje uit de tap stroomt. ‘We hebben 300 ton aan biervaten klaarstaan’
https://www.ad.nl/koken-e(...)klaarstaan~a16919e1/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 11 april 2021 @ 17:41:49 #248
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198963756
quote:
Hadden we toen maatregelen die we nu hebben?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 11 april 2021 @ 17:49:44 #249
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198963912
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 01:22 schreef KNAK het volgende:

[..]

Lekkere 'good cop - bad cop' geneuzel
De overheid laat even zien dat ze niet de boosdoener zijn door met worsten te smijten in de vorm van versoepelingen om vervolgens sneaky een geluid vanuit de medische hoek te forceren dat versoepelen absoluut niet kan. Rutte wast zo z'n handen Pontius Pilate -stijl

Dalijk dus een persco waarin Rutte laat weten dat op basis van adviezen van figuren als het medisch hoofd we dus niet versoepelen..........met als uitweg de test/vaccinatie waarmee je dan wél wat vrijheden terug krijgt.
Voorspelbaar allemaal.

En táádáá..

https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-tot-zeker-28-april

Deze keer 'maar' een weekje later, maar eerst maar zien of het ook de 28e gaat gebeuren.. en dalijk ook het excuus waarom we niet versoepelen ...aannemelijke kans vanwege het bovenstaande
Ook weer een mooie 'slap in the face' voor ondernemers met terrassen die dachten iets te kunnen gaan verdienen met Koningsdag
Mai pben rai~!
pi_198964022
Rutte en de Jonge doen het weer........de worst voorhouden maar hem nooit geven. _O- _O_ :M
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')