Niet per sequote:Op donderdag 8 april 2021 17:36 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Maar jij hebt het bij vrouwen dan.
Sla een paar ribben eruit, je krijgt er zelfs geld voor.quote:Op donderdag 8 april 2021 17:51 schreef okselzweet het volgende:
Ik zou graag mijn eigen woest aantrekkelijke pener willen sabbelen.
Sinds wanneer kan een vrouw een vrouw pijpenquote:Op donderdag 8 april 2021 17:36 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Maar jij hebt het bij vrouwen dan.
Doe maar niet. Pijpen veroorzaakt HPV, wat weer kanker veroorzaakt. Pijpen = keelkanker.quote:Op donderdag 8 april 2021 17:33 schreef pferdfahrer het volgende:
Reed net een beetje wat rond en toen kwam in een keer de gedachte omhoog hoe het zou voelen om gepijpt te worden door een man. Immers weet een man het beste hoe het moet, gezien zij de eigen lul het beste kennen. Mannen zijn denk ik ook gewoon betere pijpers dan vrouwen. Bij die gedachtes kreeg ik dus ook een stijfje omdat de man het zou doen zoals ik het zou doen, gewoon goed.
Klacht, homosensuele gedachtes met stijfje tot gevolg gedurende een Bij Pferdfahrer in de auto sessie.
VIESMAD zijn dat nog nooit iemand jouw vieze beschimmelde pener heeft willen sabbelenquote:Op donderdag 8 april 2021 18:08 schreef Pendule het volgende:
[..]
Doe maar niet. Pijpen veroorzaakt HPV, wat weer kanker veroorzaakt. Pijpen = keelkanker.
HOE WEET JIJ DITquote:Op donderdag 8 april 2021 18:00 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ze is gewoon een aantrekkelijke vrouw hoor.
Krijg wel complimenten van mannen die normaal alleen door vrouwen gepijpt worden, ja.quote:Op donderdag 8 april 2021 17:33 schreef pferdfahrer het volgende:
Reed net een beetje wat rond en toen kwam in een keer de gedachte omhoog hoe het zou voelen om gepijpt te worden door een man. Immers weet een man het beste hoe het moet, gezien zij de eigen lul het beste kennen. Mannen zijn denk ik ook gewoon betere pijpers dan vrouwen. Bij die gedachtes kreeg ik dus ook een stijfje omdat de man het zou doen zoals ik het zou doen, gewoon goed.
Klacht, homosensuele gedachtes met stijfje tot gevolg gedurende een Bij Pferdfahrer in de auto sessie.
Ok Starfishquote:Op donderdag 8 april 2021 18:08 schreef Pendule het volgende:
[..]
Doe maar niet. Pijpen veroorzaakt HPV, wat weer kanker veroorzaakt. Pijpen = keelkanker.
Je hebt ze er tussen zitten hoor, boh.quote:Op donderdag 8 april 2021 17:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan een vrouw een vrouw pijpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |