Jaquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben jij voor of tegen fat shaming?
Wtfquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:kingroland valt op platte aziaatjes. die nemen we niet serieus.
Jaquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben jij voor of tegen fat shaming?
Okay Patricia @ChevyCapricequote:Op vrijdag 9 april 2021 13:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alsof een engeltje over m'npiest.
Als je het zo vaak drinkt kan je beter een fles kopenquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik pak NU een blikje Coca Cola Zero.
@:kingroland
het omt en rivm zijn er vooral van om grafiekjes met lijntjes naar boven te tekenen en zeggen dat het helemaal naar de tyfus gaatquote:
Ik drink dat liever uit een blikje. Beleving enzo. MARKETINGEDquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je het zo vaak drinkt kan je beter een fles kopen
Ik drink liever Cola uit een pak.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik drink dat liever uit een blikje. Beleving enzo. MARKETINGED
Met een rietje?quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik drink dat liever uit een blikje. Beleving enzo. MARKETINGED
@KingRoland heeft vast een pak soi in huisquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik drink liever Cola uit een pak.
Check deze grap. @:Wereldgozer
Lekker maatquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik pak NU een blikje Coca Cola Zero.
Sommige consumenten geven toch de voorkeur aan een blikjequote:Op vrijdag 9 april 2021 14:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je het zo vaak drinkt kan je beter een fles kopen
Zal vanavond eens kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:12 schreef RamboDirk het volgende:
Graag een stukje duiding inzake deze marketing @:KingRoland
Zijn er nog mensen die dat hebben gekeken? Ik heb er helemaal niemand over gehoord.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die dat hebben gekeken? Ik heb er helemaal niemand over gehoord.
@onlogisch en @maxi-mus keken datquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die dat hebben gekeken? Ik heb er helemaal niemand over gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |