Nee die zijn totaal verschillend van elkaar qua ziekteverschijnselen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Een besmetting met hiv geeft je in eerste instantie ook griepachtige verschijnselen... Ga je dat nu ook vergelijken?
Speklappen EN bejaarden, niet zo nodig beide. Wel goed quoten meneerquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee ik plaats het omdat hier continue geroepen wordt dat alleen dikkertjes van 60+ op de ic terecht komen. Blijkbaar dus niet
Wat jij wilquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:39 schreef yinxs het volgende:
[..]
Speklappen EN bejaarden, niet zo nodig beide. Wel goed quoten meneer
Symptomen van hivquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee die zijn totaal verschillend van elkaar qua ziekteverschijnselen.
Denk je nou echt dat je slimme dingen zegt ofzo? Je frustreert alleen maar.
Zoals letterlijk waar je op reageerde, meneer ruttegeheugen. En b.v. die lastige onderwerpen die je snel probeert van tafel te vegen door snel "inb4" te roepen o.i.d. Ik noem maar wat.quote:
Mooi geen voorbeelden dus.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:43 schreef yinxs het volgende:
[..]
Zoals letterlijk waar je op reageerde, meneer ruttegeheugen. En b.v. die lastige onderwerpen die je snel probeert van tafel te vegen door snel "inb4" te roepen o.i.d. Ik noem maar wat.
Klopt er zijn ook overeenkomsten. Alleen een fractie van het totaal. Dus over het totaal genomen vind ik die ziektes niet op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Symptomen van hiv
Als je net besmet bent met hiv, heb je meestal geen duidelijk herkenbare symptomen.
Sommige mensen krijgen na 2 tot 4 weken na besmetting griepachtige klachten:
koorts
huiduitslag
gezwollen lymfeklieren (in hals of lies)
nachtelijk zweten
gebrek aan eetlust
gewichtsverlies
vermoeidheid
hoofdpijn
diarree
misselijkheid
Nou nee. Covid en griep lijken echt enorm op elkaar.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:42 schreef devlinmr het volgende:
Prima te vergelijken en net zo'n achterlijke vergelijking als griep en COVID19
Serieus? Nou, eindelijk eens een antwoord op een vraag die ik threads geleden heb gesteld zou leuk zijn.quote:
En die vraag was?quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:46 schreef yinxs het volgende:
[..]
Serieus? Nou, eindelijk eens een antwoord op een vraag die ik threads geleden heb gesteld zou leuk zijn.
Nee, ik zeg dat jouw vergelijking achterlijk is en hoop door die plaat van je heen te dringen middels een nog achterlijker voorbeeldquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klopt er zijn ook overeenkomsten. Alleen een fractie van het totaal. Dus over het totaal genomen vind ik die ziektes niet op elkaar lijken.
Bottem line:
Wat op elkaar lijkt of niet is onderhevig aan een subjectief oordeel.
Denk je nou echt dat je slimme dingen zegt Devlin?
Covid-19 lijkt op griep Devlin. Qua hoe het mensen besmet en symptomen, risicogroep, ziekteverloop.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat jouw vergelijking achterlijk is door en hoop door die plaat van je heen te dringen middels een nog achterlijker voorbeeld
Wellicht is het gewoon te lastig te begrijpen voor je
Nogal een significant verschilquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou nee. Covid en griep lijken echt enorm op elkaar.
Het enige wat je kan zeggen is dat op dit moment covid harder toeslaat en makkelijker mensen besmet.
Wedervragen wedervragen.. Ach, ik ben de kwaadste niet, hier:quote:
Symptomen... Eens, maar die symptomen zijn identiek als bij vrijwel alle virusinfecties. Allemaal beginnen ze met "griepachtige verschijnselen" daar dit inherent is aan hoe ons immuunsysteem werktquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Covid-19 lijkt op griep Devlin. Qua hoe het mensen besmet en symptomen, risicogroep, ziekteverloop.
Een factor 1000 ja. Griep is met de huidige maatregelen compleet verdwenen. In 2020 zijn er 0 gevallen van patienten met griep in het ziekenhuis terwijl met alle maatregelen corona nog vrolijk doorgaat met verspreidden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou nee. Covid en griep lijken echt enorm op elkaar.
Het enige wat je kan zeggen is dat op dit moment covid harder toeslaat en makkelijker mensen besmet.
Wat jij wil, dat zei ik net! meneer ruttegeheugenquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Welke soort griep hebben je het dan over?
H1N1?
H3N2?
Yamagata of Victoria-lijn?
Tuurlijk. De factor is zelfs oneindig ipv 1000. In 2020 zijn er 0 mensen met griep opgenomen in Nederlandse ziekenhuizen terwijl zo'n beetje het hele jaar reguliere zorg afgeschaald is vanwege de gigantische stroom corona patiënten.quote:
Oneindig veel besmettelijker. Top calculatie, ik accepteer het.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tuurlijk. De factor is zelfs oneindig ipv 1000. In 2020 zijn er 0 mensen met griep opgenomen in Nederlandse ziekenhuizen terwijl zo'n beetje het hele jaar reguliere zorg afgeschaald is vanwege de gigantische stroom corona patiënten.
Lubach had uitgerekend oversterfte factor 6.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een factor 1000 ja. Griep is met de huidige maatregelen compleet verdwenen. In 2020 zijn er 0 gevallen van patienten met griep in het ziekenhuis terwijl met alle maatregelen corona nog vrolijk doorgaat met verspreidden.
Volgens de cijfers in Nederland is dat de conclusie.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:14 schreef yinxs het volgende:
[..]
Oneindig veel besmettelijker. Top calculatie, ik accepteer het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |