SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
ik vond manon mooi,ik hou van grote meisjesquote:Op donderdag 8 april 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent lief Mario maar Manon was niet de mooiste dan is Liese echt knapper
Shelley.quote:
ja ik had het ook gezienquote:Op donderdag 8 april 2021 19:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja heb het zelf gezien... eens kijken of ik het kan screenshotten
nee voor schmutz machenquote:Op donderdag 8 april 2021 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann zij toch ook met jurk
man man vrouwen,weiber
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh Niek in beeld
opgewekt snavelt
"denken hoe hij al die bergen geld veilig kan stellen
en alle kaka's uit zn app te weren
tis ff dr op en dan weg mot ze
Brendaquote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:07 schreef cheanny het volgende:
In een kringetje wachten op het testje.. medewerker doet de handschoentjes al aan in 't midden..Dus 1 positief, dan allemaal, want daarstraks allemaal op minder dan anderhalve meter zonder bakkesmasker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het om afgelopen aflevering ging. Die was namelijk inderdaad voor de helft gewijd aan Michelquote:Op donderdag 8 april 2021 20:09 schreef spapaars het volgende:
Ze hadden het erover dat de helft van de uitzending over Michel zou gaan, het is toch niet te hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |