Eens.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het kijken waard zegt ie
Fantastische serie, je zou het gelijk op moeten zetten!
Eerst naar de kapper en dan ga ik gelijk aan de slag!!!quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het kijken waard zegt ie
Fantastische serie, je zou het gelijk op moeten zetten!
Wat triestquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
national geographic zendt 2x dezelfde aflevering uit achter elkaar. Wat een oelewappers
Komt dit uit een toespraak van Hitler?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat triest
Erbarmen mag uw meester worden. Berust. Maak jezelf nederig. Laat het over aan het lot. En de Staasloterij.
@AFCNiels @Coco @Zipportal @Wereldgozer @Lenny_Leonard @onlogisch @fetXquote:Er gaat op dit moment een schimmelinfectie door de wereld die hele bananenplantages verwoest. Dat zal niet meteen tot lege schappen leiden, maar op de lange termijn kan dat wel problemen veroorzaken, waarschuwen wetenschappers.
Jazeker en ik kan je nu al vertellen dat je verliefd wordt op Bethgodin. (kijkt ook wel gewoon 'lekker weg' dus wel wat voor jou)quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik gelijk Donnie in mijn hoofd.
Is Queens Gambit het kijken waard beste Maxi?
quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:afcniels @:coco @:zipportal @:wereldgozer @:lenny_leonard @:onlogisch @:fetx
@:ggmm heeft een groot probleem
Ja, hoezo? Is er iets mis met Oostenrijkers?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt dit uit een toespraak van Hitler?
Stukje Fritzl.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Is er iets mis met Oostenrijkers?
Qua stukje stucadeur kon Marc er ook wel iets van.quote:
Ja gvdquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:afcniels @:coco @:zipportal @:wereldgozer @:lenny_leonard @:onlogisch @:fetx
@:ggmm heeft een groot probleem
Ja ik zit ook even in een zwart gat wat betreft series, zie weinig interessants.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Behalve Queen's Gambit vind ik Netflix wel ontzettend karig de laatste tijd.
Ik ben het eens met deze stellingquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Behalve Queen's Gambit vind ik Netflix wel ontzettend karig de laatste tijd.
Hoe ging het einde?quote:
quote:
SPOILER: NIET LEZEN LITTLERABBITOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILER: NIET LEZEN LITTLERABBITOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |