Hachee genot. Lekker, Herman.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gehakthachee met zilvervliesrijst en boontjes
Gifje is stuk.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jezus wat een traag kut gifje.
Ter info.
Zo traag dat ik dacht dat het een gewoon plaatje was.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jezus wat een traag kut gifje.
Ter info.
Zeker lekker. Maar die uit moeders-keuken s ongeëvenaard.quote:
Hij is wegquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Haal maar gauw weg. Dan krijg je ook een like.
Lekker, zelf gekookt?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gehakthachee met zilvervliesrijst en boontjes
quote:
ik denk dat we hier te maken hadden met een linkshandige.quote:Hij kwam in zijn leven vaak in aanraking met justitie, onder meer vanwege dierenmishandeling, belastingfraude en drugs- en wapenbezit.
Ik ga NU op YouTube kijken. Wel via een incognitovenster anders is mijn hele YouTube algoritme BLMED.quote:
Kijk, een afgunstig, inferieur en rechtshandig persoon gespot.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat we hier te maken hadden met een linkshandige.
Zelf nooit een groot fan, vond zijn stemgeluid altijd een beetje vervelendquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga NU op YouTube kijken. Wel via een incognitovenster anders is mijn hele YouTube algoritme BLMED.
Ter educatie.
Eén pot nat voor mij.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelf nooit een groot fan, vond zijn stemgeluid altijd een beetje vervelend
Dit even ter info
X gon' give it to ya, he gon' give it to yaquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga NU op YouTube kijken. Wel via een incognitovenster anders is mijn hele YouTube algoritme BLMED.
Ter educatie.
Wat jij wil, satanskindquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk, een afgunstig, inferieur en rechtshandig persoon gespot.
Maar even kijken dan.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:56 schreef Caland het volgende:
De bestsellerauteur en walgelijke junk straks bij de vooravond
@:zipportal @:maxi-mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |