Dit is zo waar!quote:Op donderdag 22 april 2021 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn twee tips zijn: wees lief voor jezelf (het heeft mij véél tijd gekost om te ontdekken wat ik leuk vond en wat me goed stond) en houd nooit een kledingstuk waar je bij het passen al twijfels over hebt.
Eigenlijk wíl je ook gewoon geen nieuwe kleding. In dat geval is het aan je partner om je te accepteren zoals je bent. Als hij met je samen wil blijven tenminste.quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:11 schreef bloempjuh het volgende:
Ambulant begeleidster om advies gevraagd, samen hartelijk zitten lachen: haar man houdt haar regelmatig tegen vlak voor ze weggaat om te zeggen: "Vlek!"/"Scheur!"/"Oud!"
We zijn beiden té gehecht aan onze oude toelie
Partner vindt mijn oude toelie prima. Maar vindt nieuwe kleren ook wel een goed plan. Maakt hem niet zoveel uit, maar zegt (terecht) dat sommige kledingstukken écht niet meer mee naar buiten kunnen.quote:Op zondag 25 april 2021 18:42 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Eigenlijk wíl je ook gewoon geen nieuwe kleding. In dat geval is het aan je partner om je te accepteren zoals je bent. Als hij met je samen wil blijven tenminste.
Precies, wat ik wilde zeggen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarom is het relevant dat je autistisch bent?
Lees de rest van het topic eens, zou ik zeggen.quote:
Ik snap dit niet:quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:35 schreef christmastsunami het volgende:
een ander leuk merk vind ik "Dickies", skate kleding.
echt mooie stevige kwaliteit en ook al is het niet "in", ik vind het altijd kewl staan.
https://www.zalando.nl/kleding/dickies/
quote:Op zondag 23 mei 2021 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik snap dit niet:
[ afbeelding ]
Vormeloos, kort, flets. Dat staat toch niemand mooi?
Goed bezig!quote:Op zondag 23 mei 2021 13:44 schreef bloempjuh het volgende:
Dus het rijtje hierboven, plus..
1. Tuinbroek #2 (de zwarte is al binnen en zit als gegoten, dus ik heb meteen een tweede besteld)..
[ afbeelding ]
2. Zeebeesten-shirt!
[ afbeelding ]
3. Adidassen in de aanbieding!
[ afbeelding ]
En nou ben ik KLAAR voor de rest van het jaar. En ik ga dansen als alles binnen is
De 'stijl' is volgens mij "ik draag wat ik wilde dragen toen ik zes was"quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:20 schreef -marz- het volgende:
[..]
Goed bezig!
Die tuinbroeken zijn echt heel leuk vind ik. En die trui met dat wit en geel ook.
Adidasjes ook. En de rest matcht ook redelijk met elkaar, lijkt alsof je toch wel een eigen smaak en stijl hebt.
Ja klopt, maar binnenshuis mag je gewoon alles dragen wat je wil. Zou er alleen niet mee naar werk gaan en naar familie/vrienden etc.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:20 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
De 'stijl' is volgens mij "ik draag wat ik wilde dragen toen ik zes was"
Waarom niet? Laat een mens gewoon dragen wat ze willen. Er is niets aanstootgevend aan deze outfits dus lekker laten gaan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:22 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja klopt, maar binnenshuis mag je gewoon alles dragen wat je wil. Zou er alleen niet mee naar werk gaan en naar familie/vrienden etc.
Ja hallo. Je kan er niet altijd iets aan doen hoe iets overkomt. Ik meld iets op een normale manier. Dan kan iemand het altijd wel overdreven fel opvatten, dat is geen manier om hier om advies te vragen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet? Laat een mens gewoon dragen wat ze willen. Er is niets aanstootgevend aan deze outfits dus lekker laten gaan.
Lees je ff in en dan weet je dat je post best bot overkomt.
Precies, ze doet kleding aan die past en niet vies is of vol gaten zit waardoor je haar onderbroek ziet. Prima.quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet? Laat een mens gewoon dragen wat ze willen. Er is niets aanstootgevend aan deze outfits dus lekker laten gaan.
Lees je ff in en dan weet je dat je post best bot overkomt.
Ik draag niets 'op mijn werk', want ik ben werkzoekend. Maar jij denkt dat als ik (ik noem maar iets) als vrijwillige boekenwegzetter (lees: nul klantencontact, ziet alleen wat collega's buiten openingstijden) in de bieb zou werken, deze outfits níet zouden kunnen? Ik denk toch dat dit beter is dan jeans uit het jaar nul met gaten op indiscrete lokaties?quote:Op woensdag 26 mei 2021 12:45 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja hallo. Je kan er niet altijd iets aan doen hoe iets overkomt. Ik meld iets op een normale manier. Dan kan iemand het altijd wel overdreven fel opvatten, dat is geen manier om hier om advies te vragen.
En om eerlijk te zijn zou ik het wel erg raar vinden als iemand met zo'n dierenshirt op het werk zou komen om maar iets te noemen. Je helpt dat soort personen niet als je maar gaat doen alsof het allemaal wel mag of zou moeten kunnen etc.
Iets kan beter zijn dan iets anders maar alsnog gewoon niet gepaste kleding zijn. Als ik met een string met gaten rond ga lopen buiten is dat niet gepast. Als ik met een string zonder gaten buiten rond ga lopen is het alsnog gewoon niet wenselijk. Dus ja het is beter dan wanneer je nog slechtere kleding zou dragen maar in de praktijk is het alsnog gewoon niet wenselijk.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:26 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik draag niets 'op mijn werk', want ik ben werkzoekend. Maar jij denkt dat als ik (ik noem maar iets) als vrijwillige boekenwegzetter (lees: nul klantencontact, ziet alleen wat collega's buiten openingstijden) in de bieb zou werken, deze outfits níet zouden kunnen? Ik denk toch dat dit beter is dan jeans uit het jaar nul met gaten op indiscrete lokaties?
Dat kan ze dus niet. Ga iemand anders lastig vallen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:29 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Iets kan beter zijn dan iets anders maar alsnog gewoon niet gepaste kleding zijn. Als ik met een string met gaten rond ga lopen buiten is dat niet gepast. Als ik met een string zonder gaten buiten rond ga lopen is het alsnog gewoon niet wenselijk. Dus ja het is beter dan wanneer je nog slechtere kleding zou dragen maar in de praktijk is het alsnog gewoon niet wenselijk.
Je geeft zelf ook aan dat het de stijl is van een 6 jarige. Dan kan je toch zelf ook wel beseffen dat het niet geschikt is voor activiteiten met volwassenen?
Nou dan. Dat is toch wat ik zeg. Zolang je ze maar niet naar dat soort afspraken meeneemt. Exact wat ik gewoon zei, voor thuisgebruik, niet naar anderen. Begrijp ook niet waarom er zoveel kritiek op komt, jij zegt nu hetzelfde als ik.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:22 schreef bloempjuh het volgende:
Jij vindt dat het zeebeestenshirt niet aan kan naar (ik noem maar wat) een bezoekje aan mijn psycholoog, Phoenix? Of naar iemand anders die mij in informele setting kent? Want..?
Ik was niet van plan om roze tuinbroek + zeebeesten aan te trekken naar UWV-afspraak (of iets anders formeels), maar mijn huidige grijze lievelingsspijkerbroek met een blouse plus trui zonder gaten (die ik straks dankzij Sellpy heb, maar nu nog niet omdat al mijn 'redelijke truien/vesten' al 10+ jaar oud zijn en verwassen/vaal/vol gaten die niet modieus zijn).
Wat kan ze niet? En doe normaal een keerquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat kan ze dus niet. Ga iemand anders lastig vallen.
Er is wel een verschil tussen bijvoorbeeld een sollicitatie aan de ene kant en familie en vrienden aan de andere kant. Ik kan niet begrijpen dat je vindt dat dit niet naar familie en vrienden kan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:31 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou dan. Dat is toch wat ik zeg. Zolang je ze maar niet naar dat soort afspraken meeneemt. Exact wat ik gewoon zei, voor thuisgebruik, niet naar anderen. Begrijp ook niet waarom er zoveel kritiek op komt, jij zegt nu hetzelfde als ik.
Laat gaan,niet op zulke figuren ingaanquote:Op woensdag 26 mei 2021 13:26 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik draag niets 'op mijn werk', want ik ben werkzoekend. Maar jij denkt dat als ik (ik noem maar iets) als vrijwillige boekenwegzetter (lees: nul klantencontact, ziet alleen wat collega's buiten openingstijden) in de bieb zou werken, deze outfits níet zouden kunnen? Ik denk toch dat dit beter is dan jeans uit het jaar nul met gaten op indiscrete lokaties?
Als je vervelende veroordelende types zoals Phoenyx-God en Hyacinth Bucket onder je familie en vrienden hebt 'kan' het misschien niet zonder dat zij erover gaan zeiken, maar persoonlijk zou ik de oplossing daarvoor niet zoeken in het aanpassen van mijn kledingstijl.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:41 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen bijvoorbeeld een sollicitatie aan de ene kant en familie en vrienden aan de andere kant. Ik kan niet begrijpen dat je vindt dat dit niet naar familie en vrienden kan.
Het is gewoon hedendaagse mode hoor. Als TS met het zeebeestent-shirt op een terrasje zit kijkt niemand daar raar van op. Veroordelende wereldvreemde types uitgezonderd.quote:Op woensdag 26 mei 2021 13:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou je wil toch niet dat je familie echt gaat denken dat je geestelijk nog niet echt volwassen bent? Autisme is 1 ding maar je hoeft toch niet zo extreem jeugdig ook te verschijnen.. we praten over kleding die letterlijk voor kinderen is...
Opgelost!quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:15 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ga nooit op zoek naar een baan waar mensen in driedelig pak lopen, dat is 100% zeker.
Ik dacht dat jij hip was.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
In alle eerlijkheid, @:bloempjuh: ik vind het ook geen volwassen outfits. Ik gruwel van tuinbroeken en mijn kinderen zijn tot mijn blijdschap de fase voorbij dat ze erop staan dat hun T-shirts opdrukken hebben. Maar fuck de rest van de wereld. Je bent wie je bent. Als je mij ziet, vind je me vast een suffe burgertrut met m'n kokerrokken en pumps. Het enige belangrijke is dat jij blij bent met wat je draagt.
En als je echt twijfels hebt over of iets kan in een bepaalde situatie, dan kun je dat hier natuurlijk altijd even vragen. Je hoeft daarbij niet te luisteren naar de meest negatieve persoon. Het is menseigen: als ik een college geef, is het net die ene student die niet meedoet die me dwars zit. Waarom doe ik mezelf dat aan? Heb ook oog voor de rest.
M'n hobby is tuinieren, dat lijkt me wel genoeg zeggen.quote:
Ik heb ooit een werktuinbroek aangeschaft voor klussen, echt bij zo’n vakkledinghuis. Fan-tas-tisch! Aanrader.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
M'n hobby is tuinieren, dat lijkt me wel genoeg zeggen.
Misschien zou ík eens een tuinbroek moeten overwegen.
Cute!quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb ooit een werktuinbroek aangeschaft voor klussen, echt bij zo’n vakkledinghuis. Fan-tas-tisch! Aanrader.
Als tuinbroeken me zouden staan, zou ik ze dragen. Mijn hobby is naaien en dan naai ik eigenhandig iets als dit:
[ afbeelding ]
Is vast ook niet erg volwassen.
Dit is echt zo erg mijn smaakquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb ooit een werktuinbroek aangeschaft voor klussen, echt bij zo’n vakkledinghuis. Fan-tas-tisch! Aanrader.
Als tuinbroeken me zouden staan, zou ik ze dragen. Mijn hobby is naaien en dan naai ik eigenhandig iets als dit:
[ afbeelding ]
Is vast ook niet erg volwassen.
Stippen en streepjes.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit is echt zo erg mijn smaak
Had vd week een blauw t-shirt met witte stippen aan op een blauw wit tricot gestreepte lange rok met blauw geruite Converse![]()
Ik vind dat ik ermee wegkom. Ook met wat jij post
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |