Mindfulness?quote:Op maandag 12 april 2021 22:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik lees nu De kracht van het NU van Eckhart Tolle
Yupquote:
Daar ben ik begin van het jaar ook mee begonnen. Bevalt me erg goed.quote:
Geen idee, net iets voor mijn tijd. Maar je kan toch gewoon meteen al zien dat hij er niks van kon?quote:Op maandag 12 april 2021 22:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Menzo was bij Ajax toch heel goed... als mijn geheugen niet zo erg is als die van Rutte...
Alleen op vakantie... zeggen veel mensen, maar het klopt...quote:Op maandag 12 april 2021 22:52 schreef svann het volgende:
Lezen jullie nog wel eens een boek?
Bij mij komt het er niet van.
Ik koop er vooral veel en lees te weinigquote:Op maandag 12 april 2021 22:52 schreef svann het volgende:
Hij was toch:quote:Op maandag 12 april 2021 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, net iets voor mijn tijd. Maar je kan toch gewoon meteen al zien dat hij er niks van kon?
samequote:Op maandag 12 april 2021 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik koop er vooral veel en lees te weinig
Ik geloof dat Ruby Wax me meer aanspreekt.quote:Op maandag 12 april 2021 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Ik lees nu De kracht van het NU van Eckhart Tolle
Dan zal de rest wel heel slecht zijn geweestquote:Op maandag 12 april 2021 23:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij was toch:
- Nederlands keeper van het jaar: 1990
- Belgisch keeper van het jaar: 1997
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stanley_Menzoquote:Op maandag 12 april 2021 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zal de rest wel heel slecht zijn geweest
Ja, geregeld. Mezelf een paar jaar geleden weer aan het lezen gekregen door in mijn telefoon een leesrooster te maken van ongeveer vijf tot tien bladzijden per dag. Ging sneller dan ik dacht. Eerst mijn vwo-lijst maar eens herlezen (Nooit meer slapen, Hersenschimmen, Oeroeg), daarna kwamen de andere Grote lijsters.quote:Op maandag 12 april 2021 22:52 schreef svann het volgende:
Redelijke flutcarriere dus. En inderdaad toen de betere keepers (De Goey, Sar, Waterreus) doorbraken verdween hij uit beeldquote:Op maandag 12 april 2021 23:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stanley_Menzo
quote:Op maandag 12 april 2021 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Redelijke flutcarriere dus. En inderdaad toen de betere keepers (De Goey, Sar, Waterreus) doorbraken verdween hij uit beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |