abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  zaterdag 10 april 2021 @ 09:11:07 #26
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198942784
quote:
In Duitsland zijn tot nog toe 42 gevallen bekend van mensen die na vaccinatie met het AstraZeneca-vaccin bloedstolsels in de hersenen kregen. De medische toezichthouder, het Paul Ehrlich-instituut, heeft dat vrijdag bekendgemaakt. In 23 gevallen was er ook sprake van een laag aantal bloedplaatjes.

In de meeste gevallen ging het om vrouwen tussen de 20 en 63 jaar. Daarbij moet worden opgemerkt dat het middel van AstraZeneca in Duitsland ook vaker aan vrouwen is toegediend. Acht mensen zijn in Duitsland overleden aan de gevolgen van de zeldzame bijwerking. Het gaat om vijf vrouwen en drie mannen.

Het Paul Ehrlich-instituut meldt dat ook bij drie vrouwen (34-81 jaar) en vier mannen (81-86 jaar) trombose in de hersenen is vastgesteld na vaccinatie met het middel van Pfizer/BioNTech. De combinatie met een verlaging van het aantal bloedplaatjes kwam niet voor.

Duitsland heeft het gebruik van het AstraZeneca-vaccin net als Nederland beperkt tot 60-plussers. Volgens het Europees Geneesmiddelenbureau EMA is er waarschijnlijk een verband tussen het vaccin en de zeldzame en gevaarlijke combinatie van bloedstolsels (trombose) en een laag aantal bloedplaatjes (trombocytopenie). Enkele tientallen mensen in Europa kregen na toediening van het AstraZeneca-vaccin daarvan last.
En dit is wat de MSM naar buiten brengt. Hoeveel zullen er inmiddels daadwerkelijk gestorven zijn....?
Mai pben rai~!
pi_198942814
twitter
:D
pi_198942825
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het was niet zomaar een zinnetje in 2015 maar een heel framework

https://en.m.wikipedia.or(...)aster_Risk_Reduction
Interessant, blijft mijn punt nog steeds staan, ik zie geen enkele reden waarom hooggeplaatste functionarissen als pavlov hondje build back better gaan roeptoeteren in dit scenario.
Hanky Panky Shangai
pi_198942857
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En als je toch met zulk soort vergelijkingen komt....in de Tweede Wereldoorlog klaagde de Nederlanders niet dat ze niet naar de kroeg en de Action konden en zouden ze schande hebben gesproken als er voorgesteld werd om maar duizenden mensen dood te laten gaan zodat de jeugd dat wel kan doen.
De hypocrisie druipt er lekker vanaf.
Hanky Panky Shangai
pi_198942869
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Interessant, blijft mijn punt nog steeds staan, ik zie geen enkele reden waarom hooggeplaatste functionarissen als pavlov hondje build back better gaan roeptoeteren in dit scenario.
Wat denk je dan wl dat de reden is dat ze het zinnetje allemaal gebruiken?

Het is een eis van de hun overheersende illuminatie overlords?
pi_198942939
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:11 schreef KNAK het volgende:

[..]

En dit is wat de MSM naar buiten brengt. Hoeveel zullen er inmiddels daadwerkelijk gestorven zijn....?
Gewoon stoppen met vaccinatie en alles in permanente lockdown dan maar?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198942940
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 22:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]

De agenda van een beter milieu en een eerlijkere economie?
De grote denkfout die de huidige D66 stemmers maken is dat iedereen op hun wereldverbeteringen zitten te wachten.

In een democratie heb je eerst een mandaat nodig voor beleid, maar dat interesseert de anti democraten geen ene reet. Die framen het zo dat indirecte democratie ook democratie is.
Hanky Panky Shangai
pi_198942957
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 23:53 schreef devlinmr het volgende:
AD.nl: Nu zelfs jonge, zwangere vrouwen met corona op intensive care: 'Dit gaat niet goed'.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-goed~ad451fd5/

Zwangere vrouwen zijn dan ook kwetsbare mensen met onderliggend lijden
Denk je dat er nog nooit een zwangere vrouw met longontsteking van de griep is opgenomen op de IC?
Hanky Panky Shangai
pi_198942978
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk je dat er nog nooit een zwangere vrouw met longontsteking van de griep is opgenomen op de IC?
Een vrouw vast wel... Meerdere tegelijkertijd twijfelachtig
pi_198942989
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

De grote denkfout die de huidige D66 stemmers maken is dat iedereen op hun wereldverbeteringen zitten te wachten.

In een democratie heb je eerst een mandaat nodig voor beleid, maar dat interesseert de anti democraten geen ene reet. Die framen het zo dat indirecte democratie ook democratie is.
Grappig behalve fvd zie ik geen enkele partij die tegen een beter milieu is, maar het is een evil D66 plan... Juist
pi_198943006
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat denk je dan wl dat de reden is dat ze het zinnetje allemaal gebruiken?

Het is een eis van de hun overheersende illuminatie overlords?
Daar is over gesproken met regeringsleiders, op hoog niveau, zelfs koningshuizen doen mee.

Dus waar komt die term vandaan? Waarom spreken ze dit allemaal universeel uit?

Dit valt uit de lucht. Natuurlijk is hier over gesproken en is dit een vreemde constatering.

Je kan het wel framen als de meest extreme complot theorie om iets vreemd te vinden en te duiden als een complot.

Dat is alleen een drogreden, misschien handig om bij de inhoud te blijven?
Hanky Panky Shangai
pi_198943019
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Een vrouw vast wel... Meerdere tegelijkertijd twijfelachtig
Je kent de cijfers helemaal niet.

Dat is het debiele aan dit soort nieuwsitems, er wordt niks in perspectief gezet.

Mijn reactie is dan dat ik mijn schouders ophaal.

Jij wordt gegrepen door het negatieve nieuws.
Hanky Panky Shangai
pi_198943032
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Grappig behalve fvd zie ik geen enkele partij die tegen een beter milieu is, maar het is een evil D66 plan... Juist
Ehhhhhh, FvD is voor een beter milieu.

Over klimaat zijn ze simpel, de kosten/ baten analyse wijst negatief uit. En ook daarin hebben ze een punt. Lekker hooghangend fruit plukken terwijl er over de hele wereld nog mensen kapot gaan aan armoede. Zelf weten hoor maar het zijn allemaal politieke keuzes.. Die een stuk genuanceerder zijn dan de dogma's die spoken in de hoofden van de mensen op dit moment.
Hanky Panky Shangai
pi_198943231
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ehhhhhh, FvD is voor een beter milieu.

Over klimaat zijn ze simpel, de kosten/ baten analyse wijst negatief uit. En ook daarin hebben ze een punt. Lekker hooghangend fruit plukken terwijl er over de hele wereld nog mensen kapot gaan aan armoede. Zelf weten hoor maar het zijn allemaal politieke keuzes.. Die een stuk genuanceerder zijn dan de dogma's die spoken in de hoofden van de mensen op dit moment.
Ah dus alle politieke partijen zijn voor een beter milieu maar het is allemaal een kwaadaardig d66 plan :')
pi_198943242
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je kent de cijfers helemaal niet.

Dat is het debiele aan dit soort nieuwsitems, er wordt niks in perspectief gezet.

Mijn reactie is dan dat ik mijn schouders ophaal.

Jij wordt gegrepen door het negatieve nieuws.
Nee ik plaats het omdat hier continue geroepen wordt dat alleen dikkertjes van 60+ op de ic terecht komen. Blijkbaar dus niet
pi_198943280
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee ik plaats het omdat hier continue geroepen wordt dat alleen dikkertjes van 60+ op de ic terecht komen. Blijkbaar dus niet
Dat is ook niet zo met griep.

Praktisch alleen overlijdens op leeftijd is gewoon een feit.
Hanky Panky Shangai
pi_198943289
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ah dus alle politieke partijen zijn voor een beter milieu maar het is allemaal een kwaadaardig d66 plan :')
Waarom vlieg jij iedere keer als een grote idioot uit de bocht? Ga eens normaal reageren.
Hanky Panky Shangai
pi_198943385
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo met griep.

Praktisch alleen overlijdens op leeftijd is gewoon een feit.
Hou toch op met je achterlijke griep vergelijking
pi_198943394
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom vlieg jij iedere keer als een grote idioot uit de bocht? Ga eens normaal reageren.
Zal ik doen zodra jij stopt met achterlijke griep vergelijkingen en gejank dat het allemaal door D66 komt
pi_198943472
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nou nou je hebt me hoor.
Hanky Panky Shangai
pi_198943478
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zal ik doen zodra jij stopt met achterlijke griep vergelijkingen en gejank dat het allemaal door D66 komt
Dat over D66 maak je er zelf van.

Waarom zou je covid niet met griep mogen vergelijken. Het heeft echt enorm veel gelijkenissen.
Hanky Panky Shangai
pi_198943508
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom zou je covid niet met griep mogen vergelijken. Het heeft echt enorm veel gelijkenissen.
Een besmetting met hiv geeft je in eerste instantie ook griepachtige verschijnselen... Ga je dat nu ook vergelijken?
pi_198943515
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je ook eens proberen te accepteren dat sommige argumenten van die vermaarde wappies gewoon kloppen, in plaats van krampachtig alles te ontkennen uit een of ander debiel principe.
pi_198943516
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uhu

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

pi_198943530
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:37 schreef yinxs het volgende:

[..]

Je ook eens proberen te accepteren dat sommige argumenten van die vermaarde wappies gewoon kloppen, in plaats van krampachtig alles te ontkennen uit een of ander debiel principe.
Zoals?
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')