Dan stellen we het gewoon nog een weekje uitquote:Op donderdag 8 april 2021 20:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus 1 positief, dan allemaal, want daarstraks allemaal op minder dan anderhalve meter zonder bakkesmasker.
We proberen Benny, maar de spanning stijgt ;-)quote:Op donderdag 8 april 2021 20:08 schreef Benny het volgende:
Kunnen de persoonlijke aanvallen achterwege blijven? Thanks
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:07 schreef cheanny het volgende:
In een kringetje wachten op het testje.. medewerker doet de handschoentjes al aan in 't midden..Mooi pak van MichelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt net alsof ze geen armen heeft.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:10 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
kan mooi in Scanman vetrol topic![]()
![]()
Jeetje Jill, een van de eerste dingen die jij moet doen thuis is een goed passende bh kopen,quote:Op donderdag 8 april 2021 20:10 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ja met Brenda jaquote:Op donderdag 8 april 2021 20:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat sannes vriendin manon was
ik volgte manon, en nog
sanne was bij manon geslapen
sorry Benny , het zijn de zenuwen, ik ken mezelf bijna niet meerquote:Op donderdag 8 april 2021 20:08 schreef Benny het volgende:
Kunnen de persoonlijke aanvallen achterwege blijven? Thanks
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 8 april 2021 20:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Jeetje Jill, een van de eerste dingen die jij moet doen thuis is een goed passende bh kopen,
de vetroll topic kenn ik nietquote:Op donderdag 8 april 2021 20:10 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Goed verslagquote:Op donderdag 8 april 2021 20:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Niek op de bank..liggen
meiden makeup
en muziek
kun je letterlijk zo in het streamverslag zetten voor de hele dagquote:
das nog een heel dingquote:Op donderdag 8 april 2021 20:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Jeetje Jill, een van de eerste dingen die jij moet doen thuis is een goed passende bh kopen,
toch wel Dan zal ze zich daarna veel prettiger voelen, dit is gewoon het gevolg van een slecht opgemeten bh.quote:
Vanavond gaan ze ook live op Instagramquote:Op donderdag 8 april 2021 20:10 schreef Benny het volgende:
Aan het Big Brother Instagram kanaal kun je vaak al wel zien wat er wordt uitgezonden
En dan komt er een penis tevoorschijn. Nee dank jequote:Op donderdag 8 april 2021 20:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoop dat Liese zo haar badjas uit doet
dus dan 3 schermen in de gaten houdenquote:Op donderdag 8 april 2021 20:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze ook live op Instagram
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
dat is te veel hoor, liveshow, stream 1 +2 , insta, fb, twitter , gaat nie lukkuh niequote:Op donderdag 8 april 2021 20:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brenda.quote:
Ik snap dat het in het algemeen belangrijk is, maar niet nu, niet hier...quote:Op donderdag 8 april 2021 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
toch wel Dan zal ze zich daarna veel prettiger voelen, dit is gewoon het gevolg van een slecht opgemeten bh.
nee,belangrikj was dat zij deze dagen nog wasquote:Op donderdag 8 april 2021 20:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoop dat Liese zo haar badjas uit doet
echt wel die zijn nog wel een keer of 4 samen op pad geweest en bij elkaar blijven slapenquote:Op donderdag 8 april 2021 20:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dann zijn alle 3 op en schleckijs geweest
om dat brenda niet zo sannes vriendin was
das heute zelden zoquote:Op donderdag 8 april 2021 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
toch wel Dan zal ze zich daarna veel prettiger voelen, dit is gewoon het gevolg van een slecht opgemeten bh.
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
sorry Benny , het zijn de zenuwen, ik ken mezelf bijna niet meeroprecht excuses
Ja vastquote:Op donderdag 8 april 2021 20:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
sorry Benny , het zijn de zenuwen, ik ken mezelf bijna niet meeroprecht excuses
The Anal?quote:
nah lkkr danquote:Op donderdag 8 april 2021 20:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Commentaar op Instagramquote:Op donderdag 8 april 2021 20:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nick ligt al klaarquote:Op donderdag 8 april 2021 20:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een trieste muziek. Wie gaan ze begraven
Of te veel vretenquote:Op donderdag 8 april 2021 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |