Zitten ze weer met z’n drieënquote:Op vrijdag 9 april 2021 00:16 schreef Yolk het volgende:
Jerrel of Mike of ex-bewoner X zei in de IG-livestream dat de top drie nog terug het huis in gingen. D'r zal nog wel wat sjampang gedronken zijn.
Ik snap het ergens ook wel hoor. Hele drukke dag/avond, lang buiten moeten zitten in de kou zitten, covid-test, ...quote:
Hahaha leukquote:Op vrijdag 9 april 2021 00:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee! ik wist dat er een dochter van jou hier zat, maar wist al die tijd niet wie
of precies andersom, ik heb niet alles meegelezen, wel veel
ze moeten hun spullen nog pakkenquote:Op vrijdag 9 april 2021 00:08 schreef cheanny het volgende:
Zucht... toch beetje emo nu.. Dit is de laatste keer...![]()
Laatste moment Nick in het huis...
[ afbeelding ]
Laatste moment Jill in het huis..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Thnx Tiki jij ook bedankt voor je leuke post💋quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:17 schreef tiki het volgende:
[..]
Jij ook heel erg bedankt Greys voor je leuke posts.
En ook gefeliciteerd met de 1e plaats in de COS super posting Bowl.![]()
Zou eigenlijk ook een prijs voor ingesteld moeten worden.
hij ging vorig jaar nog los op een feest tochquote:Op vrijdag 9 april 2021 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik snap het ergens ook wel hoor. Hele drukke dag/avond, lang buiten moeten zitten in de kou zitten, covid-test, ...
Misschien iets te veel voor een man van 86.
Lekker hard gaanquote:Op vrijdag 9 april 2021 00:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij ging vorig jaar nog los op een feest toch
ja makkelijk zo voor hemquote:
don't let the bed bugs bitequote:Op vrijdag 9 april 2021 00:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
I'm going upstairs go to sleep
Night i night sleep tide![]()
Ja ik lees het netquote:
Bedoel je het pak van Michel? Bruine schoenen kunnen daar prima onder toch?quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:16 schreef Joyce-43 het volgende:
foto stond nog op even geen idee meer van wie die was sorry
maar vraagje aan de mannen of vrouwen die het ook weten
waarom onder een pak blauw in dit geval maar ook andere kleur , waarom eronder van die lelijke bruine schoenen ik vind het echt zo lelijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Bij blauwe pakken draagt men doorgaans bruine schoenen. Alhoewel bruin en blauw contrasterende kleuren zijn, is deze kleurencombinatie voor veel mensen prettig om te zien. Bij donkerblauwe pakken passen donkerbruine schoenen. Hoe lichter de blauwtint, hoe lichter de bruintint van de schoenen mag zijn.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja makkelijk zo voor hem
wie is jeroen is dat BB trouwens, wat was ze nerveus haha
Jeroen is Jeroen Compeer, de uitvoerend producent. Dus zeg maar de baas van de Febo.quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:26 schreef NBWtje het volgende:
Volgens mij was Jeroen iemand van het productie team
Maar kan ook nog één van de psychologen zijn
de producentquote:Op vrijdag 9 april 2021 00:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja makkelijk zo voor hem
wie is jeroen is dat BB trouwens, wat was ze nerveus haha
Ja van het productie team, Jill was gek op hem ....quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:26 schreef NBWtje het volgende:
Volgens mij was Jeroen iemand van het productie team
Maar kan ook nog één van de psychologen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |